In timp ce Europa renunta treptat la fenomenul tuning, mai exista clienti care doresc masini exclusiviste precum acest Mansory Speranza 2025.
Conversia MANSORY Grand Entrée într-o decapotabilă cu patru uși necesită modificări ample ale caroseriei, deoarece transformarea unui sedan într-o decapotabilă necesită semnificativ mai mult efort și expertiză tehnică decât transformarea unui coupé în decapotabilă.
Deoarece acoperișul este o parte portantă a caroseriei, întreaga structură a vehiculului trebuie să fie complet modificată, deoarece îndepărtarea acoperișului slăbește semnificativ structura vehiculului.
Pentru a compensa pe deplin lipsa rigidității torsionale a caroseriei, se folosesc diverse ranforsări (în zona cadrului și a pragurilor). Pentru a compensa lipsa rigidității torsionale și pentru a oferi vehiculului stabilitatea necesară.
Deoarece această decapotabilă este, de asemenea, un vehicul complet pentru off-road care, datorită destinației sale utilizare, necesită o caroserie deosebit de rigidă din punct de vedere torsional, aceste ranforsări complexe ale caroseriei sunt de o importanță deosebită.
MOTOR
Motorul instalat în modelul W465 a fost reproiectat cu turbocompresoare mai mari și un sistem de evacuare de înaltă performanță cu țevi de evacuare redesenate.
Combinat cu sistemul electronic reprogramat al motorului, motorul V8 de 4,0 litri oferă o impresionantă 820 CP (serie: 585 CP), iar cuplul maxim crește de la 850 Nm standard la un puternic de 1.150 Nm.
Datorită acestor cifre de performanță impresionante MANSORY Speranza atinge 100 km/h din staționare în doar 4,0 secunde. Viteza maximă este limitată la 250 km/h.
Emisii de CO2 (combinate): 360 g/km
Consumul de combustibil (mixt): 15,1 l/100km
Mansory prezinta un ultim Mercedes Clasa G! Gronos Coupe EVO C 2023