Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive in premiera nationala cu noul Ssangyong Torres 1.5 GDI Turbo 163 CP AT6 Aisin 4WD Club Plus 2023 SsangYong Pallady

Una dintre cele mai surprinzatoare masini SUV de pe piata din Europa este construita de catre Ssangyong si are mari sanse sa devina un best-seller, pentru ca vine cu performante de top si un pret extrem de atragator.

Ssangyong Torres 1.5 GDI Turbo 163 CP AT6 Aisin 4WD Club Plus 2023 SsangYong Pallady, test drive torres, drive test premiera torres, autolatest, teste auto ssangyong, symotors pallady, test romania ssangyong torres 2023, 0-100, garda la sol, pret redus, consum real

Din primul moment trebuie spus ca noul Ssangyong Torres 1.5 GDI Turbo 163 CP AT6 Aisin 4WD este o masina mai mare decat un Korando, testat de noi mai jos:

Test Drive cu noul Ssangyong Korando 1.5 T-GDI 163 CP cutie automat Aisin AT6 2WD Premium 2022

Fanii marcii stiu care sunt punctele forte ale lui Korando, insa noi venim si spunem ca cei de la Ssangyong au ridicat stacheta si mai mult cu acest Torres 2023.

CAROSERIE

Din start trebuie spus ca un Torres este mai mare decat un Korando, insa este mai mic decat un Rexton, dimensiuni perfecte pentru cei care nu vor masivitatea unui Rexton, insa nici compactitatea unui Korando & Co.

Ssangyong Torres 1.5 GDI Turbo 163 CP AT6 Aisin 4WD Club Plus 2023 SsangYong Pallady, test drive torres, drive test premiera torres, autolatest, teste auto ssangyong, symotors pallady, test romania ssangyong torres 2023, 0-100, garda la sol, pret redus, consum real

In viata reala, noul Torres are mari sanse sa fie un best-seller in Romania, pentru simplul fapt ca are un pret de vanzare care incepe de la 28.950 euro, pret cu TVA inclus, care rivalizeaza atat cu Duster intr-o versiune de top, cat si cu modelele concurente precum Kia Sportage sau Hyundai Tucson.

INTERIOR

Fata de un Korando deja best-seller in Romania, noul Torres este un produs superior, materialele de la interior fiind la nivelul unui Rexton, iar diferenta de pret este in medie cu doar 4.000 euro mai mare.

Ssangyong Torres 1.5 GDI Turbo 163 CP AT6 Aisin 4WD Club Plus 2023 SsangYong Pallady, test drive torres, drive test premiera torres, autolatest, teste auto ssangyong, symotors pallady, test romania ssangyong torres 2023, 0-100, garda la sol, pret redus, consum real

Fanii Ssangyong vor aprecia fara discutii noul Torres, insa masina aceasta are mari sanse sa detroneze nume mari din segmentul SUV, pentru ca se conduce cu un feeling de masina premium, iar design-ul exterior este cu adevarat un punct forte.

MOTOR SI CUTIE

Tehnic, noul Torres este identic cu Korando, respectiv are sub capota motorul cu 4 cilindri turbo de 1.5 litri si 163 CP, insa setarile cutiei AT6 produsa de japonezii de la Aisin sunt complet diferite.

Ssangyong Torres 1.5 GDI Turbo 163 CP AT6 Aisin 4WD Club Plus 2023 SsangYong Pallady, test drive torres, drive test premiera torres, autolatest, teste auto ssangyong, symotors pallady, test romania ssangyong torres 2023, 0-100, garda la sol, pret redus, consum real

De acum, cutia “stie” sa faca coasting cand ridici piciorul de pe acceleratie, sistemul AT cu convertizor al lui Aisin dovedind din nou ca toate transmisiile secventiale cu dublu ambreiaj sunt problematice si sufera la capitolul rafinament.

Ssangyong Torres 1.5 GDI Turbo 163 CP AT6 Aisin 4WD Club Plus 2023 SsangYong Pallady, test drive torres, drive test premiera torres, autolatest, teste auto ssangyong, symotors pallady, test romania ssangyong torres 2023, 0-100, garda la sol, pret redus, consum real

Motorizarea lui Torres nu este in nici un fel una sportiva, insa cei 163 de CP si 280 Nm reusesc sa ofere SUV-ului un comportament decent, chiar si cand esti pus in fata unei depasiri clasice pe drumurile cu o singura banda pe sens din Romania.

Ssangyong Torres 1.5 GDI Turbo 163 CP AT6 Aisin 4WD Club Plus 2023 SsangYong Pallady, test drive torres, drive test premiera torres, autolatest, teste auto ssangyong, symotors pallady, test romania ssangyong torres 2023, 0-100, garda la sol, pret redus, consum real

Consumul real al masinii de fata a fost de 6.5 litri in mediul extraurban si 10-11 litri intr-un Bucuresti aglomerat, cifre decente daca ne uitam la masivitatea caroseriei si la faptul ca benzina din Romania are, din iulie, o mare problema cu cei 10% biocombustibil din ea.

CONCLUZIILE AUTOLATEST

Noul Torres este, fara doar si poate, o optiune clara la orice masina produsa de marcile din Coreea, cat despre cele din Europa, putem spune ca Ssangyong a ajuns la un nivel de rafinament greu de anticipat chiar si cu 10 ani in urma.

Ssangyong Torres 1.5 GDI Turbo 163 CP AT6 Aisin 4WD Club Plus 2023 SsangYong Pallady, test drive torres, drive test premiera torres, autolatest, teste auto ssangyong, symotors pallady, test romania ssangyong torres 2023, 0-100, garda la sol, pret redus, consum real

Sa cumperi un Ssangyong cu scaune ventilate, active cruise control, cu bancheta spate incalzita cu doua trepte sau cutie automata cu convertizor, care face coasting, sunt echipamente care sunt oferite de catre europeni doar pe masini cu preturi de peste 60.000 euro!

Ssangyong Torres 1.5 GDI Turbo 163 CP AT6 Aisin 4WD Club Plus 2023 SsangYong Pallady, test drive torres, drive test premiera torres, autolatest, teste auto ssangyong, symotors pallady, test romania ssangyong torres 2023, 0-100, garda la sol, pret redus, consum real

La un pret de 30.000 euro cu toate taxele incluse, poti pleca acasa cu un Torres Club cu transmisie automata, adica cu un SUV full size cu 10 ani garantie, dotat cu cea mai fiabila cutie automata din segment.

Poti cumpara masina din acest test drive de la dealerul SMT SsangYong Pallady.

Ssangyong Torres 1.5 GDI Turbo 163 CP AT6 Aisin 4WD Club Plus 2023 SsangYong Pallady, test drive torres, drive test premiera torres, autolatest, teste auto ssangyong, symotors pallady, test romania ssangyong torres 2023, 0-100, garda la sol, pret redus, consum real

PRO

Garantie motor si cutie 10 ani sau 150.000 de km

Calitatea buna a asamblarii-Made in Koreea

Motor pe benzina rafinat chiar si in mediul urban

Cutie de viteze Toyota Aisin cu convertizor de cuplu

Torres ramane printre ultimele modele SUV cu transmisie integrala

Cutie Aisin cu functia de coasting extrem de eficienta

Valoare mare de revanzare pentru ca are garantia de 10 ani

Calitate de fabricatie foarte buna

 

CONTRA

Imagine de marca in Romania

Consum relativ mare de benzina

Lipsa cutie automata pentru versiunea de baza

Rezervor prea mic de benzina

Ssangyong Torres 1.5 GDI Turbo 163 CP AT6 Aisin 4WD Club Plus 2023 SsangYong Pallady, test drive torres, drive test premiera torres, autolatest, teste auto ssangyong, symotors pallady, test romania ssangyong torres 2023, 0-100, garda la sol, pret redus, consum real

FISA TEHNICA

Motor

Numar de cilindri: 4 in linie G15DTF
Injectie: Benzina 1 turbina
Capacitate cilindrica (cm3): 1497 cmc
Alezaj X Cursa (mm): 76 x 82,5 mm
Putere maxima CP/KW – rot/min: 163/5000
Cuplu maxim Nm – rot/min: 260/1500-4000
Carburant: Benzina
Rezervor litri: 50

Transmisie

Punte motoare: 4WD
Cutie de viteze / nr. trepte: Automata AT6 convertizor de cuplu

Dimensiuni

Lungime (mm): 4700
Latime (mm): 1890
Inaltime (mm): 1710
Ampatament (mm): 2680
Portbagaj: 839-1662 litri
Greutate la gol kg: 1500

Jante 245/45 R20 Diamond Cut

Performante

0 – 100 km/h (s) – 9.8
Viteza maxima (km/h) –191
Consum mixt (l/100 km) WLTP: 9.8

Pret

Pret lista cu TVA : 28.990 €

Ssangyong Torres 1.5 GDI Turbo 163 CP AT6 Aisin 4WD Club Plus 2023 SsangYong Pallady, test drive torres, drive test premiera torres, autolatest, teste auto ssangyong, symotors pallady, test romania ssangyong torres 2023, 0-100, garda la sol, pret redus, consum real

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente