Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul BMW Seria 1 facelift 2017! BMW 118d F20 motor B47 Pachet M si cutie automata ZF8 Plus

Fanii adevarati BMW, cand vorbesc de masinile lor, au tendinta de a le spune pe numele de cod, adica E90 sau F01, iar cei care conduc cel mai bun model al Seriei 1 spun ca sunt la volanul unui F20.

Ei bine pentru cei neavizati aceast “jargon” tipic impatimitilor BMW este greu de urmarit, noi spunand ca suntem de fata cu ultima generatie a modelului Seria 1.

CAROSERIE F20 2017 FACELIFT

Masina de fata a fost lansata pe piata in anul 2011 si de atunci si pana in prezent a constituit un concurent de seama pentru  Audi A3 si Mercedes Clasele A si B.

In urma cu ceva vreme, BMW a decis ca este tipul sa-l treaca pe Seria 1 prin ample modificari pentru ca design-ul versiunii de lansare a starnit multe controverse, care au dus automat la vanzari mult sub asteptari. Acum, noua linie optica pentru F20 facelift, permite masinii sa concureze noile generatii A3 si A de la Mercedes fara mari probleme.

DE CE SERIA 1 ESTE MAI BUNA DECAT AUDI A3 SI MERCEDES CLASA A?


La aceasta intrebare se raspunde simplu si eficient, respectiv Audi A3 este un VW Golf 6 premium iar Mercedes Clasa A este construit de catre Mercedes impreuna cu Renault ( de unde si motorizarile diesel 1.5 dCI de origine Dacia).

De partea cealalta, BMW Seria 1 este o masina 100% premium, pentru ca nu utilizeaza componente tehnice ale unui model entry-level cum o face Audi sau componente mecanice de aceeasi factura precum Mercedes cu al sau Clasa A.

BMW Seria 1 este singura masina 100% premium din momentul zero al conceptiei sale, loc unde bavarezii exceleaza cu transmisia pe puntea spate si cea mai buna cutie automata clasica din lume ZF8 Plus.

Aceasta istorie tehnologica nobila se observa din primele momente in spatele volanului lui Seria 1, masina aceasta fiiind de fapt un Seria 3 F30 in “miniatura’ din toate punctele de vedere.

Despre Audi A3 nu se poate spune acelasi lucru cand este comparat cu A4 sau Clasa A cu Clasa C de la Mercedes.

Pur si simplu BMW nu a facut nici un compromis la capitolul rafinament si elemente premium cand a dat nastere celei de-a doua generatie de Seria 1.

Un alt loc unde noul Seria 1 detroneaza Audi A3 si Clasa A, este cel al transmisiilor automate, unde ZF8 Plus gasit pe masina de fata, este o cutie automata clasica, intalnita si pe gama Seria 7, iar Audi A3 are doar o cutie secventiala DSG asemenea lui Mercedes Clasa A. Daca vrei un Audi cu transmisie ZF8 trebuie sa urci pana la un nivel de Audi A6, iar Mercedes doar pentru Clasa C cu motorizari de top.

INTERIOR SI MOTORIZARI SERIA 1 2017


Modelul de fata este unul special pentru ca este un 118d cu Pachet M si multe dotari optionale interesante. Daca optezi pentru acest pachet primesti un look mult mai agresiv si un volan sport asemenea directiei extrem de sensibila chiar si cand mergem pe drumuri cu viteze mari.

Aceste dotari fac din 118 d un model dezirabil, pentru ca iese in evidenta in fata multor modele compacte, insa si pentru ca ofera un feeling dinamic in ciuda faptului ca nu avem sub capota cel mai puternic motor din gama.

Despre acesta din urma, putem spune ca se numeste B47D20 care dezvolta o putere maxima de 150 CP la 4.000 rpm si un moment motor de 320 Nm incepand cu 1.500 rpm.

Celebra cutie ZF8 Plus, este extrem de eficienta cu aceasta motorizare, iar modul Coasting permite masinii sa ofere soferului o reducere a consumului chiar si cand viteza de deplasare pe autostrada este mai mare de 140 km/h.

Despre noul motor B47, fanii BMW spun ca nu mai are vechile probleme cu patina intinzatoare a lui N47, solutia tehnica aleasa de BMW pentru acest propulsor fiind una care garanteaza o perioada de viata a motorizarii de peste 300.000 de km.


Autolatest Romania recomanda AUTOMOBILE BAVARIA!

VEZI AICI ULTIMELE OFERTE AUTOMOBILE BAVARIA!

 

PRO

Imagine de marca

Singura masina compacta realmente premium din Europa

Tractiune spate extrem de eficienta

Singura compacta cu transmisia ZF8 Plus

Modul Coasting al transmisiei automate

Consum extrem de mic in orice plaja de turatie

Valoare foarte mare de revanzare

Faruri cu LED directionale eficiente

 

CONTRA

Lipsa de putere al unui 120d de 190 CP sau 125 d de 231 CP

Tractiune integrala xDrive doar cu transmisia manuala

Vizibilitate precara fata din cauza montantilor A masivi

Pret achizitie 

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente