Industria electromobilitatii este inca la inceput pentru ca masinile electrice sunt extrem de scumpe iar reteaua de incarcare a lor in Romania este aproape inexistenta.
Adica singura solutie care este recomandata de catre UE pentru a scoate din uz motoarele diesel este CONVERSIA PE GPL a motoarelor pe benzina.
Si pentru a intelege mai bine de ce o masina pe GPL este mult mai ecomomica decat una ELECTRICA trebuie sa vezi exemplul de fata.
Masina luata pentru o conversie pe GPL este vechea generatie de modele Opel Ampera sau Chevrolet Volt, masina care are atat un motor pe benzina clasic GM de 1.4 litri MPI de 88 CP insa si un motor electric cuplat la o un acumlator de 14 kwh.
Dupa conversia pe GPL a motorizarii pe benzina masina consuma in oras in cel mai serios trafic 0.8 litri de benzina ( pornire dimineata!) si 0.96 litri de GPL! Adica masina consuma in medie 1.7 litri la fiecare 100 de km.
In afara orasului in Opel Ampera pe GPL consuma in medie 4.5 litri de GPL la fiecare 100 de km.
Cele doua motoare electric+GPL permit soferului sa parcurga peste 1.200 de km cu un plin de gaz si de benzina, in timp ce masinile electrice merg in medie doar 250 km iar costurile cu alimentarea lor este de 130 lei pentru un acumulator de 65 kwh cu un pret real de 1.95 kw la o statie de incarecare publica!
Asa ca pana cand masinile diesel nu vor mai avea voie sa circule in Europa, iar cele electrice vor avea un pret mai mici de achizitie si care vor avea o autonomie de peste 500 km, singura solutie este conversia pe GPL a unor modele Hybird clasice!
Rezultatul este o masina puternica, mult mai ieftin de alimentat si care poate merge peste 1.200 de km cu o singura alimentare!
SUNA SI PRIMESTI CEA MAI BUNA OFERTA PENTRU MASINA TA AICI:
3 ani garantie fara limita de km!
Tel:+ 0721.910.970
De Luni-Vineri interval 10-19.00
Pentru a raspunde prompt puteti sa timiteti si un email pe adresa: