Acesta investitie sustine si reconfirma angajamentul companiei fata de clientii si partenerii sai din Romania. Astfel, prin inaugurarea depozitului de la Oradea, Mercedes-Benz Romania vine in intampinarea clientilor si partenerilor sai printr-o serie de noi facilitati si avantaje, menite sa ofere in continuare produse si servicii de calitate, independent de contextul economic.
Inaugurarea depozitului de piese originale reprezinta un demers Mercedes-Benz Romania care creeaza noi oportunitati pentru partenerii sai, in ceea ce priveste cresterea eficientei activitatii after-sales si, in acelasi timp, asigura un cadru stabil pentru atingerea unui grad cat mai ridicat de satisfactie a clientilor finali, dupa momentul achizitionarii unui autovehicul Mercedes-Benz.
Calitatea serviciilor after-sales, grija pentru client, rigurozitatea, acuratetea si promptitudinea serviciilor oferite prin intermediul retelei autorizate Mercedes-Benz din Romania reprezinta o prioritate pentru departamentul After-Sales Mercedes-Benz Romania. Acest lucru presupune pastrarea tuturor promisiunilor facute clientilor si partenerilor Mercedes-Benz.