Asa cum ne-am asteptat clientul de masina premium BMW nu vrea sa cumpere modele electrice pentru ca cei instariti nu vor sa petreaca ore intregi in camp la cine stie ce charger.
Aceasta mentalitate a dus evident la un colaps total al vanzarilor de masini BMW electrice, celebrele BMW i fiind doar masini pe care l-au cumparat fortat dealerii si care acum se incearca sa fie vadute cu DISCOUNT fara ca in realitate sa-si gaseasca clienti.
Despre lunile in care aceste masini BMW electrice stau si ruginesc in pacari nu vorbeste nici un jurnalist auto pentru ca inca se forteaza electrificarea parcului auto din Romania fara succes.
Nu stim cate dintre masinile BMW i au mai mult de 12 luni de cand stau nemiscate in “parcul rece” al dealerilor, insa cu siguranta acestea trebuie “date” la export cat mai repede pentru a nu se devaloriza si mai mult.
In urma cu cateva zile vanzatorii de BMW au inceput sa puna pe toate retelele de socializare liste cu discount-uri ale acestor modele fara ca acestia sa spuna ca o masina electrica care a stat nemiscata cateva luni va avea probleme cu bateria care se degradeaza in fiecare zi de stationare.
Mai jos punem lista cu aceste modele cu reduceri, evident fara a aduce un beneficiu pentru vanzarea propriu-zisa a lor pentru ca recomandam clientilor de la noi sa gaseasca masini NOI in Ungaria sau chiar si in Germania unde discount-urile sunt si mai mari.
Pe piata din Ungaria masinile se cumpara fara TVA-ul de 27% pentru ca se plateste cel de 19% din Romania, iar pe piata din Germania masinile au preturi mai mici care se pot negocia, respectiv ajutorul tip RablaPlus devine irelevant.