Ford a anuntat tacit dealerii din Europa ca nu mai comercializeaza gama Mustang cu motorizarea mult laudata 2.3 EcoBoost cu 4 cilindri.
Noi tot am spus aici la Autolatest ca acest motor este un gunoi/junk tehnologic pentru ca vedem care este situatia din SUA unde chiar si Motor Trend USA a spus in momentul lansarii pe Mustang ca acest motor pierde putere chiar daca nu are multi km.
Dupa ce a echipat si gam Focus RS cu 2.3 EcoBoost cei de la Ford au realizata ca rata de rechemari in service si costurile reale cu schimbarea completa a motorizarii pe masina inca in garantie nu este benefica pentru afaceri.
Plus ca masina icon in Europa, Mustang are probleme cu acest motor chiar si in Romania.
Acum a ramas in gama un motor V8 de cinci litri aspirat de 450 CP si peste 500 de Nm, motor construit in SUA care este extrem de puternic si extrem de fiabil.
De asemenea in viata reala intr-un oras aglomerat noul V8 de 5000 cmc consum in realitate chiar mai putin decat un Mustang V8 pentru ca acest 4 in linie este fortat prea mult pentru o caroserie de GT cum este cea a lui Mustang.
Cine conduce deja un Mustang 2.3 EcoBoost trebuie sa mearga repede la service pentru a cere daca masina sa are un recall de fabrica pentru ca Ford trebuie sa repare gratis aceste propulsoare.