Am testat una dintre cele mai bune masini PHEV ale momentului!
Este o Kia, are 265 CP si este inzestrata cu o transmisie automata clasica cu convertizor de cuplu.
PRO
Design interesant
Calitate buna de fabricatie
Doua motoare cu o putere cumulata de 265 CP si 350 Nm
Cutie automata electrizata cu convertizor de cuplu AT6
Consum bun de benzina si pe autostrada
Interior cu sisteme multimedia imprumutate de la EV6
Transmisie 4×4 pentru cei care fac soft off-road
Merge in modul EV chiar si 50 de km
CONTRA
Pret realtiv de achizitie mare chiar si cu Rabla
Chiar si la versiunea de top inca exista dotari optionale
Rezevor extrem de mic care se traduce printr-o autonomie mica
FISA TEHNICA
Motor Benzina
Numar de cilindri: 4 in linie Turbo
Injectie: Injectie Directa
Capacitate cilindrica (cm3): 1598 cmc
Alezaj X Cursa (mm): 75,0 mm x 89,0 mm
Putere maxima CP/KW – rot/min: 180/5500
Cuplu maxim Nm – rot/min: 265/1500
Carburant: Benzina
Rezervor litri: 42
Motoare Electrice
1 motoar electric de 91 CP si 304 Nm / 0-2.100 rpm
Cuplu motor cumulat de 350 Nm
Acumulator- 13.8 kwh
Transmisie
Punte motoare: 4×2
Cutie de viteze / nr. trepte: Kia e-6AT convertizor cuplu
Dimensiuni
Lungime (mm): 4515
Latime (mm): 1865
Inaltime (mm): 1650
Ampatament (mm): 2680
Portbagaj: 587-1776 l
Greutate la gol kg: 1830
Performante
0 – 100 km/h (s) – 8.3
Viteza maxima (km/h) –191
Consum mixt (l/100 km) WLTP: 5.6
Anvelope: 215/65R17
Pret
Pret lista cu TVA : 43.440 euro pret baza STYLE din care scazi Rabla Plus 6.439 euro si ajungi la un total de 37.001 euro TVA inclus!