Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive KIA Picanto 2011- 1.0 cmc 16V 69CP

Noua masina a celor din Coreea a ajuns si in Europa, acum fiind in masura sa prezentam primele impresii despre acest nou model 2011.

KIA Picanto este un automobil din clasa mini care se doreste a concura de la egal la egal modele precum Citroen C1, Toyota Aygo, Peugeot 107 sau VW Fox si Renault Twingo 2011.

Pentru a face fata unei asemenea concurente noua masina trebuie sa ofere pe langa un design atragator segmentului feminin si de un spatiu interior mare si o calitate de fabricatie peste mede.

Caroseria este mult mai mare decat cea a generatiei precedente, aceasta avand un ampatament crescut cu 15 mm.

Acum si pasagerii cu o inaltime de peste 1.75 m pot sta fara probleme pe bancheta din spate.

Portbagajul a crescut pana la un nivel de 200 litri insa daca se rabateaza bancheta se poate ajunge la un nivel de 870 litri.

Comportament Rutier

Din punct de vedere al comportamentului rutier masina este dedicata utilizarii in mediul urban de unde si o directie usor de manevarat. Cand se iese in mediul extraurbam aceeasi directie foarte eficienta in oras incepe sa-si arate limitarile.

Raza de bracaj este de 9.80 m.

Motorizari

KIA Picanto ofera clientilor motorizari cu 3 si 4 cilindri in linie.

Motorizarea de baza este un 3 in linie de un litru care dezvolta o putere maxima de 69 CP. Motorizarea recomandata este cea de 1.2 litri care dezvolta o putere maxima de 85 CP.

Acest motor poate sa fie comandat si cu o instalatie de GPL din fabrica.

Consum

Ambele motorizari afiseaza un consum mediu de maxim 4.7 litri pentru fiecare 100 de km parcursi, cu mentiunea ca motorul de baza de un litru are un consum mediu de benzina de 4.2 litri.

Optional masina poate sa fie echipata si cu sistemul Start-Stop ISG care este disponibil pe modelul mai mare Ceed de ceva vreme.

Transmisie

Noua KIA Picanto vine standard cu o transmisie manuala cu 5 rapoarte insa poate sa primeasca optional si o cutie de viteze automata clasica cu 4 rapoarte.

Aceasta este recomandata celor care utilizeaza masina preponderent in mediul urban.

Pret

Noul Picanto este comercializat in Europa de Vest cu un pret de pornire incepand cu 9.390 euro TVA inclus.

Versiunea de top echipata cu ESP si cu motorul de 1.2 litri plus transmisia automata are un pret de achizitie care sare de granita a 11.000 euro.

PRO

Design interesant, comportament rutier eficient, spatiu interior mare, motorizari pe benzina economice, transmisie automata clasica, sistem Start&Stop.

CONTRA

Directie usor imprecisa la viteze mari, sistem ESP disponibil doar optional, lipsa motorizare diesel 1.1 CRDI.

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente