La aceasta intrbare cu siguranta toti o sa spuneti evident Seria 3 Cabrio 335i, insa pentru a va contrazice va prezentam un test drive cu noul 120i. Da nu am scris gresit cifrele enuntate mai devreme deoarece chiar am testat un BMW atipic pentru piata din Romania cum poate a fost si vechea Serie 8 la inceputul comercializarii pe aceste meleaguri.
Seria 1 la nivel inalt!
Spunem aceasta datorita faptului ca pana la primul contact nu am considerat niciodata acest model poate un BMW adevarat, multimea de pareri impartite si de cele mai multe ori negative, au impregnat in mintea romanului ca cea mai mica masina produsa de BMW nu se ridica la nivelul renumelui marcii.
Acest lucru este in mare parte adevarat pentru ca romanul care si-a achizitionat un Serie 1 nou va opta bineinteles pentru cele mai slabe ( aici citim ieftine) motoare din oferta si anume 116i si 118d, si adevarul este acela ca un 116i nu are nimic de a face cu sportivitatea precum nationala Dacia Logan cu luxul si rafinamentul.
Pentru a contrazice aceste pareri bine cimentate trebuie sa conduceti un 125i sau un 130i, senzatiile date de aceste propulsoare cu adevara BMW fiind peste asteptarile chiar si a posesorilor de Serie 3.
My Opionion Personal, si aici devin subiectiv pentru ca sunt unul dintre posesorii de modele ale marcii bavareze, consider ca un 125 i Cabrio este fara nici o discutie un BMW adevarat.
De acest lucru au fost convinsi o multime de posesori de 320d care au impanzit al nostru Bucuresti. Surpriza vine atat de reprede la semafor incat acestia pur si simplu nu mai reusesc sa introduca treapta a doua a transmisiei Getrag. Asta e baieti! Unii se considera adevarati bmwisiti insa scot o multime de fum pe la semafoare, si cand doresc si ei sa arate ceva fix nimic, iar unii pur si simplu ajung la destinatie cu 5 secunde mai repede.
MOTOR
Privit de afara acest Serie 1 nu pare decat un 116i normal insa daca deschidem putin capota vom vedea aparent tot un patru in linie deoarece restul de doi cilindri sunt ascunsi in plansa de bord.
Motorul asta este atat de mare pentru un Seria 1 incat pur si simplu inginerii germani s-au chinuit sa-l indese pana in habitaclu.
Test cu noua generatie de compacte BMW Seria 1 F20 118d 2012
Si pentru a face viata si mai de cosmar pentru un mecanic adevarat de service fantoma care le cunoaste el pe toate, trebuie sa spunem ca transmisia este una automata ZF cu 6 rapoarte, fapt care anunta o lungime a sa cam cat este si cea a motorului.
Puterea maxima dezvoltata de acest 6 in linie este de 218 CP, si este o putere pusa la roata de un propulsor aspirat, adica de unul care nu scoate fum si se simte cel mai bine la o turatie de 7000 rpm. Momentul motor este atat de mare incat sistemul de stabilitate DSC III se chinuie cu aderenta precum o faceau pilotii uzinei in anii 80 la volanul unui E30 M3 in DTM, si acest lucru este valabil evident pe o sosea uscata.
Consumul de benzina, substanta care explodeaza de orginte nobila, se situeaza la un nivel mediu de 14.5 in mediu urban si aproximativ 8 cand se adopta o viteza de croaziera legala.
De reprosat este bineinteles capacitatea extrem de mica a rezervorului ( 50 de litri), latura care ne face sa vizitam mai des statiile de benzina.
Seria 1 Cabrio Si daca tot am ales un Cabrio trebuie sa spunem ca acest 125iC se comporta admirabil indiferent de faptul ca rulam pe niste dealuri superbe sau in spatele unui autobuz din astea noi Mercedes Citaro care, cica mai sunt si Bluetec 4, insa scot un fum de toata frumuseatea.
Sfatul clasic al tanarului posesor de 125iC este sa mearga cu plafonul in pozitia ridicat sau sa-si achizitioneze mai simplu un 125i Coupe cu optiunea trapa panoramica.
ADAC-BMW Seria 1 si X3 sunt cele mai fiabile masini din Germania in segmentele lor