Se pare ca Dacia face un nou pas in realizarea unui marketing de talie mondiala dupa ce pagina oficiala pe Facebook are o descriere scrisa complet gresit, descriere pe care nu o vede nici un CEO sau CFO al marcii de mai bine de 12 luni.
Acestia se pare ca nu stiu semnificatia cuvantului “frumos” in limba engleza pentru ca acestia au scris in descrierea pe social media urmatoarea fraza: “Life is bluetiful with Dacia!”.
In loc sa scrie Beautiful acestia au scris gresit Bluetiful, adica frumusetea a fost inlocuita cu numele unui creion de colorat dedicat copiilor cu varste +3 ANI.
Multi vor spune ca masinile Dacia sunt chiar “glume bune pentru copii”, insa noi consideram ca este totusi o greseala gramaticala, lucru de inteles pentru o companie cu peste 30.000 de angajati in mai multe tari, angajati care sunt urmariti pe social media de peste 4 milioane de fani.
Speram ca vestitul departament de social media al Grupului Renault Dacia sa remedieze aceasta greseala care nu ne duce cu gandul decat la creioane de culoare albastra extrem de apreciate peste ccean.