Si cand vorbim de un motor V10 vorbim de un motor complet diferit fata de cel V10 gasit pe modelul M5 E60, motor aspirat de masa.
Aici este vorba de motorul V10 de trei litri denumit P85 si care a aparut in 2005 pentru masinile BMW din Formula 1.
Atunci acest motor afisa o putere maxima de 950 CP la 19.800 rpm, insa pentru a avea o sansa de fiabilitate acest P85 a renuntat la sistemul de alimentare din 2005.
Pentru a rezista unui ambreiaj de cutie SMG motorul de fata are un compresor mecanic Rotex care duce puterea maxima la 650 CP.
Insa chiar si asa, acest E91 ramane fara discutii una dintre cele mai rapide masini din zona tuning, chiar daca suprainaltarea capotei era odioasa.
Cocalarii germani posesori de BMW au ajuns la alt nivel. Pe când și la noi?
Ce comentariu de loser. Aia modifica masini din hobby si pt ca isi permit, nu au limita de viteza. Dar tu ai limita de creier.
Barney sigur ai audi!
Deci mor!😂😂😂😂😂
Barney sigur ai audi!