Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Sistemul Super Handling-4WD la Honda

Montata pe noua Honda Legend, acesta nu are nici un diferential central sau vreun diferential cu alunecare limitata. Toata partea mecanica a transmisiei integrala este montata pe puntea spate si axul cardanic intra intr-un accelerator al transmisiei. Acesta foloseste angrenaje planetare pentru a mari viteza de rotatie sincronizand astfel viteza axului caradanic cu cea transmisa spre roti.

Printr-un ambreiaj electromagnetic sistemul transfera momentul motor si spre puntea spate. Acest ambreiaj electromagnetic multidisc este amplasat imdeiat supa acceleratorul mecanic al transmisiei si este alcatuit din doua ambreiaje responsabile pentru fiecare roata a puntii spate. Cand sunt activate amandoua ambreiajele mai mult cuplu va fi transferat spre puntea spate. In conditii de rulare normale sisstemul SH-AWD transfera cuplul motor in proportie de 70% puntii fata.

Cand se accelereaza in forta sau la o franare mai accentuata acest raport se transfera spre puntea spate pentru a genera mai multa aderenta si stabilitate. In virajele luate cu viteze mari sistemul transfera momentul motor spre rotile aflate in exteriorul curbei pentru a oferi o stabilitate exemplara. Transmisia SH-AWD poate transfera pana la 70% din momentul motor doar spre o singura roata respectiv cea aflata pe puntea spate in exteriorul virajului.

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente