Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive Infiniti G37x 2011-Nissan Skyline pentru Europa!

Aceasta poarta numele de G37 x si vine sa ofere clientilor din Europa primul G cu tractiune integrala permanenta.

DESIGN

Pentru inceput trebuie spus ca modelul G face parte din segmentul mediu unde are drept concurenti modele precum BMW Seria 3, Mercedes Clasa C si nu in ultimul rand Audi-ul A4.

Toti fanii masinilor europene au sesizat ca dimensiunile mari are caroseriei fac acest model un concurent al masinilor din segmentul imediat superior, respectiv BMW Seria 5, Audi A6 si Mercedes Clasa E.

Chiar si asa, japonezii de la Infiniti declara ca acest model concureaza in Europa masinile din clasa medie, care se vad puse in fata unui G37 cu o lungime mai mare si nu in ultimul rand cu un ampatament demn de clasa mare.

Modelul din acest test drive a primit spre sfarsitul anului trecut un facelift de substanta, liniile caroseriei fiind indulcite intr-un evident stil japonez.

Pentru a observa aceste schimbari trebuie sa faci parte din clubul Infiniti fans, detaliu care nu este negativ pe o piata auto in care 90% din masinile premium din clasa medie fie provin din Munchen fie din Stuttgart.

INTERIOR

Noul G a primit cele mai putine modificari la interior unde plansa de bord a ramas identica cu cea a modelelor G Coupe, G Cabrio, FX, si EX.

Aceasta este realizata exemplar si se ridica din punct de vedere al materialelor utilizate la nivelul Mercedes-ului Clasa C.

Doar modelul Audi A4 are un interior mai bun calitativ.

MOTORIZARE

In urma cu aproximativ trei ani Autolatest a testat in premiera pentru Romania un model EX35 care era echipat cu o motorizare V6 de 3.5 litri si 299 CP.

Cuplat la o transmisie automata cu 5 rapoarte acest motor identic cu cel al vechiului Nissan 350 Z a demonstrat o placere fantastica de turatii mari si un echilibru demn de orice model BMW cu 6 cilindri.

Timpul a trecut si Nissan ofera pentru acest Infiniti G37x o motorizare de 3.7 litri care dezvolta o putere maxima de 320 CP si un moment motor de 360 Nm.

Asemenea predecesorului sau si acest 3.7 l iubeste turatiile mari si ofera senzatii tari doar atunci cand se trece peste grantia de 5.500 rpm.

In modul sport limitatorul de turatie intra undeva pe la 7.500 rpm si permite transmisie automate cu 7 rapoarte sa faca o figura buna in fata concurentei supraalimentate.

CONSUM BENZINA

In ciuda unei probleme de ordin financiar cand ne uitam la capacitatea cilindrica a motorului, acest propulsor a demonstrat o economicitate demna de toata lauda.

In urma parcurgerii a peste 700 km atat in mediul urban cat si extraurban media consumului de benzina nu a trecut de limita a 11 litri.

Cand se ruleaza calm cu viteza legala in afara oraselor modelul din test a consumat in medie 8.9 litri pentru fiecare 100 de km. In Bucuresti masina nu a reusit sa consum mai putin de 15 litri intr-un mod de utilizare normal.

Daca masina se utilizeaza in modul DS consumul mediu sare pana undeva in jurul valorii de 20 litri pentru 100 de km.

TRACTIUNE

Tinand cont ca acest model nu este decat un Nissaj Skyline 2011 putem spune ca versiunea G37x dispune de o transmisie integrala sport.

Acest lucru se traduce in viata de zi cu zi printr-o utilizare de aproximativ 100% a tractiunii pe puntea spate, iar cand este nevoie un diferential central transmite din momentul motor spre puntea fata.

In modul Snow tractiunea permite plecare de pe loc in treapta a 2-a pentru a nu rupe aderenta, insa consumul mediu sare in medie cu 4-5 litri fata de modul normal.

PRET

Este surpinzator sa relatam ca acest model este in realitate unul dintre cele mai ieftine modele cu o putere de peste 300 CP si traciune integrala de pe piata.

Pretul de achizitie al masinii din test este de 48.400 cu TVA inclus.

Daca ne uitam la modelel concurente trebuie sa spunem ca un BMW 330ix cu dotarile unui Infiniti G sare de grantia de 50.000 euro, in timp ce modelele concurente Audi A4 3.2 FSI Quattro si Mercedes C350 4-Matic se apropie de 60.000 euro.

CONCLUZIE

Infiniti G este o masina cu 5 locuri extrem de sportiva, transmisia automata cu 7 rapoarte si tractiunea pe 4 roti fiind un deliciu intr-o tara precum Romania.

Interiorul este mai mare decat ceea ce ofera concurenta, marea problema a lui G37x este capacitatea motorului care intra intr-o clasa de taxare superioara.

Astfel, daca tinem cont de impozitul auto care se taxea cu suma de 290 lei pentru fiecare 200 cmc ajungem sa platim pentru un an de utilizare un total de 5.220 lei.

Aici mai punem si 1.100 lei asigurarea RCA si un casco de peste 1.000 euro anual, suma finala ajungand in totale la aproximativ 2.300 euro in taxe.

PRO

Motor foarte bun, tren de rulare setat pentru europeni, spatiu interior, cutie de viteze eleganta, pret de achizitie corect

CONTRA

Imagine de marca in Romania, retea de vanzari si service extrem de slaba, garantie mica in Romania, portbagaj mic, valoare scazuta de revanzare.

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente