Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Dealerii auto din Romania sunt socati cifrele de vanzari ale Tesla Romania! Americanii au vandut in iulie peste 630 de masini

In ciuda faptului ca presa auto “de casa” nu declara cu adevart care este situatia reala de pe piata auto din Romania, Autolatest ramane consecvent si publica ultimele statistici oficiale de vanzari

piata auto romania 2023, vanzari ev iulie 2023, statisticu ev sales 2023, tesla romania sales 2023, vanzari spring vs model y, autolatest, testeauto, probleme dealeri auto, vw id colaps vanzari, ioniq vanzari 2023, kia ev vanzari 2023, drive test, piata auto 2023

Aici luam in calcul doar luna iulie 2023 cand vanzarile de automobile afiseaza un trend mediu fara de lunile din primavara inainte de concedii.

Test Drive cu cea mai buna masina electrica din Romania! Tesla Model 3 Long Range 441 CP vanduta cu un pret de 38.940 euro

Astfel, in iulie Tesla Romania a vandut peste 630 de masini NOI in Romania, chiar daca multi dintre clientii marcii americane nu au mai prins fonduri la celebrul program RablaPlus.

piata auto romania 2023, vanzari ev iulie 2023, statisticu ev sales 2023, tesla romania sales 2023, vanzari spring vs model y, autolatest, testeauto, probleme dealeri auto, vw id colaps vanzari, ioniq vanzari 2023, kia ev vanzari 2023, drive test, piata auto 2023

In aceeasi luna, BMW a vandut DOAR O SINGURA masina electrica in Romania, gama i de la BMW fiind asa cum era de asteptat un mare esec comercial pe toate pietele din Europa.

piata auto romania 2023, vanzari ev iulie 2023, statisticu ev sales 2023, tesla romania sales 2023, vanzari spring vs model y, autolatest, testeauto, probleme dealeri auto, vw id colaps vanzari, ioniq vanzari 2023, kia ev vanzari 2023, drive test, piata auto 2023

VW se mandreste ca si Skoda cu aproximativ 1.000 de unitati vandute, Audi 232 de masini, BMW 353, Fiat 100, Ford 549, Honda 65, Hyundai 769, Kia 270, Lexus 41, Mazda 203, Mercedes 230, Nissan 137, Peugeot 173, Renault 944, Ssangyong 160, Suzuki 435 sau Toyota 1100.

piata auto romania 2023, vanzari ev iulie 2023, statisticu ev sales 2023, tesla romania sales 2023, vanzari spring vs model y, autolatest, testeauto, probleme dealeri auto, vw id colaps vanzari, ioniq vanzari 2023, kia ev vanzari 2023, drive test, piata auto 2023

Tinand cont de acestea vedem cum Tesla devine incet unul dintre cei mai mari dealeri de masini auto din Romania chiar si fara a avea un showroom sau o armata de vanzatori care sa te bombardeze cu ultimele oferte telefonic chiar si cand nu vrei sa cumperi o masina de la ei!

piata auto romania 2023, vanzari ev iulie 2023, statisticu ev sales 2023, tesla romania sales 2023, vanzari spring vs model y, autolatest, testeauto, probleme dealeri auto, vw id colaps vanzari, ioniq vanzari 2023, kia ev vanzari 2023, drive test, piata auto 2023

Conform trendului de pe piata din Romania, Tesla Romania deja este mai importanta ca volum de vanzari ca Suzuki, Peugeot, Citroen, Mazda, Honda, Kia sau Ford Romania.

piata auto romania 2023, vanzari ev iulie 2023, statisticu ev sales 2023, tesla romania sales 2023, vanzari spring vs model y, autolatest, testeauto, probleme dealeri auto, vw id colaps vanzari, ioniq vanzari 2023, kia ev vanzari 2023, drive test, piata auto 2023

Specialistii anunta vremuri grele pentru producatorii traditionali prezent in Romania care, nici acum nu stiu cum sa concureze Tesla, americanii avand un segment de clienti care nu se vor mai intoarece niciodata la o reprezentanta auto traditionala chiar daca vor vinde masini electrice.

Test Drive cu Tesla Model S 90D 2018, cea mai buna masina electrica SH de pe piata in anul 2023

piata auto romania 2023, vanzari ev iulie 2023, statisticu ev sales 2023, tesla romania sales 2023, vanzari spring vs model y, autolatest, testeauto, probleme dealeri auto, vw id colaps vanzari, ioniq vanzari 2023, kia ev vanzari 2023, drive test, piata auto 2023

Suntem in aceeasi situate in care se aflau cei de la Nokia sau Kodak la aparitia Apple si a camerelor foto digitate de la jumatatea anilor 2000.

piata auto romania 2023, vanzari ev iulie 2023, statisticu ev sales 2023, tesla romania sales 2023, vanzari spring vs model y, autolatest, testeauto, probleme dealeri auto, vw id colaps vanzari, ioniq vanzari 2023, kia ev vanzari 2023, drive test, piata auto 2023

SFATURILE AUTOLATEST

Daca te-ai gandit vreodata sa-ti cumperi o masina electrica si te-a saturat de revizii facturate la Automobile Bavaria sau Mercedes-Benz Autoklass cu 4.000 de lei, atunci cu siguranta trebuie sa incerci o masina electrica de peste 300 CP.

piata auto romania 2023, vanzari ev iulie 2023, statisticu ev sales 2023, tesla romania sales 2023, vanzari spring vs model y, autolatest, testeauto, probleme dealeri auto, vw id colaps vanzari, ioniq vanzari 2023, kia ev vanzari 2023, drive test, piata auto 2023

Nu recomandam modelele low-cost sub aceasta putere pentru ca reprezinta fara discutii un compromis care te va afecta la revanzare, sau chiar si in viata de zi cu zi ( baterie slaba, dotari mediocre, imagine de marca etc).

piata auto romania 2023, vanzari ev iulie 2023, statisticu ev sales 2023, tesla romania sales 2023, vanzari spring vs model y, autolatest, testeauto, probleme dealeri auto, vw id colaps vanzari, ioniq vanzari 2023, kia ev vanzari 2023, drive test, piata auto 2023

Incearca toate masinile electrice ale concurentei dupa care este recomandat sa mergi la Tesla Romania pe Splai si efectueaza un test cu un Model 3 sau Model Y cu care eventual sa mergi si la un supercharger pentru a vedea ce inseamna incarcarea cu o viteza de 250 kw a unei baterii de 75 kwh.

piata auto romania 2023, vanzari ev iulie 2023, statisticu ev sales 2023, tesla romania sales 2023, vanzari spring vs model y, autolatest, testeauto, probleme dealeri auto, vw id colaps vanzari, ioniq vanzari 2023, kia ev vanzari 2023, drive test, piata auto 2023

Restul este doar gargara, hate speach si mult marketing de promovare al unor masini nevandabile.

piata auto romania 2023, vanzari ev iulie 2023, statisticu ev sales 2023, tesla romania sales 2023, vanzari spring vs model y, autolatest, testeauto, probleme dealeri auto, vw id colaps vanzari, ioniq vanzari 2023, kia ev vanzari 2023, drive test, piata auto 2023

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

Articole Interesante

Alte Stiri

15 COMMENTS

  1. Bine, nu vă plătește Tesla, dar ceva acțiuni tot aveți la ei. Au vândut ăștia 650 de mașini, discutăm când prețul la curent va crește:) asta fără a pune la socoteală că “mașinile” lor se târâie pe drumuri sau autostrăzi. Dacă vreau să ajung de la Sibiu la Timișoara pe A1 (270km) cu 130 de km/h, voi rămâne în drum. Dacă mă lovește careva, daună totală. Da, in asemenea condiții este mare minune că au reușit să prostească 650 de cumpărători:)))

    • Am niste noutati pentru tine:
      – pretul la energie scade, nu creste. si nu va mai creste. asta presupunand ca n-ai fotovoltaice ca sa incarci masina gratis.
      – range real la Tesla 3SR si Y-LR, la 140 km/h, e semnificativ peste 400km, si asta doar fiindca trebuie sa franeze si sa acelereze des pe langa tine
      – casco la Tesla Y-LR – 1200 euro. asta conteaza cand discuti de “dauna totala”. ref cum se comporta in accidente poate vrei sa te uiti peste testele EuroNCAP.

      Exista si dezavantaje, dar nu le-ai nimerit, si oricum sunt temporare. Ca sa fie fair, ti le zic eu:
      – iarna scade range-ul, dar in niciun caz asa grav cum crezi tu
      – service-ul din Bucuresti e inca foarte aglomerat, dar in mare majoritate cu probleme simple, nu chestii care te tin pe loc
      – daca stai la bloc e un pic mai complicat pentru moment, dar doar un pic. in curand n-o sa mai fie.

      Si ca sa elininam si celelalte legende eterne legate de tesla si electrice in general:
      – in Ro sunt deja extrem de multe statii rapide de incarcare, in cam toate orasele mari. Inspre vest sunt superchargere la fiecare 50km. In grecia e un pic mai rau, dar se poate merge relaxat chiar si acolo. In bulgaria inca e gratis la super-charger, si ai fast-chargere Fines cam peste tot.
      – timpul de incarcare la un fast charger (Tesla si third-party) este undeva intre 10 minute si 40 de minute, functie de cat ai nevoie sa incarci. cu 15k incarcati faci cam 100 km, iar fast-chargers sunt extrem de multe, cu puteri de la 50k la 250k, non-tesla. calculul il faci singur, ca e usor.
      – un MYLR are range oficial ~530 km, dar real e in functie de pantof, daca o calci serios media e pe la 430, am vazut la altii care merg “la consum” 600+ pe o incarcare
      – bateria are 8 ani garantia ca nu scade sub 80% capacitate. daca totusi iti scade, esti printre fericitii care o pot schimba pe garantie. oricum peste 8 ani bateria o sa coste 1/4 din pretul de azi, si o sa fie de 2-3 ori mai buna si mai rapida, deci o sa vreau sa o schimb chiar daca inca are 95% din capacitatea originala.

      Si ultima informatie, poate cea mai importanta: un model 3SR ajunge si la 26k eur (tva inclus, cu rabla plus), un model Y SR ajunge si la 36k eur (tva inclus, cu rabla plus). Orice calcul ai face, nu poti sa cumperi altceva…
      Ah, si cand nu mai rezisti tentatiei si pui comanda, daca mai vrei inca 500 eur discount, ma contactezi sa iti dau un cod de referal 😉

    • Spuse Andrei, posesor de Golf 4 tdi … deci va rog sa l ascultati cu placere … restu vor face ce vor pe baza nevoilor care le au

    • Tesla are o atunomie de peste 480… raza in care reusesti panq la urma sa dai de un supercahrger.
      Si de unde asta ca daca te loveste carevq ii direct, dauna totala?? Nu spun ca tesla ii cea mai rezistenta masina din lume dar nici cea mai slaba nu-i
      Ce sa mai vb de faptul ca la crash test a primit 5 stele..

  2. Puteți să întrebați VW sau în general firmele germane, de ce își propun să nu mai producă mașini pe motorină si benzina dupa 2030-2035?

  3. @Andrei eu am ajuns de la Timisoara la Sibiu pe pilot automat la 150km/h consumand 80% din baterie deci cu 20% cu un model 3 long range 2019. Modelul care se vinde acum are o baterie mai mare cu 10% si un sistem
    climatizare cu pompa de caldura mai eficient deci nu te tarai pe autostrada cu ele din contra

  4. Salut Andrei sant unul din spalatii pe creier de Elon am avut un Tesla model Sp80D (772)Cp am vanduto pt un model 3 Long Renge pe care o am de 1 an si acum ma tot gandesc sa mai iau un model Y sau S Long Renge pt ca modelul 3 l-am facut cadou fiicei mele. Oare de ce nu pot sa ma mai intorc in veci la o masina cu motor termic? Tin sa precizes ca am facut cummodelul S un drum de 3000 km in 36h !! Acelasi drum pe care cu un Mercedes l-am parcurs in 32-33h dar muult mai obosit ! Puneti tu acum intrebarile care trebuie ? Dc am ajuns mai obisit cu Mercedesul tinand cont ca sant muult mai confortabile decat oricare model Tesla ! Ar fi muulte de spus avand in vedere experienta pe care o am dar nu am timpul necesar sa ma contrazic cu tine avand in vedere ca esti un expert in a adivina cat va creste curentul sau cat de repede se va strica o masina Tesla. Te salut si ati respect principiile si gandirea dar sper ca la un moment dat ami vei da dreptate, probabil cand te vei urca in una !

    • Da niste bani de pregatire la limba romana nu ti-au mai ramas de scrii “ati, ami” cu â din a???
      Nu îti crapa ochii cand scrii asa?

  5. Bun găsit! Mie îmi place Tesla, are tehnologie americană și devine un automobil din ce în ce mai eficient. Forțează consumul de energie din surse regenerabile, dar forțează și limitele de materii prime necesare acumulatorilor din dotarea mașinilor electrice la nivel mondial. Cât de ușor va fi revânzarea acestei mașini ținând cont de uzura acumulatorilor mai ales în condițiile României? Dacă vrei să păstrezi mașina minim 10 ani, câți acumulatori trebuie să înlocuiești, cu ce costuri? Aceste EV sunt pro ecologie pe termen lung și care este acesta? E adevărat că amprenta de carbon pentru fiecare mașină electrică este foarte mare față de una clasică și are un timp de “amortizare ” a daunelor colaterale foarte mare?

  6. Sunt unul dintre cei care a achizitionat luna trecuta un model X Plaid. Am rulat deja peste 2000 km si sunt extrem de multumit. Cei care comenteaza negativ despre Tesla, nu stiu ce insemana. Nici macar nu au avut curiozitatea sa faca un test cu aceste masini si apoi sa gandeasca si sa vorbeasca in cunostinta de cauza.

  7. Stimate Adrian, pledoaria domniei tale pentru Tesla ascunde altceva după părerea mea, d-ta vrei să ne arăți cât de tare ești financiar .

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente