Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow
Array

Germanii sunt socati de faptul ca motorul diesel D4204T4 VED4 al unui Volvo V90 Cross Country B4 AWD 2023 a cedat in doar 63.000 km

Una dintre cele mai prestigioase publicatii din Europa de Vest a realizat un test de anduranta cu ultimul mare Volvo diesel care inca mai are sanse de a avea vanzari de top in Europa.

D4204T4 VED4, probleme motor D4204T4 VED4, esec, pret motor D4204T4 VED4, v90 cross country diesel fail D4204T4 VED4, autolatest

Este vorba de gama Volvo V90 Cross Country B4 AWD 2023 care este echipata cu deja celebrul diesel de doi litri si 197 CP care afiseaza 420 Nm prin intermediul unei transmisii Aisin.

In urma testelor, jurnalistii au descoperit ca masina nu mai avea antigel, iar la prima vizita intr-un service Volvo au constat ca motorul trebuie inlocuit complet.

D4204T4 VED4, probleme motor D4204T4 VED4, esec, pret motor D4204T4 VED4, v90 cross country diesel fail D4204T4 VED4, autolatest

De fapt, Volvo cere suma de 11.629 euro pentru un motor nou pentru ca acesta de 63.000 km era compromis in totalitate. Cei de la tehnic au spus ca a cedat garnitura de chiulasa care a dus la distrugerea totala a camasilor cilindrilor/segmentilor, reparatia fiind mai costistioare decat cea a unui motor nou cu garantie.

D4204T4 VED4, probleme motor D4204T4 VED4, esec, pret motor D4204T4 VED4, v90 cross country diesel fail D4204T4 VED4, autolatest

Volvo V90 Cross Country B4 AWD ramane inca la vanzare si in Romania unde are un pret de peste 80.000 euro fara dotari optionale.

D4204T4 VED4, probleme motor D4204T4 VED4, esec, pret motor D4204T4 VED4, v90 cross country diesel fail D4204T4 VED4, autolatest

Calitatea de fabricatie si calitatea motoarelor Volvo a scazut dramatic dupa ce aceasta marca a fost preluata de catre chinezii de la Geely, motiv pentru care Volvo doreste sa vanda doar masini electrice produse in China.

D4204T4 VED4, probleme motor D4204T4 VED4, esec, pret motor D4204T4 VED4, v90 cross country diesel fail D4204T4 VED4, autolatest

Motoarele de generatie noua Volvo VEA au mari probleme cu consumul de ulei

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

 

s

Articole Interesante

Alte Stiri

9 COMMENTS

  1. Depinde și ce ulei i-au băgat și cum au mers cu ia. Motoarele astea au nevoie de o răcire bună și dacă a fost înfierbântată rău atunci sigur sa dus garnitura

  2. Sincer cam a-ti greșit cu informatiile, gely a venit doar cu bănuții si nu cu motoarele , 2 la mana cu orice masina ai merge dacă mergi cu ea la extrem poți sa o pui pe butuci nu în 60000 în 10000 de km. 3 motoarele de acum nu mai au probleme cu consumul de ulei., este dovedit.

  3. Eu as mai verifica codul ala de motor, nu de alta dar conform Wikipedia:

    D4204T4
    edit
    The D4204T4[190] (AR) originally delivered 150 PS (110 kW; 148 hp) at 4250 rpm, and 350 N⋅m (260 lb⋅ft) of torque between 1500–2500 rpm. Upgraded to 163 PS (120 kW; 161 hp) at 4250 rpm, and 400 N⋅m (300 lb⋅ft) of torque between 1500–2500 rpm. Twin turbochargers.

    Emissions level Euro 6, later upgraded to emissions level Euro 6d-TEMP.

    Applications:

    2017–2018 Volvo S60CC badged as S60CC D3 AWD
    2016–2018 Volvo V60CC badged as V60CC D3[103]
    2016–2018 Volvo XC60 badged as XC60 D3
    2019–present Volvo V60 II badged as V60 D3 AWD
    2019–present Volvo V60CC II badged as V60CC D3 AWD
    2018–present Volvo XC60 II badged as XC60 D3
    2017–present Volvo V90 II badged as V90 D3 AWD[191][135]
    2020–present Volvo XC60 II badged as XC60 D4

    Nu var in lista nici 197 CP, nici Volvo V90 D4…..

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente