Autolatest mentiona in urma cu aproape doi ani faptul ca Europa urmeaza sa devina un deset auto, adica o zona Cubaneza cu masini vechi intr-o stare deplorabila pentru ca omul de rand nu va mai avea acces la automobile noi.
Presa auto din Romania nu spune nimic despre Efectul Havana care urmeaza sa loveasca Europa!
Cea mai mare parte a Europei Centrale si de Est refuza pe toata linia trecerea la masina electrica pentru ca este prea scumpa, nu se poate repara si merge in medie doar 250 km cu o singura alimentare.
Acesta este motivul pentru care in tari precum Germania, Cehia, Croatia, Ungaria, Romania, Grecia sau Bulgaria soferul de rand inca conduce un automobil diesel Euro 3 sau Euro 4 care consuma 6.5 litri in oras si poate merge 1.000 de km cu o singura alimentare care “dureaza” doar 2 minute.
VIITORUL VERDE ESTE AMENTITOR PENTRU EUROPEANUL DE RAND!
Si acesta este trend-u de care nu vom scapa indiferent de cine se afla la conducerea tarii, pentru simplul fapt ca UE a pornit din 2015 de la #DIESLGATE VW spre o electrificarea fortata cu mari sacrificii.
Diesel Gate-Volkswagen recunoaste ca peste 11 milioane de masini 2.0 TDI au fost masluite
Intreaga politica de dezvoltare a UE nu se mai axeaza pe constructia de autostrazi pentru ca acestea devin irelevante pentru soferul de rand, care va avea acces doar la masini electrice cu care nu vor putea ajunge in liniste in urmatorul oras din regiune.
Se prefigureaza o campanie VIRULENTA si AGRESIVA pentru interzicerea masinilor vechi si economice pentru ca “europeanul modern si verde” sa conduca o electrica si sa mearga in concediu doar cu trenul ( electric) sau autocarul ( diesel).
Din pacate pentru ei, Europa Centrala si de Est este zona unde traiesc 89.000.000 de europeni care nu vor sa renunte la masina diesel sau la cea pe benzina.
Trend-ul general in aceasta zona este ca Europa de Vest in frunte cu Franta, Germania, Olanda, Spania si Italia sa mearga ei cu masini electrice pentru ca sunt tari mult mai bogate si chiar ei trebuie sa inceapa in masa revolutia EV.
Europa de Est urmand sa ramana ultimul teritoriu din UE in care vom mai putea merge cu masina personala veche fara sa fim nevoiti sa ne cumparam una electrica de 50.000 euro!
Asa ca, in final trebuie sa-i multumim Germaniei si a idiotilor de la VW AG care au distrus motorul diesel si cel pe benzina in 2015 cu #DieselGate!
Se prefigurează dispariția verzilor la următoarele alegeri, masina are rostul ei, bicicleta este doar pentru agrement. Ăștia verzi la creier ar trebui sa fie îngrijorați de industria de armament.
Mașina este un privilegiu, ci nu un drept!