Romanul sarac care vrea o masina moderna, insa nu-si permite una in stare tehnica buna continua sa improvizeze, rezultatul fiind ca cel de fata.
Mii de masini inmatriculate in Romania sunt adevarate pericole pe sosele pentru ca aceste sunt sudate din doua sau chiar trei, fara ca acestea sa fie declarate DAUNA TOTALA.
RAR-ul se face ca nu vede aceste pericole, situatie care putea sa fie remediata la orice statie ITP de catre inginerii care fac aceste verificari. Din pacate, in complicitate cu acestia circula pe sosele mii de cazane sudate ilegal care se rup in doua la orice impact.
Exemplarul de fata este o banala Skoda Octavia I care a fost lovita initial in spate, tinichigiul de tip cocalar sudand alt spate de la alta masina Octavia I fara nici un fel de pricepere. In momentul impactului Skoda Octavia de Olt s-a rupt in doua, pasagerii din spate ajungand toti la spital pentru ca au zburat prin aer in momentul accidentului.
Speram ca Politia Rutiera sa-si faca treaba si sa-i cheme pe cei de la RAR sa faca o expertiza a epavei pentru a vedea ce statie ITP a dat ok acestei masini sa ruleze pe sosele!
Recomandam anularea autorizatiei de functionare a statiei ITP din Olt care a permis acestui cazan sa fie pe sosea.
BMW-ul rupt in doua la Iasi era sudat din alte doua masini! Romanii cumpara epave imposibil de reparat
Asa cum spuneam si in trecut, romanii au mania de a cumpara masini IEFTINE si tin cont doar de anul de fabricatie si numarul de km.
In realitate exista sute de unitati service auto ilegale in Romania care cumpara epave tip dauna totala din Vest dupa care se apuca si sudeaza jumatate de masini in locul loviturii.
Rezultatul este un accident cum este cel din imagini, unde un BMW E90 se vede clar ca a fost facut din doua bucati. Efectiv de poate observa exact zona unde samsarul a sudat partea din spate de restul caroseriei, adica exact locul unde aceasta a si cedat.
Mai jos vezi si alte imagini cu BMW-uri accidentate si sudate ilegal de romani!
Practica este imprumutata de la rusi care fac din trei masini distruse una “buna” de vanzare!
CUM TE FERESTI DE ASEMENEA CAZANE MORTALE?
In primul rand inainte de a cumpara o masina mergi la o reprezentanta oficiala si plateste o verificare completa!
Te costa 200 sau 300 de lei, doar asa poti avea sanse sa nu mori ca un prost la viteze mici in caz de accident.
O alta solutie mai ieftina este sa mergi la un atelier de tinichigerie si plateste o verficare de structura!
Si in final nu uita sa cumperi un set de anvelope noi la achizitia unei masini SH pentru ca in majoritatea accidentelor cu BMW-uri principalul motiv pe langa viteza excesiva este si starea proasta a anvelopelor!
! Ce culoare are masina ca vad nu stiu câte culori.?! Tâmpitul ala de șofer cu cât mergea la ora ,cu 200km?! Ca sunt mulți nebuni.