Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul Ford Kuga 2.5 PHEV 243 CP eCVT 2024- Cel mai mai vandut SUV PHEV din Europa

Masina din acest test drive este fara doar si poate cel mai imporant SUV electrificat din Europa dupa Tesla Model Y pentru ca este cel mai vandut SUV PHEV.

Si da, vorbim de noul Ford Kuga PHEV 2024, un SUV extrem de interesant care are un pret imbatabil si care ofera performante demne de cele mai bune masini SUV PHEV premium de pe piata.

Ford Kuga 2.5 PHEV 243 CP eCVT 2024, test drive, ford roadhill, drive test, consum real, garda la sol, 60 km mod ev, 0-100, test romania, pro si contra Ford Kuga 2.5 PHEV 243 CP eCVT 2024

De fapt, noul Kuga PHEV este printre putinele masini care au sub capota in 2024 un motor de 2.5 litri cu 4 cilindri cu injectie multipunct ( 152 CP) si o transmisie electrificata cu o putere maxima de 131 CP.

In total, noul Kuga afiseaza o putere cumulata de 243 CP si un consum mediu de 1.3 litri la fiecare 100 de km parcursi.

Ford Kuga 2.5 PHEV 243 CP eCVT 2024, test drive, ford roadhill, drive test, consum real, garda la sol, 60 km mod ev, 0-100, test romania, pro si contra Ford Kuga 2.5 PHEV 243 CP eCVT 2024

Cat de eficient este motorul 2.5 Hybrid al unui Ford Kuga PHEV 243 CP eCVT 2024?

Aceasta este una dintre cele mai importante intrebari atunci cand cumperi un PHEV, iar raspunsul nostru este ca masina lui Ford este extra economica.

Ford Kuga 2.5 PHEV 243 CP eCVT 2024, test drive, ford roadhill, drive test, consum real, garda la sol, 60 km mod ev, 0-100, test romania, pro si contra Ford Kuga 2.5 PHEV 243 CP eCVT 2024

De fapt, daca mergi 100 EV vei avea o autonomie de 60 km in cel mai aglomerat trafic din Bucuresti, iar cand curentul lipseste masina merge in modul full hybrid, adica vei avea un consum exagerat de mic in oras pentru ca un Kuga PHEV chiar merge 70% din timp electrica fara curent in baterie/

Si daca nu crezi ceea ce spunem, vezi video-ul de mai jos:

FISA TEHNICA Ford Kuga 2024 2.5 PHEV CVT

MOTOR FULL HYBRID 2.5 Duratec FHEV 243 CP

Capacitate Cilindrica 2.488 cmc

Alezaj x Cursă 89,0 mm x 100,0 mm

Raport de Compresie 13,0:1

Cutie eCVT 131 CP

Cuplu Max. 200 Nm

Rezervor Combustibil 43 l

Capacitate baterie 14.3 kwh

PERFORMANȚĂ 0-100 KM/H 7.3 SEC

VITEZĂ MAXIMĂ 200 KMH

Lungime 4.615 mm

Latime 1.882 mm

Inaltime 1.651 mm

Ampatament 2.711 mm

DIAMETRU DE BRACAJ (DE LA BORDURĂ LA BORDURĂ) 11.40

CAPACITATE PORTBAGAJ (MOD CU 2 LOCURI, ÎNCĂRCAT PÂNĂ LA PLAFON, CU KIT REPARAȚIE ANVELOPE) 1.517 LITRI

GREUTATEA PROPRIE 1,765 KG

Ford Kuga 2.5 PHEV 243 CP eCVT 2024, test drive, ford roadhill, drive test, consum real, garda la sol, 60 km mod ev, 0-100, test romania, pro si contra Ford Kuga 2.5 PHEV 243 CP eCVT 2024

Test Drive in premiera a noului Ford Kuga facelift 2024-Detalii despre noua Kuga 2.5 Duratec Hybrid 2024.50

Articole Interesante

Alte Stiri

2 COMMENTS

  1. Am și eu o întrebare: la mașinile PHEV este obligatoriu ca bateria să fie încărcată, total ori parțial, sau se poate circula doar cu motorul termic dacă dorești?

    • La toate masinile PHEV este obligatoriu sa incarci bateria pentru ca daca mergi 100% pe benzina atunci aceasta se deterioreaza!
      Nu trebuie in fiecare zi, insa cel putin 1 data pe saptamana incarcata full slow-charge

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente