Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Samsarul nationalist nu intelege ca un BMW Seria 3 sau un Ford Focus II sunt masini SH mai bune decat o Dacia Logan I din 2004-2009

Daca ne uitam pe piata de masini SH din Romania vedem ca tara noastra se afla cu adevarat in criza pentru ca romanii au inceput sa-si scoata la vanzare vechile masini Dacia Logan I din perioada 2004-2009.

dacia sh vs bmw sh,dacia masini second hand, dacia vanzatori nationalisti, probleme pret piese dacia, opel vs dacia, skoda vs dacia,autolatest

In urma cu mai bine de 12 luni scriam ca aceste masini nu merita pe piata SH dupa sute de mii de km realizati preponderent “la camp” mai mult de 400 euro, insa am fost criticati ca nu suntem nationalisti si nu tinem cu produsele romanesti.

dacia sh vs bmw sh,dacia masini second hand, dacia vanzatori nationalisti, probleme pret piese dacia, opel vs dacia, skoda vs dacia,autolatest

Ei bine, vechiul Logan I a ajuns acum sa fie vandut cu un pret la care poti sa-ti cumperi fara probleme un Ford Focus II sau un BMW E46 in stare decenta de functionare, iar daca ne uitam la un Logan MCV din 2009 cu pretul cerut de gospodarii nationalisti poti sa-ti cumperi chiar si un BMW E90 diesel cu transmisie automata si mult mai putini km decat cei afisati in anunturi de posesorii de Dacia.

dacia sh vs bmw sh,dacia masini second hand, dacia vanzatori nationalisti, probleme pret piese dacia, opel vs dacia, skoda vs dacia,autolatest

DE CE LOGAN I NU MERITA MAI MULT DE 400 EURO?

In primul rand pentru ca din 2004 si pana in prezent au trecut mai bine de 19 ani si, in ciuda unei fiabilitati de top, masina celor de la Dacia reuseste sa fie buna doar pentru ultimul drum spre remat.

Un BMW cu aceelasi km la bord sau un Focus cu aceleasi caracteristici sunt fara discutii masini mult mai bune, mai ieftin de intretinut si nu in ultimul rand mult mai sigure in caz de accident.

dacia sh vs bmw sh,dacia masini second hand, dacia vanzatori nationalisti, probleme pret piese dacia, opel vs dacia, skoda vs dacia,autolatest

Sa ceri 2.000 euro pe un Logan din prima generatie in 2023 inseamna de fapt sa-ti bati joc de proprii concetateni, masina in cauza avand atat de multe probleme cand implineste 20 de ani, incat nu este recomandata nici macar sa fie data gratis.

Stim ca si BMW-urile si Ford-urile din aceeasi perioada au grave probleme de structura, siguranta cand a fost rulate in Romania, insa noi recomandam doar cumpararea acestor masini din Europa de Vest de la dealeri de prestigiu.

fiabilitate dacia logan, probleme tehnice logan II si III, probleme motor dacia 1.2 TCe, probleme motor 1.0 TCe, senzor gpl dacia 1.0 eco g, fiabilitate motor dacia 1.6 mpi, 1 milion de km logan gpl, autolatest, consum mare, review logan 2005

Dacia Logan XC90 2004 motor 1.6 MPI 90 CP, test drive, prima serie de logan 2004, productie logan 2004, autolatest, drive test

Vei avea supriza sa gasesti un BMW E90 cu 2.000 euro impecabil cu mai putin de 200.000 de km, sau un Focus 1.6 TDCI cu 1.5000 euro si 150.000 de km, masini care sunt in realitate o solutie mult mai buna decat orice Logan I de Dabuleni care “nu a fost la camp” niciodata.

dacia sh vs bmw sh,dacia masini second hand, dacia vanzatori nationalisti, probleme pret piese dacia, opel vs dacia, skoda vs dacia,autolatest

In aceeasi situatie fericita poti sa gasesti si modele Octavia II 1.9 TDI/1.6 MPI, Kia Ceed 1.6 CRDI, Hyundai Tucson 2.0 CRDI, Opel Astra H 1.6 MPI sau VW Golf 5/Touran 1.9 TDI, masini care au facut cariera pentru ca au fost fiabile in timp.

fiabilitate dacia logan, probleme tehnice logan II si III, probleme motor dacia 1.2 TCe, probleme motor 1.0 TCe, senzor gpl dacia 1.0 eco g, fiabilitate motor dacia 1.6 mpi, 1 milion de km logan gpl, autolatest, consum mare, review logan 2005

dacia sh vs bmw sh,dacia masini second hand, dacia vanzatori nationalisti, probleme pret piese dacia, opel vs dacia, skoda vs dacia,autolatest

dacia sh vs bmw sh,dacia masini second hand, dacia vanzatori nationalisti, probleme pret piese dacia, opel vs dacia, skoda vs dacia,autolatest

Cat despre costurile de intretinere nu trebuie sa fiti dezamagiti pentru ca cea mai ieftina masina la piese in Romania este fara discutie marca BMW, urmata la distanta scurta de Ford si Opel!

Dacia nu a fost niciodata o masina ieftina cand a intrat in service, lucru pe care nu-l cunosc posesorii de Dacia care nu au detinut si un BMW.

SFATURILE AUTOLATEST

In primul rand trebuie spus ca o masina low-cost precum Dacia Logan care avea un pret mediu de 8.000 euro in anul 2004 nu are voie sa fie vanduta dupa 20 de ani cu mai mult de 500 euro.

dacia sh vs bmw sh,dacia masini second hand, dacia vanzatori nationalisti, probleme pret piese dacia, opel vs dacia, skoda vs dacia,autolatest

Aceeasi situatie se intampla si la Ford si la BMW pentru ca din valoare lor de achizitie de peste 25.000 ( la Ford) si 45.000 euro ( la BMW), preturile lor de vanzare corecte sunt de aproximativ 2000-4000 de euro.

Este normal ca masinile sa-s piarda din valoarea de revanzare dupa doua decenii, insa se pare ca posesorii de Dacia arunca pe piata preturi nesimtite precum 3.000 de euro pentru o masina de 6.500 euro, sau 5.000 de euro pentru un Logan MCV care avea un pret de NOU de 10.000 euro!

dacia sh vs bmw sh,dacia masini second hand, dacia vanzatori nationalisti, probleme pret piese dacia, opel vs dacia, skoda vs dacia,autolatest

Si daca chiar vrei un asemenea Logan I, mergi in afara tarii si vezi prin parcurile auto care sunt preturile reale de vanzare, moment in care samsarii care mizeaza pe nationalismul fals al romanilor ramane cu cazanele  lor scumpe in parcare.

fiabilitate dacia logan, probleme tehnice logan II si III, probleme motor dacia 1.2 TCe, probleme motor 1.0 TCe, senzor gpl dacia 1.0 eco g, fiabilitate motor dacia 1.6 mpi, 1 milion de km logan gpl, autolatest, consum mare, review logan 2005

Atentie!

Acest editorial nu este menit sa promoveze achizitia de masini SH “ieftine si bune” pentru ca acestea NU exista! Noi recomandam doar cumpararea de masini BUNE cu preturi bune care trebuie sa-ti ofere confort, performante si nu in ultimul rand si siguranta in caz de accident.

Aici, din pacate masinile Dacia nu au nici o sansa in fata unui BMW, Ford, VW sau Skoda indiferent de pareri!

fiabilitate dacia logan, probleme tehnice logan II si III, probleme motor dacia 1.2 TCe, probleme motor 1.0 TCe, senzor gpl dacia 1.0 eco g, fiabilitate motor dacia 1.6 mpi, 1 milion de km logan gpl, autolatest, consum mare, review logan 2005

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

82 COMMENTS

    • Aveți perfectă dreptate! Am avut un Ford Focus 2, 2006 . Am dat pe el 2600 €. Timp de 4 ani am mai băgat în el 1000€ în fiecare an . Până la urmă s-a dus garnitura de qulasă și l am dat cu 700. Cu 1800€ am cumpărat un Logan 1.6 din 2004 prim proprietar 78.000km. Nu am băgat nimic în el timp de un an până la ITP.

    • Este o părere personală exprimată de autorul acestui articol,Logan este o mașină fiabilă și când spun asta știu ce vorbesc.Cumparati bmw-uri SH(forjate) sau alte branduri și umblați din service in service să tot reparați la ele! Cunosc multe cazuri

    • Numai aberații…!!!!Cum naiba sânt mai ieftine piesele la Ford,BMW ???…dacă schimbi, pățești ceva la articulatiiFord,te ai dus… adânc în buzunar !!!!Logan e cea mai ieftină la întreținere,și la piese !!!!și,mai ales fiabilă..!!!!!! adică piesele de BMW,aduse în țară sânt mai ieftine că cele de Logan ???!!!!pffff, minciuni aberante !!!!! Știu că trebuie să ai o mașină să ți faci treabă cu ea,să faci bani cu ea,nu să bagi bani ,grei,in ea ,când se strică !!!!!apoi, BMW e mașina romilor…

  1. În principiu ai dreptate,dar nu în realitate! După ce BMW 535 m-a lăsat în pană de motor pe drumul Nisa-Monte Carlo de am blocat circulația şi a venit politia rutiera să mă degajeze, şi pierdut putere aproape total în pantă de 15 % sub Mount Blanc pe ploaie torențială, îți las pe viață ție onoarea de a face pe tine în situații critice, eu am Loganul meu fiabil la Stockholm.E încăpător, nu e plin de briz-brizuri ce se strică, îşi arată clar limitele şi nu-mi face surprize şi, 150 km/h îmi sunt arhisuficienți. Nu toți au nevoie de prelungitor de penis…

    • In principiu, daca te interesai înainte aflai că 535 are 2 turbine, pe un motor de 3 litrii, cea mica merge constant, și tot în principiu ai fi aflat că nu sunt motoare fiabile deoarece turbina mica pica destul de des. Deci în principiu nu știi să te informezi, pe banii tai. Comparând acest motor cu altele de la BMW vei afla că un 530 este net superior ca și fiabilitate, chiar daca are cai mai puțini, dar așa e când te dai mare că ai “tanc nemțesc”. Orice mașină are defectele ei, dar dacă pui in balanta cu prețul și cauți review-uri, o sa aflii că oricum o dai, un BMW este mai ieftin de întreținut, și mă refer aici la seria 3, care e un fel de Logan al BMW-ului decât un Logan, care e prost din proiectare, și care, conform autorului și nu doar, la un impact, indiferent de cat de bun șofer ai fi, se face praf..

  2. Înainte de toate,aveți o greșeală în titlu…
    Apoi nu toate sunt hârburi și “au fost pe camp” doar pt că au trecut anii peste ele.Nu va mai lăsați păcăliți de estetica mașinilor din Vest.Nu sunt naționalist ci realist !
    Azi toate mașinile SH sunt nejustificat de scumpe (doar pt că s-au scumpit cele noi dar alea sunt așa pt că s-au scumpit componentele,energia,etc SI măcar alea oferă opțiuni și performanțe actualizate +garanție ,de banii aia).Dar sa va insir câteva avantaje ale mașinilor vechi Logan,pe care vad că nu le intrezariti ,fata de cele amintite de Dvs :ușor de reparat (mașini ultracunoscute oriunde și cu acces facil -nu sunt înghesuite),acces în interior (nu faci contorsionism sa intri și spațiul e bun),înaltă de la sol (pt drumurile noastre veșnic proaste,ca și afaceristii și politicienii care ne conduc),simple (ca întreținere și utilizare); si ceva f f important :NU SUNT DIESEL.Motoarele de 1.4 și 1.6 pe benzina de pe Loganurile vechi au fost foarte reușite(economice,plăcute la condus,relativ simple,etc).Între un €5 diesel,mincinos din V și cele două amintite ,mai bine un benzinar ,tot €5 mai cinstit(dar hai ,fie și un €4,la limita) ! De ce sa iau un BMW doar pt că e frumos ,daca nu e și util ?Și apoi treaba cu fiabilitatea și siguranța nu mai e valabilă nici pt alea de afara ,la așa vechime.Nu mai zic de km măsluiți…Pai ce ,la alea nu crapă ceva la direcție după atâta amar de timp,daca nu-s revizuite recent ?Și cum adica-s ieftine la întreținere ?De când o pompa de injecție de 500€ de la un diesel BMW e mai ieftina ca o pompa de injecție de 150€ de la un Logan ?
    Basme cu siguranța și steluțle celor din V…De aia vezi peste tot accidente cu BMW și alte din astea mai puternice sau de fițe !
    Nu sunt naționalist ,dar ganditi-va că ce se întâmplă în realitate nu e degeaba.Cu toată antireclama chiar și mașinile Dacia noi se vând f bine in detrimentul celorlalte,la ele acasă.Smart buy ! Vb aia : “viața bate filmul” !Și zic că nu-s naționalist pt că Sandero ,de ex,nici nu se mai fabrica in Romania…

  3. Deci BMW si Ford e cam acelasi lucru!. De fapt ce e Ford pe langa Dacia e BMW pe langa Ford.
    In rest aveti dreptate, desi E46 cu pana in 200000km nu exista.

    • E habarnism sau reavointa?
      Ia vezi cât e un Logan 2008 pe mobile.de, ca nu găsești nimic sub 3000 de euro.
      Pui niște poze cu niște tigăi “samsărite” și gata, ai găsit comparație. BMW de 13 ani cu doar 160k la bord. Nu compara mașina de propietar cu alea făcute din dezmembrări ca să fie vândute în groapa de gunoi a Europei, ca nu ești copil.
      Eu cred ca te au refuzat aia de la Dacia cu ceva și acum ai impresia ca ii denigrezi.

  4. Masina care costa 2000-5000 de euro nu este masina, indiferent ce marca. Daca ati fi corecti, nu ati promova cumpararea de masini sh deloc.

    • Din pacate suntem corecti pentru ca traim in Romania, tara aia saraca din Estul Europei!
      Daca tu castigi 2000 sau 3000 de euro clar mergi si cumpara masini noi, insa restul populatiei traieste in medie cu 2500 DE LEI PE LUNA!
      Autolatest este realista si “tine” in continuare cu poporul roman….fara a da in nationalisme ieftine!

  5. Daca se strica orice la Logan 2005-2012 se repară cu maxim 500 de euro…indiferent ce…. Daca se strică la BMW, Ford sau ce promovați voi că sunt mai ok, reparația pleacă de la 500 de euro și poți ajunge sa dai triplu decât ai dat pe mașină. Unde pui că dacă pica ceva electric poți să o atunci.
    Nu e nationalism, nici bătaie de joc… E că dacă nu îți permiți o mașină nouă cea mai indicata sh e Loganul.
    Sper că nu am supărat pe nimeni…

    • am un Ford Focus din 2008 cumparat nou , 15.300 euro. acum am 289.000 km. am schimbat 2 baterii, 2 alternatoare, 1 compresor de clima care a mers 14 ani continuu, zi de zi si in orice anotimp. pentru ca sunt de profesie mecanic(nu auto) am schimbat la 180.000 km telescoapele si arcurile, eu acasa. de semenea si uleiul din cutia de viteza. in ultimul an, am facut 20.000 km. suma cheltuita pentu 20.000 km se ridica la 22.000 lei, aici fiind inclusi 5000 lei\1000 euro plata teoretica anuala a masinii(15.300 euro\15 ani de viata ai masinii=1000 \5000euro\lei pe an). schimbate filtre, ulei la fiecare 20.000 km, dupa cum indica Ford. daca filtrele cumparate au fost de la diferite marci(Bosch, Mann, originale Ford, etc uleiul folosit a fost doar Castrol prescris de Ford.

  6. Eu nu stiu de unde pana unde stabiliti voi preturile unui Logan. Omul cere cat vrea pe masina lui. Daca si gaseste client pentru ea e perfect. Iar parerile despre asa-zisele cazane sunt impartite. Cazane sunt si alea cu jde mii de km de alta marca. Eu, personal am un Logan diesel model de echipare Ambition, (deci full la nivelul anului 2006) pe care am dat aproape 11.000 de euro. Masina nu are nici o problema si are doar 130000 km. Cu siguranta daca ar fi s-o vand nu as da-o doar cu 500 euro ca asa vreti voi. Si la programul “Rabla” primesti mai mult pe ea. Deci nu le mai purtati voi de grija, posesorilor si eventualilor cumparatori de Logan SH.

    • Mergi la Rabla cu ea sa primesti 1400 de euro, insa nu uita ca trebuie sa mai aduci de acasa inca 14.000 euro pentru un Logan nou!
      La fier primesti 800 de lei fara drum.

    • Sunt intru totul de acord, mie imi este de ajuns ce-mi ofera aal meu Logan 1.4 MPI, fara sa am pretentii de Formula 2000. Cand altor marci de prestigiu, pe urcare panta + serpentina + drum forestier le-a fiert antigelul , “căpriţa” Loga zburda iar cel ce o ţinea de “corniţe” (recte, volan) era un incepator.

  7. Nu te supara dar ai partial dreptate, detin logan 1,4 la intretinere piese si fiabilitate le bate pe toate cele mentionate de tine mai sus dezavantajul e rugina in timp boala lor. Dute tu cu aceeasi problema mecanica in servive Logan vs Ford sai BMW si ai sa vezi cat costă, imi pare rau se vede ca nai avut logan in viata ta.

  8. Am văzut “mașini bune” in care trebuie după un mic rulaj sa bagi saci de bani in ele. Sincer prefer Loganul, care e mult mai cinstit din toate punctele de vedere. Articolul este nerealist

  9. Abureli de samsar. Am dat prin 2016 loganul fabricat 2005 si 150000 km cu 1600 euro ca sa imi iau un ford cmax dotat si “bineintretinut” din 2007 in care am bagat toti banii luati pe Logan.

  10. Găsești Dacii și la 2500 lei dacă dorești. Însă diferența dintre un Logan la 3000 de € și un BMW la 3000€ este că poate proprietarul Loganului a schimbat ambreiajul, injectoarele, turbina , deci practic tu nu ai ce schimba. In schimb la un BMW de 3000 €,acolo nu s-au făcut revizii si mai dai încă 2000 € pentru piese și manoperă că doar ambreiajul nu te duce 500 lei ca la Dacie, te duce 1500 pentru că BMW.

  11. Chiar ar fi o surpriza sa gasesti cu 2000 euro un bmw e90 impecabil, cu mai putin de 200.000 km. Nu militez pt achizitionarea unei Dacii sh in detrimentul altor marci, insa cred ca e o gluma afirmatia privind intretinerea mai ieftina la bmw decat la dacie.

    • Vezi ca daca vrei 1400 de euro la Rabla mai trebuie sa pui tu inca 14.000 euro pentru o masina noua!
      Daca vrei sa vinzi masina fara sa-ti cumperi prin Rabla…pretul corect este 400 de euro sau 800 de lei la fier vechi!

    • Cred că totul depinde de noroc până la urmă! Poți cumpăra BMW arătos și la preț bun care să îți mănânce nervii, la fel este și Logan care arde injectoarele in versiunea diesel plus că îi crapă pompa de înaltă presiune și numai senzorul valva de pe pompa costa 1000 lei pompa este vreo 3500 lei, și problemele pot continua, este adevărat că BMW-UL este mult mai complicat și foarte sensibil la electronică, dar chiar și așa norocul este cheia succesului când cumperi fie Dacia fie BMW sau Ford care fie vorba intre noi este de asemenea o mașină plină de probleme după un anumit rulaj. Eu a-si sfătuii pe ce care cumpără Dacia Logan MCV etc sa o cumpere din Vest daca se poate sau de la un dealer cu ceva garanție din Romania după o verificare temeinică! Naționalismul nu are ce căuta în alegerea unei mărci de mașini, naționalismul este apanajul celor săraci cu duhul care se lasă manipulați și conduși de alții! Trebuie să fie inteligenți și foarte atenți cînd cumpărăm mașina și mai ales sa nu ne grăbim.

  12. Ei, aici comentează unul care a avut prima mașină o rabla adusa de afara și vezi doamne e mai dăstept.
    Vezi de treaba mai istetule. Am un Logan din 2005 prima generație, i a picat bateria după 12 ani, baterie de motocicleta, originala de la mama Franța ca s-a crucit mecanicul. Am un Audi în care am băgat sute de milioane, ca deh, costa. La Logan, deși e bătrân și caroseria e varza, nu am schimbat decât un ambreiaj, toba și capetele de bara, periodic pt ca șoselele din tara noastră sunt perfect concepute sa te mulgă de bani. În rest loganul este pe baricade la orice ora, asa bătrân nu îl dau pe un mertz de fitze. Doar când va veni momentul final. Deci nu mai vb aiurea. Timp de 15 ani nu am schimbat un bec la el plus ca a făcut și Delta fără probleme, pe când fitzosii cu Merțane erau avariate pe dreapta ca nu au făcut fata. Despre ce vorbim. Câte Loganuri vedeți în service uri dragilor, ca eu vad numai jeep ane scumpe, wolsvaginuri,, fior,,- duri, care mai de care. Știți ca prostu când trece de la căruciorul cu butelia de gaz la jeep zice ca nu e el cel din poza cu rândul de la benzinărie. Ei ce sa i faci
    Prostul pana nu e fudul nu e prost DESTUL! HAI PA!

  13. gresit. costurile de intretinere sunt mult mai mici la logan. in plus, sunt putine piese ce se pot strica, neavand asa multa electronica.

    • Nu inteleg de ce tot ziceti de piese mai ieftine la bmw fata de logan. Eu am bmw si zic la toata lumea ca e o masina super dar cu intretinere scumpa si aici ma refer la consumabile. Fara sa vorbim de eventuale stricaciuni care pot aparea la ambele pe la 200-300k km pe care le au. Desii ambele le iei la acelasi pret, sa tii bmw u in stare foarte buna costa de vro 3 ori mai mult pe an fata de logan.

  14. Doar prostii! Compari euro 4 cu euro 5. 2008 cu 2012, si uiti ca loganurile pana in 15 ani se cauta pentru taxi/ridesharing. Asta e un lucru foarte important, domnule blogger. Normal ca un logan din 2012 va fi mai scump decat un bmw din 2003. A, da si sa nu zic, ca daca nu ai pretentii de la viata, mai bine iti iei o Dacie super usor de intretinut decat un cazan nemtesc. Si chiar, voi sunteti sanatosi la cap? Majoritatea umbla cu cazane nemtesti si nu au bani sa le repare si voi vreti sa cumpere alte cazane si mai vechi? Masina este un lux nu o necesitate, si daca eu imi permit sa intretin cap coada un Logan, Logan o sa imi iau, nu BMW. Ca nu toate Loganurile au trapa in podea. Si, pe bune acum? Ai habar cat costa manopera la distributia unii BMW? Alea sunt masini premium, SCUMPE la intretinere. Amin!

    • Distributie la E46 320d?!?
      Sau vorbesti din off asa de dragul discutiei!
      Daca esti uberist te intleg ca un Logan I pe GPL este solutia optima, insa pentru o persoana normala un BMW, Mercedes sau Audi SH cu mai putin de 150.000 de km si eventual pe benzina reprezinta o solutie mult mai buna!
      Plus ca piesele sunt mai ieftine decat la Dacia indiferent ce zic nationalistii stersi pe creier de francezi.

    • Audi pe benzina din perioada aia, mda, ce avem? 2.0Tfsi, catastrofa, 1.8 tfsi, catastrofa mai mica. Sigur nu o sa se piarda vreo 10000 RON numai in segmentare. Eu sunt posesor de audi a5 cabrio 2.0 din 2011 si nu vreau sa iti zic cati bani am investit in ea ca sa fie o masina normala. Nu mai vorbi in necunostinta de caz domnule blogger.

  15. Doamne ferește de un accident cu Loganul,cel puțin cu primele modele!
    Am văzut accidente înfiorătoare cu acest gen de rable, vieți nenorocite,familii distruse….
    În rest are dreptate autorul,mașinile astea , adică cele cu peste 12-15 ani vechime nu reflectă valoarea lor în bani,sunt supraevaluate.
    Și mă refer nu numai la brandul national,este valabil și pentru importurile din vest.

    • habar nu ai ce vorbești , valoarea unei mașini o da cererea și oferta ! Logan ul este o mașină care duce mii de km fara probleme de aceea a fost și este cel mai bun taxi al României . ai vzt accidente cu Logan ul și te ai crucit ?? pai daca dai cu orice mașină cu 149 km/ora Intr un stâlp sau gard beton ești pa , poți să ai și Volvo sau merț G

  16. Sa zicem ca am 2000 euro.. si salariu minim pe economie, voi imi spuneti sa imi cumpar un bmw ca e mai bun, ok, e mai bun, dar cine il intretine ? Indiferent cum o puneti piesele pe logan sunt mai ieftine decat bmw!

  17. Orice mașină daca nu este întreținută corespunzător se va duce dracu pt că sunt fiare…acum hai sa va spun părerea mea posesor de ambele Dacia și BMW 🙂
    Am avut Logan1 1.4 mpi10 ani ,o mașină foarte bună pt oraș trage cu casa, ac și căldură foarte ok asta bineînțeles cum am spus mai sus sa fie făcute bine că altfel mori de frig/cald … Te deplasezi de la A la B și îți faci treaba cu ea dar cam atât…
    Acum sa va spun experiența cu BMW e46 1.8 vvt : in primul rând mă refer la un punct A și B mult mai depărtate față de A și B la Logan pt că pt asta e BMW drumuri lungi neobositoare … Pe autostrăzile Vestului plutești cu o viteză de croazieră 150-170km/h fara să simți adierea vântului, mașina are 3 rânduri de chedere , are o greutate de 1350kg și o înălțime/lățime ok in raport cu greutatea, lucru ce i face foarte dar FOARTE stabila pe sosea…. ( știți sentimentul cu Logan la 100km/h pe lângă prelata unui TIR parcă se răstoarnă ) personal nu sunt un vitezoman dar daca faci o excursie in Italia , Germania , Spania eu am baza pe acest cazan de E46, la fel cum aș fi pregătit de drum și la bordul unui E39 daca e și 3.0D e numai plăcută vacanța 🙂
    Că și costuri de întreținere la e46 hai sa spun așa în mare câteva prețuri care până să am BMW nu-mi închipuiam …
    Plăcuțe frana față/spate : 110- 220lei
    Discuri frana față/spate : 150-350 lei
    Set filtre : 200-300 lei
    Bujii : cam 20-25 de lei bucata
    Radiator răcire 450-600 lei
    Becuri h4 foarte ieftine se găsesc și la 5 lei 🙂
    Kit ambreiaj 700-1000 lei
    Kit distribuție 1000 lei
    Amortizor 200-300 lei
    acum va las pe voi să comparați prețurile cu cele de la Dacia și vedeți că nu este diferență mare…dar cănd te bate vântul in Logan și te da la o parte de pe drum nu e tocmai bine, sau mergi cu 100km/h și parcă ești la F1 așa se aude in mașină pt că Dacia a făcut economie cat de mult a putut sa fure de peste tot încât la produsul finit a ieșit o conserva de 750kgbuna de oraș și mers la pește cu grătarul in portbagaj 🙂

  18. Eu as duce totusi pe cale de mijloc, adica Skoda. Am avut si Logan si Skoda.
    Logan este ok dar faci compromisuri pe care nu trebuie facut cu Octavia. Si motoarele de 1.4 sau 1.6 MPI sunt fiabile,.poti pune pe gaz, sunt ieftine la intretinere si nu mananca rugina ca Loganul meu de 2011 care am vandut cand am vazut ca rugineste mai rau decat Octavia din 2001. Ca defectiuni eu zic ca Skoda este cel putin la fel de fiabila ca Loganul, dar ofera mai mult confort, spatiu etc De BMW si Ford nu spun nimica ca nu am avut…

  19. Am avut de-a lungul timpului multe mașini, Ford, VW,Suzuki,Fiat,acum am o Dacia sandero 1.0tce GPL 2020.In 2 ani și jumătate am 110000 km, absolut nici o problema, mașina nu a văzut service-ul decât pentru 3 revizii ulei și filtre la 30.000, 60.000 și 90.000 km.Motorul merge impecabil, singura mea preocupare a fost sa verific sa am în permanenta uleiul la plin pe joja.Nu am umblat la partea de bucși, suspensie încă merge perfect.Costurile sunt minime.La focus a picat partea de bucși, un injector la 70000 de km, îmi aduc aminte ca a fost undeva la 1500 de euro.La pasat a picat motorul complet și l-am vândut mecanicului mi-a dat 4000 de euro pe el, etc,etc.Viata bate filmul, eu nu o sa îmi mai iau vreodată altceva decât dacia.

  20. Fără lipsă de modestie dar am avut și condus mărcile menționate mai sus. Ma amuz foarte tare la afirmația că BMW este ieftin la întreținut (4800) lei schimbat ori guri supape. În alta ordine de idei am văzut în Danemarca foarte multe Dacii sandero, multe iar unele tratau remorca cu barca,deci sunt proaste. Totul se reduce la buget și cerințe practice. Moș Costache

  21. Are perfectă dreptate autorul articolului. Nu contează dacă vrei să fii naționalist vis-a-vis de Dacia. Și eu, azi, îmi amintesc cu drag de prim mea mașină Dacia 1100… Dar… de la o Dacia mioritică la un BMW este o cale astronomică, orice ați zice. Mai mult no comment!

    • cale astronomică este și în ce privește prețul de achiziție al acestor mașini. pe una dai 9000 euro pe alta dai 75000 euro !!!! cum naiba le poți compara ?? este vorba că la 9000 euro îți faci treaba cu ea o viață întreagă . articolul este tendențios rău de tot , uite eu am Logan ambition an 2005 , 79mii km , am serviciul la 4 km de mine ….nicio problema in atâția ani , la ce dreaq sa mi bag banii in ceva de 75000 euro când îi pot investii in copii sau viața mai bună ? nici nu te salut

  22. Retorica de doi lei este articolul asta. Un cazan e un cazan, indiferent de emblema. Conform unui cunoscut vlogger care a lucrat în service, Logan e una din cele mai fiabile mașini, judecând după frecventa vizitelor la service.
    Vrei un cazan de marca, nu ai decât. Vrei sa fii admirat, cine admira un cazan care nou sare de 40.000, dar tu l-ai luat cu 2000, “ful opsen”. Doar cei care nu știu cu ce se mănâncă.
    Sa spui ca BMW e cea mai ieftina masina la piese e, hm… în sensul ca găsești piese ieftine aftermarket, făcute în Turcia, Polonia sau mai rău. Cazanul mai are ceva original oare sau e made in Turkey? Ma întreb și eu.
    A, și “dizăl”, mai sunt legale chestiile astea? Mai dați o geana prin alte tari, ca încep sa scape de ele…
    Am avut Logan, vreo 2 ani, fără probleme, acum am de 14 ani o japoneza, nu mai are rost sa spun cât e de fiabila. Cine are bani, sa își ia una noua. Cine nu, măcar sa nu fie atât de naiv sa creadă ca o mașină de 30.000 EUR poate fi luata după doi..trei ani cu 10.000 și 120.000km, fără sa fi avut o dauna majoră, km dați înapoi, sau mai știu eu ce. Cat despre BMWuri de 2000 EUR, indiferent de câți km are, eu as zice pas. Dacă nu ai bani de ceva mai bun, de unde bani sa bagi în piese pentru mașini a aia, în ipoteza ca e ok? Iarăși, întrebați în jur, sigur au fost alții înainte care au trăit aceeași iluzie, ca pot avea o mașină, de marca, ieftina, pe care “dacă o intretin fac milionul de km”. Vedeți cât i-a costat de fapt și cum au ajuns sa o vândă în pierdere.

  23. 14000 de euro e prețul unui Logan full fără programul rabla. Cele prin programul rabla pleacă de la 12000 euro, intră pe ,, vânzări dacia.ro” și te vei convinge

  24. in mod sigur autorul articolului este posesor de BMW , luat normal din jermania de la o bătrânică …doar la piata a fost cu ea …care vrea să și calmeze nervii că a dat o căruță de bani pe ea și acum la revânzare toți căuta Logan sa și cumpere . nu tu faci preturile in Romania la mașini , daca toată țara căuta mașini Logan este pentru că știu ceva ce tu habar nu ai . anume că sunt mașini ieftine dar bune care țin cu casa

    • Avem la redactie cinci masini, unele germane, franceze si coreene, insa nici una Dacia!
      Si da este si un BMW luat de NOU de la Automobile Bavaria…..!
      In rest….drumuri bune cu mioritica!

  25. Compara Dacia mioritica cu un bmv de aceeasi virsta si vezi si cite dacii noi poti lua in pretul unui bmv.De asemenea va recomand sa vedeti topul vinzarilor de masini noi in europa si apoi sa faceti comentarii.

  26. Autolatest nu credeți că ar trebui să lăsați omul să își aleagă singur ce dorește să își cumpere, trebuie să dați voi verdicte de parcă le cunoașteți pe toate ,dacă Dacia este așa de rea ca mașină oare de ce cumpăra inclusiv tări precum Germania, Franța, Anglia ,etc. prea le știți voi pe toate.

  27. “Vei avea supriza sa gasesti un BMW E90 cu 2.000 euro impecabil cu mai putin de 200.000 de km” Hahahahaha 😅😅😅😅😅😅 Am ras cu lacrimi. Nu exista BMW E90 in Romania sub 500.000 de euro indiferent de pret. Masina aia are 20 de ani, si daca facea 20.000 pe an ceea ce este un nimic tot ajungea la 400.000. Degeaba iti iei tu BMW la pret de Logan ca masina aia este sub Logan la banii aia. De ce? Repari la ele de t

  28. Un articol hilar, în primul rând că cel care ia Logan îl ia să le bage la munca cu piese pentru reparat ieftine și oricine știe să repete un Logan, mai bine iei un Logan neruginit decât un e 46 mâncat și omorât în Germania , sunt clase diferite nici nu înțeleg rostul articolului, da poate că piața de Loganuri ah e supraevaluată , dar asta e alta discuție,… Articolul nu prea are sens

    • …….si daca gasesti un E46 pe benzina sub 180.000 de km in Spania….fara rugina si cu 6 luni garantie de la dealerul de acolo!
      Ce faci in situatia asta?
      Mergi pe Logan I din 2004 sau E46 din 2004?!?

  29. Am un logan, 2006 dci, luat de nou, întreținut de mine, mașina f ieftina la întreținere. Nu are cum un BMW sa fie mai ieftin. Toată direcția se face cu 1000 – 1500 lei, eu schimb tot, am făcut asta in 2009 și încă nu mișca nimic. Mai dețin și alte mașini, dar loganul e mașina care nu m-a lăsat niciodată și nici n-am rămas în drum cu ea. Am 120.000km și nu intenționez sa o vând. Nici dacă iau pe ea 2k euro tot nu o dau. Cred ca nu știi pe ce lume trăiești, orice reparație de 1000 lei la Logan, la un BMW e 1000 euro.

    • Direcția a fost făcută în 2018 am greșit eu anul, mașina face cam 5000km pe an acum, preponderent oraș. Consum 6%. Deși e euro 3 poți merge liniștiți în spatele ei ca nu te îneci. În schim după multe BMW și Ford nu poți sta fără sa pui pe recirculare ca te îneci în habitaclu.

  30. Mi se pare o discuție fără sens. Și un articol fără sens. Care este problema? Faptul ca un samsar sau un proprietar de Logan cer preturi la nivel de BMW? Asa și? Dacă as avea un Logan de vânzare și as cere pe el 100000 euro? Este interzis? Plata reglează prețul. Fiindcă tot ne autoproclamam “de dreapta”. Nu-i fraier cel ce cere, este fraier cel ce da.

  31. Intamplarea e ca am in familie un Focus break 2005 1.6 benz/gpl (cumparat de la cunoscut) si nu e deloc o masina fara probleme.
    Fara sa ma chinui fac o enumerare scurta a ce s-a schimbat/reparat la ea in 11 ani:
    – e la al 2-lea motor ca primul a crapat dupa 8k km de la schimbul distributiei (i-am achizitionat si livrat chiar eu motorul)
    – e la a 3-a pereche de aripi fata
    – e la a 3-a caseta de directie (prima a fost in garantie)
    – e la al 2-lea set de etriere (toate 4 au cazut rand pe rand)
    – pragurile au deja o reparatie majora care a costat 3k lei fara de care nu mai trecea ITP-ul
    – e la a 2-lea rand de tobe
    – e la prima reparatie de panou ceasuri de bord
    – e la al 2-lea alternator
    – e la a 2-a pompa de benzina (prima l-a lasat in drum departe de casa)
    – e la al 2-lea set de amortizoare si arcuri fata

    Tot in familie am (si il conduc si eu) un Logan 2007 1.6 16v achizitionat acum 5 ani cu 5000 lei (1k euro) la doar 68k km (cumparat tot de la cunoscut). Acum are 110k km si reparatiile majore au fost:
    – prag si portiera spate (din cauza de rugina si un mic accident)
    – capota portbagaj tot din cauza de mic accident
    – brate si bucse stabilizatoare fata
    – reparatie rugina portiera sofer

    In conditiile actuale, pariez ca loganul o mai duce 5 ani fara reparatii majore (cel mult inca o rugina) lucru pe care nu-l garantez la Focus din cauza problemelor electrice din ce in ce mai ciudate care incep sa apara.
    Nu mai zic de consumuri care sunt pe exterior cu minim un litru mai mici pentru logan (e sedan ce-i drept fata de focus care-i break). Focusul e submotorizat (1400kg) in timp ce Loganul e motorizat corect (1200kg).
    Confortul si calitatea sunt clar in favoarea Focusului dar la costuri de rulare si reparatii cu greu se pot compara. Si la acelasi lucru ma astept si in comparatie cu BMW-ul mult clamat.
    La o masina SH costurile de rulare/asigurare/intretinere/reparare sunt chiar mai importante decat costul de achizitie.
    Iar aberatii se gasesc peste tot. Recent am dat de un anunt cu o Octavia break 2002 1.4 benzina +gpl cu 384k km la 4k euro. Oare s-o fi dat intre timp?

  32. Am avut 13 ani Logan I, am schimbat o sonda lambda si limitatorul de greutate spate. Rugina a fost punctul lui slab. Am avut 3 ani focus II benzina, foarte ok, fara probleme, iar apoi 10 ani varianta lui diesel. In cea din urma am bagat ceva bani in alternator, filtru dpf, cutie manuala schimbata la 220k km, etc. Daca ar fi sa aleg din nou, as merge pe un Focus II cel de 90cp fara dpf sau orice kia ceed benzina/diesel.

  33. Am 1.6 8v a
    … Prima oara am fost cam reticent în a-mi cumpăra un logan dar în timp am constatat ca am făcut o afacere foarte bună…. Pai în primul rand consumul pe gpl acum cu 160 de lei merg 500-550 de km…. Consumabile extrem de ieftine…. Si piese de schimb doar ce a fost necesar datorita drumurilor proaste…. În rest nu cunosc alte cheltuieli, un articol parțial incorect

  34. Nu exista BMW E46 la 170-200k km reali care să coste 3000E. Aceleași mașini pe care le căutăm eu in 2009 aveau pe atunci 160-180k km, culmea că după 12 ani tot 170-200k km au, nereali desigur. Așa că Loganul ăla cu 45k km din prima poză s-ar putea să aibă preț corect. Plus că e Euro 5 și are și an 2012. Un Ford din 2012 cu 45k km ar costa probabil 8-9.000E.
    Referitor la Logan 1, un filtru de aer e 30lei, cel de ulei 15lei, filtru motorina E3,4 90lei, plăcuțe frânarea 45lei, disc Bosch 75lei, set saboți 90lei. Eu cu 700lei am schimbat aproape. tot pe față , trw și lemforder, fără amortizoare. Am băgat 6000lei într-un Logan din 2006 dar acum arata că din fabrică. Practic mașina face mai puțin decât am băgat eu. E singura investiție mare făcută vreodată. In rest consumabile. Și nici măcar nu a fost nouă, am luat-o când avea 3 ani. Deci n-am pierdut nimic la ea prin devalorizare inițială..

  35. Acum BMW ul este definitoriu pentru toți șmecherii cu fițe și figuri, care în trafic merg groaznic. Și prețurile pieselor BMW sunt foarte scumpe. Deci ceea ce scrii tu aici, făcând apologia BMW, este pur și simplu cea mai mare tâmpenie in zona auto.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente