Poate parea greu de inteles, insa Capitala Romaniei a fost invadata in ultimii trei ani de soferi al companiilor online Uber si Bolt care pur si simplu incurca traficul din Bucuresti.
Evident ca nu putem sa ne laudam nici cu performantele taxi-urilor galbene conduse in mare parte de dubiosi care premeditat nu vor sa conduca regulamentar, insa acestia sunt din fericire o mica parte.
DE CE SOFERUL DE BOLT SI UBER ESTE UN PERICOL?
In primul rand pentru ca el vine din provicie unde exista doar un drum cu o banda pe sens, si unde circulatia este relativ facila chiar si pentru un incepator.
Cand ajung in Bucuresti, acestia se vad pusi in fata unor situatii grele pentru ca aici avem bulevarde cu 6 benzi pe sens, aparent sensuri giratorii in care se cedeaza sau benzi de preselectie marcate pentru a fluidiza traficul, situatii in care acesti provinciali efectiv nu stiu ce sa faca.
Lipsa Politiei Rutiere de pe sosele este o alta cauza a accidentelor cu masini Uber sau Bolt, politistii stand in birouri pentru ca acolo este cald si bine.
Realitatea crunta pentru bucuresteni este ca acest oras a fost invadat de soferi din provincie care “se pierd” cand vad 50 de masini la semafor noaptea, sau cand merg in paralel cu ei alte cateva sute de alte masini pe un sens unic pecum Soseaua Kiseleff cu 4 benzi pe sens.
Si da, nu sunt ei de vina pentru ca nu au mai fost pusi in astfel de situatii, experienta si viata in “orasul mare” fiind principalele avantaje ale unui sofer de ride sharing riveran fata de cel venit din exterior.
TAXI SAU RIDE SHARING?
La aceasta intrebare putem raspunde din proprie experienta, respectiv tot timpul ride-sharig pentru ca masinilor lor sunt mai noi, mai curate si au si un tarif mult mai mic decat cel al taxi-urilor galbene.
Insa chiar si asa, lipsa de exeprienta a acestor soferi de Uber sau Bolt te face repede sa te razgandesti si sa alegi un Taxi galben pentru ca in 90% din cazuri acesta este condus de un bucurestean, iar masina are o polita de asigurare in caz de accident ( fiind taxi licentiat,art. 45 din Ord 5/2010 al CSA).
Singura situatie cand trebuie sa refuzi un taxi de genul Uber sau Bolt, este atunci cand la comanda vine o alta masina decat cea din aplicatie, respectiv soferul face taximetrie cu un cazan fara mentenanta la zi doar ca sa nu-si strice masina buna intregistrata initial.
DIN CE IN CE MAI MULTE ACCIDENTE CU UBER SI BOLT!
Statisticile arata ca Bucurestiul are aproaximativ 30.000 de soferi de Bolt si Uber in trafic, masini care circula chiar si in trei schimburi, si care la un moment dat vor produce un accident.
Din pacate, in ultimii ani foarte multi soferi de Bolt sau Uber au fost implicati in accidente rutiere pentru ca aceste companii nu chestioneaza gradul de experienta al soferului care aplica, adica poate conduce un sofer venit din nu stim ce sat din afara Capitalei care o experienta ZERO.
In toate tarile civilizate soferii care sunt integrati in transportul public (si taxi-ul chiar asta este), trebuie sa fie supervizati de organisme speciale cu testari periodice pentru a nu periclita viata cetateanul de rand.
s s s
Deci mi sa părut SUPER amuzant acest articol. Cică in București sunt 6 benzi și cei din Provincie nu știu ce sa facă in acest caz. Asta in condiția in care Clujul sau Oradea sunt MULT mai dezvoltate decât Bucureștiul. Sunt de părere ca Bucureștiul este cu CEL PUȚIN 10 ani in urma fata de Cluj sau Oradea sau multe alte orașe. Nu m-aș muta din Cluj in “satul” București pt. nimic in lume.
Adica nu te vrei sa te muti in Capitala tarii tale? 🙂
Au venit saraciile la capitala
Stimate clujean,circulatia in Cluj e la fel de greoaie ca si in unelecparti ale Bucurestiului,parcarea practic imposibila si practic ma bicur ca nu dorestibsa vi sa circuli in Bucuresti,deja peste 30% din putineleclocuri de parcare din proximitatea blocului meu sunt ocupatecdecmasini din provincie ,a caror soferi platesc taxe locale acolo,iar eu aici in Bucuresti!Ai in Cluj circulatie de masini neclujene 30%?Cand ovsa ai atuncivsa vezi jale!
Nu te mai amuza, că nu vorbeau despre voi. Sunteți voi in centrul țării dar nu sunteți centrul universului. Am mers și eu in Cluj de câteva ori și singurul lucru care poate pune in dificultate un șofer din București e faptul că nu prea luați in seamă indicatorul “cedează trecerea”. Legat de dezvoltare, în afară de rețeaua de transport in comun (de la suprafață 😉 ) nu mi-a atras nimic atenția. Poate ar trebui să vă mai dezvoltați bunul simț. Nu mai comentați răutăcios la adresa noastră doar pentru că simțiți un complex de inferioritate!
Unde sunt 6 benzi pe sens ? Eu nu le am văzut ..
1. Bulevardele sunt foarte prost trasate sau de loc, nu sunt benzi de preselecție sau de direcție.
2. sunt și mulți șoferi de duminică care încurcă sau nu știu să circule in intersecții iar datorita haosului creat de marcajele care nu exista..
3. Și da, sunt multi ” de la țară” care se pierd în gloata numita București.
4. In ceea ce privește “alternativ” mașini până în 15 ani( la 10 ani primești voucher) prețul mai mic, este datorita dumpingului care îl duc firmele de alternativ, este mult mai scump că taxiul per total.
Nu te-ai muta, pentru că nu faci față în București, de aia. Țărușule clujean
Ești doar frustrat:)
🤣🤣🤣 ” sat ” bă amuzantule , recunoaște că mergi in șlapi până la shop&go 🤣🤣🤣
Nu cred ca poti sa fii atat de dobitoc! Sterge dracu comentariul cu satul Bucuresti!
Nivelul de dezvoltare al oamenilor din punct de vedere socio-cultural din București este cu 15 înaintea Clujului, iar fata de Oradea cu 25. Nu știu ce are Clujul așa special. Nici transport in comun eficient, nici strazi, nici parcări și nici alte atracții turistice
Las-o….ca o dai in diverse. Si io is clujean, chiar am fost vecin cu piticu atomic, de aia m-am si mutat, mai la periferie. Unde e, inca, ceva mai binisor. Asa, ca intre clujeni, explica mataluta, de ce muma gingis hanului se da faliment pe Ero(r)ilor, Regele Ferdinand? In afara de seconduri, saormerii si terase (vara) , cabinete de notari si avocati, restul se duc boo, dupa cateva luni de la deschidere. Asta e una.
A doua, si aci o dam in statistica, cate accidente de pietoni si trotinetisti s-au inregistrat in zona ” smart”?
A treia, ajungem la istoria contemporana, dupa cate decenii va inceta borduriada si pietruirea aiurea a zonei centrale, astfel incat sa nu se mai nasca copii in ambulanta, incercand sa ajunga la Stanca?
Nu mai zic de tranzitul aeroport-vivo (intrarea in floresti) care, la anumite ore, dureaza 90-120 minute. Tot atat faci si in Bucuresti, insa una e 360 mii si alta 2 milioane. Sa nu mai zic de parcuri si spatii verzi.
Am fost de fix 63 de ori in Bucuresti, asa, provincial cum sunt, tot te descurci daca ai luat carnetul pe bune. In Cluj, oricat de bine conduci, tot la viteza turmei esti limitat
Nici io nu m-as muta in Bucuresti, dar nici sa lauzi Clujul aiurea
….in sfarsit un comentariu obiectiv! Bravo!
Pai e simplu, stai acolo si i-a si hoarda de ardeleni aroganti cu IQ minuscul venită sa trăiască mai bine decat in paradisul Clujean, aaa, nu aveti terase ca in centrul vechi de la noi…. Va curg balele la București si ati dat năvală sa ne împuțiți mai mult atmosfera deja poluată, mai mult de 30% dint blocurile noi se umplu cu ardeleni dint orașe super dezvoltate Cluj , Oradea etc, majoritatea su un comportament execrabil fara respect pentru noi cei care duntem aici de generatii, eu pesonal am arborele genealogic documentat din 1810 in București! Așa că stați la voi acolo ca e frumos și bine!
Saracie,nici noi nu vrem sa vii aici. Suntem satui de tarani rataciti din Provincie. Oradea si mai ales Cluj sunt fix cacat fata de Bucuresti.
Ok.
Țărănușule pentru voi căruța e metrou🤫
La ce plm sunteți voi mai dezvoltați ma încețiloŕ ? La ce ? Aveți un aeroport , aici sunt doua, aveți trei gări, aici sunt șase, aveți trei autogări, aici peste 20. Continui ? Muzee, parcuri, metrou, universități, centre spa, cluburi ???
Acest articol cu siguranta este pus in public de asa zisa liga a taximetristilor. Lasati concurenta sa vorbeasca. Calitatea serviciilor si pretul.
nu tata este izvorat din realitate din trafic!
Interesant , cum critici aceste firme de taximetrie mascată , cum apar indivizi ca tine ! Individule, dacă nu se iau măsuri de limitare a numărului lor , în câțiva ani , vor fi 100000 de mașini de taximetrie mascată în bucurești. Efectiv vor bloca traficul ! De ce crezi că în cazul taximetriei a fost luată măsura de 4 taxiuri la 1000 de locuitori? Așa de nebuni ?? Sau după judecata ta , și dezvoltatorii imobiliari ar trebui lăsați să construiască cum vor ei , că doar …concurența își va spune cuvântul ! BINE, e clară treaba că toți care săriți cu gura sunteți șoferi de uber și bolț și nu vreți să vă pierdeți ciubucul. DAR NU E NORMAL CA NUMĂRUL VOSTRU SĂ FIE NEREGLEMENTAT ! vreți să sufocați efectiv Bucureștiul ???
De ce nu am argumente sa pun la îndoiala logica ta ? :)))
Pt că ai dreptate ….!!!
Poate ar trebui sa scrii despre mașinile înmatriculate în alte județe care circula zilnic în București. Ele încurcă traficul cel mai tare. Asigurare și impozit ieftin, noxe cât cuprinde în București. Ca asa e la noi…sa nu deranjam votanții.
Perfect adevarat,plus circula pe impozitele bucurestenilor!In alte tari,dupa 3-6 luni se plateste impozit pe masina unde circuli zilnic!
In afară de claxonat ce știi să faci în București? Cum ieșiți în provincie circulați că babele. Ieri pe A1 ,banda 2 era blocată de “șoferii” bucureșteni care circulau cu 90km/h!
Cei din provincie conduc haotic , fără a respecta regulile de circulație !
Asta se întâmplă și în Timișoara. Oltenia, Hunedoara, Carasul, fac Uber și Bolț cu mașini înmatriculate în aceste județe în cine știe ce satuce uitate de lume unde plătesc impozite și asigurări de nimic. Nu este corect fata de cei din Timișoara!!!
Poate se va schimba ceva, cât mai repede, sper!!
Vai mama lor ,rasuri
Esti taximetrist pune si cele cateva sute de accidente cu taxi din Bucuresti zilnic sant cateva accidente produse de taxi cele galbene regii soselelor!?
multumim politiei rutiere si nu numai pentru bangladeshul in care am ajuns sa traim….stati linistiti urmeaza mai rau…din ce in ce mai rau…zambiti maine va fi mai rau 😂
Și bucureștenii ne invadează Valea Prahovei (parte a “provinciei”) , plus că ne lasă și mizeria și jegul lor. Așa că ,de mâine ,fiecare acasă la el.
…..si fara ei mureati de foame ca aia din sudul pesedist 🙂
Inteligentule, fără cei din București care vin în weekend mureati de foame. Tu îți dai seama ce prostii vorbești?
Dar ăștia din București ce scuza au de nu știu sa conducă la ei în oras?
Asigurare toate mașinile au , nu doar taxi galbene. Uber/Bolt are asigurare de bunuri și persoane , polița RCA, etc. Mașinile au itp din 6 în 6 luni făcut. Macar daca au lipsa de experienta cum ziceți voi , au bun simt și sunt atenți cu clienții. Nu as chema niciodată un “taxi galben” în București .
Cum, nu ți e dor de maieu, mâncat semințe, prosop pe gat și gemuri deschise la 40 grade, sa nu consumam gpl în plus? :))
În alte țări că să poți face taxi de orice gen îți trebuie prima dată un curs cu examinare pentru cunoașterea orașului,a doua ai nevoie de un cazier curat în privința accidentelor.
În același timp poliția din trafic ev prezentă permanent pe șosele indiferent de categorie.
Iar încă un aspect important ar fi vorba de conștiința fiecărui șofer care profesează pe un taximetru,nu că la noi,oameni care cred că ei fac regula pe un sector de drum….
Bucuresti un oras depravat. Ca sa ieșiți in provincie, așa cum vă place să ziceți ar trebui să ieșiți cu viză.
:)))))) Pastileeee!
Adică după ce am circulat 10 ani în majoritatea capitalelor din Europa cu un camion nu ma descurc cu un turism ! Eu cred ca ei se încurcă de noi care mergem civilizat așteptăm la semafor ,respectam limita de viteza etc.. și ei nu sunt obișnuiți cu asa ceva!
Este clar o propagandă! Concurenta este bună pentru client!
Asta e adevărul,nu au nici o treaba cu respectarea circulației, merg exact ca la tara pe ulita
Asa este! Cei din provincie ar trebui sa stea la muls oile si la înțărcat vaca… chiar este mult prea sufocat Bucureștiul de acești șoferi de duminică. Sper să-i interzică în viitorul apropiat si sa le ceară o taxă în plus pentru simplul fapt ca sunt din provincie
Vreau sa stiu procentual accidentele nu ca sunt mai multe exemplu,Bolt si Uber 100 de masini si 2 accidente=2%,taxi 20 masini si 1 accident=5%.Daca e dupa accidente 2 e mai mare decit 1,dar daca o iei procentual 2 e mai mic decit 5.Ati inteles smecheria ca nu numai cite accidente sunt ci e important si la cite masini se produc?
Pentru chestia asta ar trebui să protesteze taximetriștii, să iasă în stradă și să blocheze câteva zile traficul. Situația e complet anormală și riscantă. Eu când comand un Uber/Bolt și îmi vine provincie, anulez din start, și așa ar trebui să facă toată lumea. Nu am cum să-mi.pun viața în mâinile unui țăruș care nu știe nici unde e Palatul Parlamentului.
Cu toată stima și respetul nu mai săltați in slăvi șoferi din București pt că din păcate sânt praf în proporție de 80% ,sau sa vă dau exemple vb despre acei șoferi care stau de o viață în treabă în București și circula cu wezu pt că nu știu decât străzile de la ei din cartier sau acei șoferi de București care dorm la semafor sau cei care nu știu să se încadreze pe banda înainte să ajunga in intersecție și după taie doua 3benzi acei șoferi de București care știu să meargă pe o singura banda în șir indian mă scuzați și eu sânt din provincie dar haideți să spunem lucrurilor pe nume și să nu generalizam nu toată lumea este la fel tot așa se spune și de taxiuri că sânt jegoase doamne ,poi sânt pt că pasageri o parte din ei sânt și ei jegoși la parte cu ,curățenia și nu știu să păstreze și nu sânt civilizați și nu știu să meargă și să urce în tro mașină în anul 2023 și urcă că în tren 2,3 persoane pe aceași ușă dau tare cu ușă pun piciorele pe scaune cer să fumeze in mașină nu știu să își țină sau sa educe copiii sa nu pună piciorele pe scaune sa le pună centura sau sa îi țină în brațe și șirul de astfel de nesimțiri poate continua .cu respect
Este clar un articol pro taxiuri și anti Uber! Niciodată nu am sa chem o saracie galbena si jegoasa cu un bronzat la volan!
Ride sharing au și ele asigurare transport persoane
Salutare . Eu sunt din București și sunt șofer la compania Bolt aceste probleme sunt pentru că poliția nu este pe străzi să își facă datoria. Nu contează de unde este șoferul daca este femeie sau bărbat atâta timp cât șoferi care nu respectă legea nu sunt sancționați drastic . Noi că și popor suntem civilizație în comparație cu alte popoare dar diferența este că noi nu respectam regulile . Un lucru va spun să înțelegeți incompetența autorităților în București sa intri cu tirul taxa este de 15000 de lei pe an iar amenda de 500 in cazul in care te prinde fara acea taxa de oraș . Și mi-a spus un șofer că preferă să.plateasca 2000 de lei amenzi pe an decât să plătească acea taxă . Atâta timp cât în instanță se anulează 50%din amenzi și hotărâri numai prin simplul fapt că procesul verbal nu este întocmit corect voi aveți pretenții sa se respecte reguli .
Salutare, chiar daca e vechi articolul nu uber si bolt fac accidente, cat si soferii de taxi, ne responsabili pe drum nu stiu sa ofere prioritate, nu semnalizeaza, trec peste linii continue si dubla continua, nu au treaba cu realitatea, da provincia e sub peste capitala dar daca stii sa mergi de un drum indiferent cate benzi pe sens sunt stii sa te incadrez responsabil, sa nu mai vorbim de cei cu ” beamv ” sau ” haudi” pe lipsesc becurile se semnalizare..
Minunat articol, doar o mica adăugire as aduce. Mașinile care sunt eliminate de pe platformele taxi pentru ca nu mai corespund, sunt decolantate și introduse în sistemul ride sharing. Vechi pentru taxi, noi pentru cei ce vor mașini bune 😂. Spor la mers cu jafuri. Galben pentru cibe vrea calitate și își permite. Știți voi…. țăranul la țăran trage.
Unele nici nu sunt decolantate. Ar trebui sa nu fie primiți la ride foștii șoferi de taxi. Fac ride din 2015 și ma deranjează ca sunt primiți taximetristii care prin 2019 făceau proteste împotriva uber bolt
Faci spume că plătești 35% din încasări,iar taxiul galben nu plătește taxa pentru proști
Care din cele doua sate are semaforizare coordonata?
Oricum nu era vb de orase legat de provincie ci de sate mici cu o singura banda pe sens.
Ar trebui legiferate lucruri legat inclusiv de cele galbene desi ar trebui inceput de mai sus ca sa nu mai fie lupi parnici la oi cu bareme la testari psiho pt cinste identice cu cele existente exclusiv la Trupele Speciale .
Plus macar zone verzi prin inlocuirea semigratuita a motoarelor octanice cu cele exclusiv magnetice deci cu magneti neodym pe ambele parti orientati si ecranati cu tabla intrun sens .
Daca vrei poti inlocui traseele Ratb de suprafata cu linii de telecabine cu sosiri la 1 minut si total subventionate. Poti sa faci si noi trasee si scurtaturi inclusiv prin parcuri .
Prezenta politiei are si efecte adverse cind e prea aglomerat soferii avand tendinta sa scada prea mult viteza incit pot fi montate camere dedicate ca in vest si in masini obligatorii ca in Rusia.
Am 42 de ani de conducător auto. Am condus în București din 1987 și în Eiropa. Sunt din provincie și ma jigniți nemeritat.
Aici vorbim doar de exceptii…..aia pe care-i vedem zi de zi fie ca suntem la volan in Bucuresti, Cluj sau Constanta!
Cu părere de rău dar în București aia nu se poate numi circulație ci doar prostie. Da haos și prostie cât cuprinde.
Adevărul e ca Bucurestiul este invadat de toti tăranoi care nu au nici un gand sa mai plece de unde au venit !!! Doar daca luati Parlamentul ,ministerele si Guvernul + familiile și neamurile
sunt peste 1,5 mil. + pe la partide aur,psd etc,etc . Cine să mai plece ????
Adevarat! Ar trebui inchis traficul in Bucuresti si toata lumea sa mearga pe biciclete si cu tramvaiul/autobuzul/metroul! Mi se pare un lucru corect, avand in vedere ca orasele Americane pline de masini pierd bani din cauza suburbiilor! Ar trebui restrictionat traficul din suburbii(Ilfov) de unde vine 50% din traficul bucurestean. Stau intr-un cartier foarte aglomerat din bucuresti si nici 10 masini din 100 nu pleaca din parcare.
Eu votez pentru oricine dezvolta transportul in comun in Bucuresti, masinile nu au ce cauta in oras. Punct!
Invadat este greși,majoritatea au făcut puncte de lucru la taranoaia că să plătească RCA și casco pe preturi la sfert fata de Buc…….
Articol scris de taximetristi =)))) umblu numa cu uberu si boltu de vreo 4-5 ani si niciodata, absolut niciodata, nu am avut un incident neplacut, in schimb la taxi…
Eu de cate ori am folosit bolt/uber am prins atat soferi mult mai ok cat si masini mai bune, n-am avut niciun incident. O sa raman la bolt, taxiurile au si niste preturi nesimtite
Sunteți un frustrat Dle Bucureștean,este libera circulație și dreptul că fiecare om să lucreze unde vrea și ce poate.va spun eu că sunt Bucureșteni praf in sofat,despre ce vorbim?sunteți un frustrat
….clar tu esti ala cu abonament la STB si la Metrorex! 2 in 1 🙂
Vad numai comentarii răutăcioase, ca ardelenii sunt mai cu moț, ca aia sunt mai prosti, ca nu știu ce…statistica asta spune,ca vin oameni sa câștige niște bani frumoși la București.In Londra un curs de taximetrie durează cel puțin 6 luni,tr.sa cunoști trasee,străduțe etc…am de f multe ori cu șoferi de la Uber,care dacă nu aveau aplicația,habar nu aveau unde și cum sa ajungă
Ne pisam pe voi de țărani ca asa este nu stiti să conduceti in Bucuresti țăranilor!
Fac ride în București din 2015.
De vina sunt companiile de ride care permit sa vina și sa facă toți aici. Nu este ok nici Pt pasager sa i vina un șofer care nu știe 2 străzi, dacă nu merge waze se pierde. Când sa schimbat legislația în 2020 o perioada au fost interzise mașinile de provincie dar tot aplicațiile au cerut arr sa le dea voie sa faca
Sunt disperați după bani și doar șoferii locali prin proteste pot schimba ceva, ar trebui doar mașini din orașul respectiv și șoferi cu atestat din orașul respectiv. Pt cine nu știe șoferii ride au atestat, asigurare bagaje și călători, itp la 6 luni.
Se pot îmbunătăți lucrurile dar depinde de șoferi și pasageri sa fie uniți, sa refuze mașinile de provincie masiv, astfel încât aplicațiile sa și dea seama ca nu sunt ok
Mai trebuie lucrat, trebuie scos tariful dinamic care nu ajuta de multe ori nici pasagerul nici șoferul și introduse tarife diferențiate Pt noapte, extraurban, taxa de aeroport, totul transparent astfel încât pasagerul sa știe la ce sa se aștepte nu o cursa de 16 lei sa fie 24 sau 32 dacă ploua sau este protest în oraș.
Taximetristii sa își schimbe atitudinea, nu toți cei care mănâncă semințe, au prosop și stau în maieu și cei care deschid 4 geamuri vara sa nu dea drumul la ac
Doamne, cati analfabeti numara tarisoara noastra. Si toti s-au adunat aici!:-))))
Păi, au venit toți la festivalul SAGA🤣🤣🤣🤣🤣
Am văzut zilele trecute în trafic pe lângă Megamall un uberist,cam de vârsta a treia,cei drept,cald afară și el avea prosopul după gât, geamurile lăsate, mă uit în spate,o blondă frumușică…e altceva domne..😁😬
Toti taranii pripasiti la capitala… Mergeti la voi in sat, si faceti uber cu caruta saraciilor!
Ati venit la capitala ghertoilor, ati dat de apa, si ati ramas aici! Mars acasa “bucurestenilor!”
Habar nu aveti sa mergeti pe asfatl ghertoi obositi ce sunteti!
Mai este o categorie de tarusi, ce se numeste corporaTristi…
Corporatisti sclavagiti de multinationale!
Sclavilor! Ati dat de tehnologie, v-au dat angajatorii haine (costumele alea albastre, si pantofiori maro) si o masina de serviciu, si va credeti dumnezei!🤣
Mars acasa saraciilor! Se vede taranismul pe voi, pe chipul vostru, pe gesturi….
Tarancile obisite la fel, se cred realizate, independente si puternice, dar de fapt, ele s-au transformat in latrine publice, de care se folosesc baietii🤣🤣🤣.
In ultima vreme nu mai aveti bani nici sa plecati acasa in weekend saraciilor!
Stati la capitala sa faceti Bolt, altfel muriti de foame🤣
Sau mai nou, aveti si voi buletin de Bucuresti, pentru ca v-ati luat un apartament de carton prin cine stie ce residence… sau v-ati casatorit la capitala, sa aveti buletin de capitala.
Uitati-va la filmul buletin de Bucuresti, sa va vedeti….
Cel mai simplu ar fi ca sa se emită licența la fel ca la taxi.faci treaba in orașul unde ai licența dar se pare ca aici la ride sharing umbli prin toată țara fără ca cineva sa te întrebe nimic.
Tot Uber/Bolt aleg 😉 nu mai merg cu un taxiu, niciodata
Bucurestenii get beget de 5 generatii sunt tigani , romanii sunt la prima sau a doua generatie in Bucuresti veniti toti in Bucuresti pentru o viata mai buna. In general provimcialii vin sa faca o facultate aici si raman aici, posturile esentiale in stat si in conducere sunt ocupate de provinciali pentru ca ei invata sa vina si sa ramana la Bucuresti. Eu respect provincialii si imi place mai mult Uber si Bolt deorece stii de la inceput pretul , nu ca la taxi galben care se tocmeste la negru la un pret marit artificial de tip Japca tiganeasca
Esti un pripas sadea daca spui ca acum 5 generatii in Bucuresti erau doar tigani!
Accidentele se intampla din cauza neatenției,vorbesc mult și prost în loc sa fie atenți,se grabesc sa termine cursa sa ia următoarea logig,nu respecta regulile de circulație, majoritatea cu care am circulat nu au respectat regulile,semafor,schimbarea durectie de mers,viteza peste limitele admise,taie calea la alte persoane abuziv,eu circul cu ei des si sunt sofer profesionist,nu ca ar fi din provincie și nu cunosc regulile sau vaibdomne se sperie de mai multe benzi sau alte înveții descrise
Vă dați Bucureșteni pentru că v-ați mutat de 10 anii an București dar Bucureșteni adevărați sunt 15% restul suntem toți veniți de undeva…dasta de Crăciun Bucureștiul este gol că plecați voi Bucureșteni acasă …. suntem toți Românii nu vă uitați originale
Noi avem certificat de nastere de Bucuresti! 🙂 Se pune?
O melodie celebra” un tigan venea saracu tocmai de la mama dreacu, duce în spate un cazan sa botează alt tigan “