Noul Ssangyong Korando e-Motion este una dintre cele mai atipice masini electrice de pe piata din Romania, pentru ca despre ea nu prea se cunosc multe detalii.
Cei de la Ssangyong au preferat sa intarzie cat mai mult aparitia modelului electric Korando, pentru ca acesta sa fie un produs fara problemele tehnice specifice unei prime generatii de modele EV.
Daca VW inca are probleme cu ID.3, daca Renault inca afiseaza recall-uri cu Megane E-Tech sau Kona EV a avut rechemari cu bateria primei generatii pe toate pietele, cei de la Ssangyong au dezvoltat singuri acest EV, exact cu filosofia companiei de a pune la vanzare produse de calitate la preturi atractive.
Acum, dupa jumatatea anului 2023, putem spune ca in Romania un Ssangyong Korando e-Motion se vinde cu un pret de 26.000 euro, pret in care este incus TVA, RablaPlus si discount-ul dat de importator.
Adica, pentru aceasta suma primesti printre putinele SUV-uri de clasa compacta de peste 200 CP, cu o baterie mare.
TEHNOLOGIE
Din start trebuie spus ca acest Ssangyong Korando e-Motion nu este o masina cu transmisie integrala, producatorul urmarind clientii care merg preponderent in mediul urban, unde nu este nevoie de un asemenea sistem.
In urma cu un an, acest model avea o putere maxima de 190 CP, insa versiunea de fata vine din start cu motorizarea mai puternica de 206 CP si 340 Nm, performante suficiente chiar si pentru un condus dinamic.
Repriza de la 0-100 de km/h este atinsa in doar 7.9 secunde, cifra de-a dreptul sportiva pentru o masina marca Ssangyong.
CAT MERGE SI CAT CONSUMA?
Acestea sunt de fapt doua dintre cele mai importante intrebari la care un sofer de EV are nevoie de raspunsuri, noi cei de la Autolatest mentionand o autonomie medie oras+extraurban+temperatura medie de 350 km.
Consumul intr-o zi de vara cu peste 31 de grade Celsius, in modul Normal, a fost de 15.4 kw, iar in mediul urban de bara la bara, acesta a crescut pana la un nivel de 17.3 kw.
Bateria are o capacitate de 61 kwh si poate sa fie incarcata la fastcharge cu 100 de kw, adica vei avea un timp de asteptat in medie de 60 minute, daca te prezinti la statie cu bateria aproape goala.
CUM SE CONDUCE?
Pentru putin peste 26.000 euro nu vei putea sa gasesti in prezent, in Romania, nici o masina electrica care este un full size SUV compact, cu o garda la sol generoasa si cu o baterie de peste 60 kwh.
Insa, cel mai important criteriu pe care Korando e-Motion este capabil sa-l ofere in fata oricarui concurent, este trenul de rulare extrem de confortabil, indiferent de suprafata de rulare.
Jantele pe 17 inch si trenul de rulare setat specific marcii Ssangyong permit un comportament demn de toata lauda, masina fiind dinamica si extrem de placuta de condus chiar si pe soselele din Romania.
Cand iesi in afara lor, un astfel de Korando exceleaza in fata oricarui model concurent, imaginea marcii de producator de masini off-road fiind bine reprezentata aici.
Daca nu esti obligat de mentalitate sa-ti cumperi un anume brand auto A sau B, atunci un astfel de Ssangyong poate sa fie masina ta electrica, model care are si una dintre cele mai mari garantii reale de pe piata.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Deci 37000 costa unu. Eu nu am rabla…
Ca persoana fizica o primesti gratis la orice dealer care vrea sa vanda!