In urma cu putin timp cei de la Dacia au oferit clientilor configuratorul online pentru noul Duster cu ampatament marit denumit Bigster.
Daca nu luam in considerare motoarele cu 3 pistoane 1.2 TCe, vorbim de noul hybrid 1.8 cu putere maxima cumulata de 155 CP, masina care in versiunea de top cu dotari optionale are un pret care depaseste pragul psihologic pentru clientii Dacia de 33.000 euro cu TVA.
Pentru aceasta suma deja se poti uita la un VW Tiguan in versiunea de baza, la un Peugeot 3008 Hybrid de 145 CP sau chiar la un Ford Kuga PHEV cu motor de 2.5 litri de 254 CP.
Dacia Bigster nu este nimic altceva deca un banal Duster cu un ampatament marit cu aproximativ 20 cm, platforma tehnica la fel ca si partile din fata si spate fiind identice.
Una dintre cele mai asteptate motorizari este cea pe GPL 1.2 TCe de 130 CP, motor care momentan nu se afla in productie pentru ca Dacia utilizeaza o instalatie de gaz LandiRenzo care trebuie integrata ca software direct in ECU-ul motorului, respectiv soferii nu vor putea renunta niciodata la “GPL-ul de fabrica”!
Pret mare de achizitie al lui Bigster poate sa fie un impediment greu de trecut in fata clientilor Dacia care din pacate sunt la peste 33.000 euro direct clienti de Hyundai Tucson, Kia Sportage, Ford Kuga sau VW Tiguan best-seller in segmentul SUV din Europa.
Noua Dacia Bigster 1.2 TCe 140 CP este mai ieftina cu 1.250 euro in Cehia decat in Romania
Iar comparati fulloption cu entry level,adica mere cu pere?
Gresit! Un Kuga PHEV ajunge la un pret real de aproximativ 33-34.000 euro si aici vorbim deja de un motor 2.5 de peste 250 CP!