Stellantis a gresit din nou politica de preturi pentru marca Jeep, respectiv versiunea Jeep Avenger 1.2 Turbo e-Hybrid cu 3 pistoane are un pret in Romania de 30.000 euro fara dotari optionale.
Si aici nu vorbim de un Avenger cu transmisie integrala care poate ajunge lejer la peste 35.000 euro, insa deja acolo vorbim de o versiune editie speciala.
Modelul de volum pentru Avenger trebuia sa fie gama hybrid de 136 CP, insa pretul sau cu dotari deja rivalizeaza cu cel al unui Peugeot 3008 sau Opel Grandland, model SUV compacte mult mai spatioase si mai sigure la capitolul EuroNCAP.
MOTOR CU 3 PISTOANE
Jeep Avenger e-Hybrid se bazează pe motorul pe benzină turbo de 1,2 litri cu trei cilindri al companiei și îl combină cu o nouă transmisie automată cu dublu ambreiaj și șase trepte cu un motor electric integrat, pe care grupul Stellantis îl numește e-DCS6. Oficial, acesta este un mild-hybrid, dar în anumite moduri de funcționare se poate comporta ca un full-hybrid.
Din punct de vedere tehnic, motorul ambelor Avengers de combustie este același și are o putere maximă de 74 kW (100 CP), dar versiunea electrificată testată a e-Hybrid se poate ajuta cu un plus de 21 kW (29 CP) și 55 newton metri datorită motorului electric.
Din păcate, chiar și în Avenger, configurația generală a noului hibrid de la Stellantis este un pic nefericită, deoarece funcționează într-un mod ciudat și vă poate oferi uneori un moment neplăcut.
Aceeasi masina se vinde in Germania cu ZERO KM cu un pret in medie cu pana la 5.000 euro mai mic decat cel intalnit in Romania, livrarea fiind pe loc pentru ca dealerii de acolo chiar au aceste masini in stoc.
PRO
Design original și elegant
Este disponibil și cu o transmisie manuală mai ieftina
Lipsa retea service competenta
CONTRA
Spațiu redus în interior
Comportament hibrid ciudat
Pret mare de achizitie
FISA TEHNICA
Tip motor: benzină turbochargedCilindri/valve: 3 / 4
Cilindree (cc): 1199 Cod Motor HN05
Cea mai mare putere (kW / rpm): 74 / 5500
Cuplu maxim (Nm / rpm): 205 / 1750 – 0
Cel mai mare cuplu al motorului electric (Nm / rpm): 55 / 0 – 0
Puterea maximă a motorului electric (kW / rpm): 21 / 0
Spațiu pentru bagaje – scaune / pliat (l): 308 / 1277
Volumul rezervorului (l): 44
Greutate la frânare / capacitate de încărcare (kg): 1288 / 0
Accelerație 0-100km/h 10,4 secunde
Viteză maximă 184 km/h
Zgomot la condus 65 dB
Consum combinat (WLTP) 4,9 l/100 km
Valoarea combinată a CO2 (WLTP) 111 g/km
Dimensiunea rezervorului 44,0 l
Dimensiuni exterioare
Lungime 4084 mm
Lățime 1776 mm
Înălțime 1536 mm
ampatament 2557 mm
Garda maximă la sol 210 mm
Raza de Bracaj 10,5 m
Unghi de abordare față 20,0 grade
Unghi de abordare spate 34,0 grade
Unghiul rampei 20,0 grade
Adâncimea de scufundare 230 mm
Are sanse noul Jeep Avenger 1.2 Turbo in fata unui deja clasic Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 2024?