Masina din acest test este fara discutii cel mai vandut pick-up din Romania, motiv pentru care am decis sa-l punem “la treaba”.
Ford Ranger 2025 este o masina complet diferita fata de generatia precedenta pentru ca Ranger 2025 are calitati demne de un SUV fara a pierde din capacitatea sa de a merge pe santiere in sarcina.
Sub capota se gaseste motorul 2.0 EcoBlue de generatie noua care, in versiunea twin-turbo dezvolta o putere maxima de 205 CP si 500 Nm.
Vedeta lui Ford este cutia automata clasica AT10 gasita si pe F-150 in SUA sau pe Cadillac Escalde 2025, cutia AT10 fiind construita de Ford impreuna cu GM pentru echipa toate masinile celor doua grupuri.
CUM SE CONDUCE?
Fata de vechiul Ranger noua generatie are un comportament rutier aproape la fel cu cel al unui SUV premium de acum 10 ani, adica caroseria este mult mai bine antifonata iar suspensia filtreaza mai elegant gropile din asfalt.
O alta mare schimbare este sistemul de franare care are discuri pe puntea spate chiar daca aceasta este si in prezent rigida cu arcuri lamelare pentru incursiunile reale in off-road.
Autolatest recomanda achizitia de masini Ford de la dealerul RoadHill!
FISA TEHNICA
Tip motor Diesel
Cod motor YN2X
Numărul de cilindri 4
Injectie Common Rail
Încărcare Bi-Turbo
Numărul de supape 4
Cilindree 1996 cmc
Putere / Cuplu 151 kW (205 CP) / 500 Nm
Putere maximă la rpm 3750 rpm
Cuplul maxim la rpm 1720 rpm
Transmisie AT10 convertizor
DIMENSIUNI
Lungime 5370 mm
Latime 1918 mm
Latime (inclusiv oglinzi exterioare) 2208 mm
Inaltime 1884 mm
Ampatament 3270 mm
Garda la sol maxim 235 mm
Raza Bracaj 12,9 m
Unghi de apropiere în față 30,0 grade
Unghi de plecare din spate 25,6 grade
Unghi de rampă 22,0 grade
Adâncime de vadă 800 mm
Greutate proprie (UE) 2436 kg
Sarcina utila 844 kg
Capacitate de remorcare frânată 12% 3500 kg
Capacitate de remorcare nefrânată 750 kg
Greutate totală de remorcare 6500 kg
PERFORMANTE SI CONSUM
Accelerație 0-100 km/h 10,5 s
Viteza maxima 180 km/h
Zgomot la volan 72 dB
Consum de combustibil pe distanțe scurte (WLTP) 10,6 l/100 km
Consum suburban (WLTP) 8,5 l/100 km
Consumul de combustibil pe drumurile de țară (WLTP) 7,4 l/100 km
Consum de combustibil pe autostradă (WLTP) 9,5 l/100 km
Consum combinat de combustibil (WLTP) 8,8 l/100 km
Valoarea CO2 mixt (WLTP) 230 g/km
Dimensiune rezervor 80,0 l
Capacitate de umplere recipient AdBlue 19,3 l
Test cu noul Ford Ranger 2.5 TDCi 143 CP Double Cab XLT, a.k.a. stapanul muntilor!
Test cu cel mai impunator pick-up din Europa-Ford Ranger 2.2 TDCI 150 CP cutie manuala
Ford Ranger Wildtrak, test drive Ford Ranger Wildtrak, consum Ford Ranger Wildtrak, pret discount Ford Ranger Wildtrak, date tehnice Ford Ranger Wildtrak, garda la sol Ford Ranger Wildtrak, volum portbagaj Ford Ranger Wildtrak, motor distributie Ford Ranger Wildtrak, injectoare Ford Ranger Wildtrak, cutie viteze Ford Ranger Wildtrak, pret revizie Ford Ranger Wildtrak, anvelope Ford Ranger Wildtrak , test romania Ford Ranger Wildtrak, 0-100 km/h Ford Ranger Wildtrak , #noul FORD RANGER WILDTRAK Romania #Ford Ranger Wildtraklatest, FORD RANGER WILDTRAK , FORD RANGER WILDTRAK #drivetest, FORD RANGER WILDTRAK , FORD RANGER WILDTRAK #testdrive, FORD RANGER WILDTRAK , FORD RANGER WILDTRAK