Cel mai bun pick-up de pe piata auto din Romania a venit in testele Whattruck in cea mai interesanta versiune a sa, evident ca vorbim de gama cu transmisie automata AT6 produsa de Aisin in Japonia.
DE CE D-MAX ESTE CEL MAI BUN PICK-UP DE PE PIATA?
Segmentul masinilor comerciale este de foarte multe ori clasificat in functie de motorizari si consum real de combustibil, pentru ca aceste masini merg sute de mii de km si trebuie sa ofere un randament superior unui SUV normal, care nu este nimic altceva decat o masina de imagine.
Asa ca daca ne uitam la segmentul Pick-Up din Romania, vedem un vechi Ford Ranger care are o motorizare de doi litri cu cele mai slabe repere la capitolul fiabilitate, insa si un excepetional Mitsubishi L200 cu noua motorizare de 2.4 litri.
Pe langa acestia mai exista, asa cum poate stiti, si gama Isuzu D-Max 2022, o masina echipata cu motorizarea de 1.9 litri turbo diesel, care afiseaza o putere maxima de 164 CP la 3.600 rpm.
CARE ESTE CEL MAI ECONOMIC PICK-UP DE PE PIATA?
La aceasta intrebare se raspunde simplu, prin masina de fata de la Isuzu, pentru simplul fapt ca motorizarea 1.9 TD este cel mai avansat propulsor, fiind si cel mai nou de pe piata.
Aceasta este o evolutie considerabila fata de predecesorul sau de 2.5 litri.
La capitolul consum de motorina, noi am reusit o medie de 7 litri pentru fiecare 100 de km, in conditia parcurgerii a peste 600 de km, din care o mare parte au fost in mediul urban aglomerat din Bucuresti.
Daca iesim in afara sa, putem avea surpriza ca noul D-Max sa consume chiar si 6 litri de motorina.
In regim de autostrada, consumul mediu a fost de maxim 7.6 litri pentru 100 de km, cifra care este in medie cu pana la 3 litri mai mica decat ceea ce ofera un Ford Ranger sau un Nissan Navara, mai ales ca transmisia automata Aisin are ultimele doua rapoarte sincronizate lung pentru a facilita economia chiar si in acest regim!
PRO
Imagine de marca
5 stele de siguranta EuroNCAP in caz de accident
Motor diesel de 1.9 litri puternic si extrem de fiabil
Cutie automata mai rafinata in utilizare
Calitatea asamblarii peste cea de la Ford Ranger sau Nissan Navara
Garda la sol mare, caseta de reductie clasica si arcuri in foi pe spate
Capacitate de tractare de 3.5 tone
Pret bun de achizitie si garantie mare in Romania
Cea mai mare valoare de revanzare din segment
CONTRA
Versiunile Premium si Executive scumpe la achizitie
Toate dotarile interesante sunt optionale
Lipsa versiune de baza 4×2 AT6