Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noul Peugeot e-3008 devine o problema pentru Tesla Model Y si pentru ca este oferit intr-o versiune Hybrid

Peste doua luni urmeaza ca europenii sa primeasca cel mai asteptat SUV electric capabil a concura cat de cat de la egal cu Tesla Model Y fabricata 100% in Europa la Berlin.

Noua masina se numeste Peugeot e-3008, este produsa in Franta si devine prima masina electrica europena care NU MAI ESTE UN COMPROMIS cu vedem la Renault Megane E-Tech sau la concurenta de la Hyundai sau Kia.

Peugeot e-3008, 3008 hybrid 2024, 0-100, pret romania, autolatest, drive test, baterie 98 kwh Peugeot e-3008

Pur si simplu, noul Peugeot e-3008 cu motorul standard de 213 CP si bateria de 73 kwh are un pret de 48.000 euro, iar daca scadem RablaPlus 2024 ajunge la un pret final de 43.000 euro, pret in care Peugeot ofera toate dotarile standard.

Peugeot e-3008, 3008 hybrid 2024, 0-100, pret romania, autolatest, drive test, baterie 98 kwh Peugeot e-3008

Vedeta gamei este insa Peugeot e-3008 cu bateria mare de 98 kwh si doua motoare electrice de 320 CP, model care urmeaza sa fie comercializat cu un pret de 53.450 euro, adica putin mai mare ca al unui Model Y Dual Motor cu baterie mica de 70 kwh.

Stellantis spune ca noua baterie de 98 kwh permite masinii sa atinga WLTP o autonomie de 700 km, insa in viata reala trebuie sa ne asteptam la cel putin 600 km condus mixt.

Peugeot e-3008, 3008 hybrid 2024, 0-100, pret romania, autolatest, drive test, baterie 98 kwh Peugeot e-3008

Din primele test din Germania, versiunea standard Peugeot e-3008 cu 213 CP si bateria mica de 73 kw a avut un consum mediu de 16.8 kWh la 100 de km, adica chiar mai putin decat datele afisate initial de 17 kwh.

Peugeot e-3008, 3008 hybrid 2024, 0-100, pret romania, autolatest, drive test, baterie 98 kwh Peugeot e-3008

Insa, marea problema pentru Tesla Model Y este faptul ca noul Peugeot 3008 urmeaza sa fie vandut si cu versiunea 100% HYRBID de 138 CP, model care merge pe benzina care are o automie practic nelimitata pentru ca alimentarea se face in 2 minute.

Peugeot e-3008, 3008 hybrid 2024, 0-100, pret romania, autolatest, drive test, baterie 98 kwh Peugeot e-3008

Despre noul motor 1.2 Hybird specialistii spun ca devine o mare problema si pentru marca Toyota care inca nu foloseste motoare tubo pe modelele hybrid.

1.2 Turbo Hybrid 136 e-DCS6, autolatest, eurial pantelimon, test drive,mod ev, consum real 1.2 Turbo Hybrid 136 e-DCS6

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente