Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Un sofer de Porsche Cayenne S suparat ca masina are probleme constante cu motorul a montat un diesel VW 1.9 TDI de 150 CP

La prima vedere poate parea o blasfemie sa montezi un motor de duba pe un SUV premium, insa soferul nostru a mentionat ca este satul de problememe tehnice cu motorizarea Porsche.

Porsche Cayenne S 1.9 tdi,1.9 tdi pd Porsche Cayenne S,swap 1.9 tdi Porsche Cayenne S, 6 mt toureg r5 tdi on Porsche Cayenne 2003, autolatest

Este vorba de un V8 pe benzina de 4.5 litri care pe langa faptul ca avea un consum mediu de 25 litri la 100 de km, era si extrem de problematic in utilizare.

Porsche Cayenne S 1.9 tdi,1.9 tdi pd Porsche Cayenne S,swap 1.9 tdi Porsche Cayenne S, 6 mt toureg r5 tdi on Porsche Cayenne 2003, autolatest

Astfel, soferul nostru din Ucraina a decis sa renunte la motorul de slaba calitate Porsche si sa monteze un cunoscut L4 1.9 TDI PD de 150 CP, motor cuplat la o cutie longitudinala de VW Touareg 2.5 TDI.

Porsche Cayenne S 1.9 tdi,1.9 tdi pd Porsche Cayenne S,swap 1.9 tdi Porsche Cayenne S, 6 mt toureg r5 tdi on Porsche Cayenne 2003, autolatest

Porsche Cayenne S 1.9 tdi,1.9 tdi pd Porsche Cayenne S,swap 1.9 tdi Porsche Cayenne S, 6 mt toureg r5 tdi on Porsche Cayenne 2003, autolatest

Pentru a nu ramane in pana, soferul a schimbat si intreaga transmisie cardan+grup, acum masina mergand la viteze bune pe autostrada fara frica.

Porsche Cayenne S 1.9 tdi,1.9 tdi pd Porsche Cayenne S,swap 1.9 tdi Porsche Cayenne S, 6 mt toureg r5 tdi on Porsche Cayenne 2003, autolatest

Consumul in oras a scazut de la 25 de litri pana undeva in zona de 9 litri la 100 de km, cei 100 de litri permitand soferului nostru sa mearga extraurban chiar si 1.300 de km cu un plin.

Articole Interesante

Alte Stiri

20 COMMENTS

    • Ești conștient că mașina are 20 de ani și arată ca un WC, nu? Dar a vrut Porsche deși nu își permite să întrețină sau sa alimenteze mașină, tipic romanesc

    • Dacă motorul original este o porcărie , iar fabricantul se face că plouă , alegi un motor cunoscut ca fiabil . Așa le dai palme constructorilor !

    • Mașina e Cayenne prima generație, probabil a costat 2000 până în 4000 de euro. Extrem de greu de îngrijit și acum după 20 de ani și piese rare. Toată afacerea a fost sub 10000 euro.

  1. Ba păcat ca nu ai un motor de trabant și erai cu euro 55 norma de poluare. O sa o teza și eu la logan un motor de 63 amg 4 matic . 0-100 în 3.6 sec

  2. Băiat deștept, motoarele de dubă sunt făcute să facă bani celui ce le cumpără deci afacere foarte bună iar faptul că a pierdut din cuplu e acceptabil ținând xont de economie și fiabilitate, respectele mele

  3. Nu e idiot , a luat toate recenziile și ” de la asa zis prieteni” care i au spus ca e ” super ” a cumpărat mașina de buna credinta , noua, second-hand? Nu ne spune asta în articol și a ” decis ” sa schimbe motor și transmisie , probabil de pe unele mașini pe care le vedem ca fac ” ravagii” pe șoselele Rusesti…le a luat la 10% din valoare …

  4. Este omologat? Are ITP? Ce scrie in actele mașinii?
    Eu dacă pun un halogen pe mașină, iau amendă, ăștia circulă cum vor … lor. Poate pentru ei au alte reguli UE?

  5. Chiar asa, are aurorizare RAR pt. modificări sau sunt autorizate in Ucraina de vreo autoritate competentă? La noi “de ce ai jantele asa mari?”, “de ce ai farurile asa puternice”, nu-ti ies noxele”??????

  6. E chiar rusoi, insă locuiește în Ukraina. În videoclip, el vorbește în rusă curată, vă asigur eu! Mare scofală, că vorbește mai mult de caroseria mașinii că este ideală.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente