Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive in premiera cu noul Hyundai i30 facelift 2024 1.5 MPI 97 CP MT6 Comfort

Una dintre ultimele masini compacte inca vandute cu succes in Europa a primit recent un amplu facelift care este menit a demonstra europenilor ca Hyundai nu renunta la masinile bune si ieftine pe pietele din UE.

Hyundai i30 facelift 2024 1.5 MPI 97 CP MT6 Comfort, test drive, consum, 0-100 km/h, drive test, garda la sol, viteza maxima, hyundai roadhill, test romania hyundai i30 facelift 2024

De fapt, Hyundai este ultimul mare constructor care ofera in Europa in aceelasi timp o masina de clasa mini (i10), o masina de clasa mica ( i20) si una de clasa compacta ( i30) cu motoare pe benzina clasice.

CARE SUNT SCHIMBARILE LA NOUL i30 FACELIFT?

Aici trebuie spus ca cele mai mari diferente se observa in mare parte la gama de baza Comfort care este exact masina din acest test drive, model mult mai bune dotat in comparatie cu tot ceea ce ofera concurenta.

Hyundai i30 facelift 2024 1.5 MPI 97 CP MT6 Comfort, test drive, consum, 0-100 km/h, drive test, garda la sol, viteza maxima, hyundai roadhill, test romania hyundai i30 facelift 2024

Noul Hyundai i30 facelift 2024 are de acum standard faturi cu LED, un sistem multimedia de top si toate dotarile importante pentru ca la modelul precedent trebuia sa platesti in plus.

Hyundai a aplicat metoda marcii din anii 90 cand a intrat pe pietele din Europa si SUA, respectiv cand oferea masini foarte bine dotate cu preturi mult sub cele ale concurentei, detaliu extrem de important acum in 2024 cand toate masinile noi sunt exagerat de scumpe.

Hyundai i30 facelift 2024 1.5 MPI 97 CP MT6 Comfort, test drive, consum, 0-100 km/h, drive test, garda la sol, viteza maxima, hyundai roadhill, test romania hyundai i30 facelift 2024

DE CE i30 ESTE UN BEST-BUY IN EUROPA?

Pentru simplul fapt ca masina de fata este printre ultimele din segment echipate cu un motor cu 4 cilindri pe benzina aspirat, motor care nici macar nu are injectie directa problematica in timp.

Motorizarea 1.5 SmartStram G DPi are 8 injectoare de benzina asemenea fratiorului mai mic 1.2 MPI, solutie care nu doar ca este mult mai fiabila in timp, insa oferea si un consum real mult mai mic in ciuda faptului ca motoarele turbo au o putere maxima mai mare.

Hyundai i30 facelift 2024 1.5 MPI 97 CP MT6 Comfort, test drive, consum, 0-100 km/h, drive test, garda la sol, viteza maxima, hyundai roadhill, test romania hyundai i30 facelift 2024

Cuplul motor nu este mare, insa cei 97 de CP sunt suficienti pentru ca masina sa afiseze un comportament rutier decent in oras sau pe autostrada, regim unde motoarele clasice aspirate au demonstrat un consum mult mai mic decat cele turbo cu o cilindree mica.

Hyundai i30 facelift 2024 1.5 MPI 97 CP MT6 Comfort, test drive, consum, 0-100 km/h, drive test, garda la sol, viteza maxima, hyundai roadhill, test romania hyundai i30 facelift 2024

Aici este zona unde noul Hyundai i30 facelift 1.5 MPI vine si ofere clientilor de masini vechi aspirate singura alegere de pe piata, motorizarea de fata avand aceleasi caracteristici din trecut pe care le afisau un Megane II 1.6 16V, o Octavia 1.6 MPI 102 CP, Jetta 1.6 MPI 102 sau chiar si Dacia Logan I 1.6 16V de 105 CP.

Surprizele vin si din Asia! Test Drive Hyundai i30 1.6 CRDI 115 CP

Test Drive cu noul Hyundai i30 1.6 GDI 136 CP transmisie automata

PRET SI CALITATE

Din primii km putem spune ca noul Hyundai i30 facelift 2024 este o compacta ajunsa la maturitate, modelul fiind comercializat acum in Romania cu un pret de 18.100 euro TVA inclus, adica cu peste 5.000 euro mai ieftin decat modelele concurente cu dotari echivalente.

Hyundai i30 facelift 2024 1.5 MPI 97 CP MT6 Comfort, test drive, consum, 0-100 km/h, drive test, garda la sol, viteza maxima, hyundai roadhill, test romania hyundai i30 facelift 2024

i30 ramane un produs bun pentru ca are un interior realizat din materiale de buna calitate, detalii care fac ca masina sa fie un concurent direct atat pentru VW Golf 8 cat si pentru Opel Astra L, doua dintre cele mai bune masini compacte din Europa.

Hyundai i30 facelift 2024 1.5 MPI 97 CP MT6 Comfort, test drive, consum, 0-100 km/h, drive test, garda la sol, viteza maxima, hyundai roadhill, test romania hyundai i30 facelift 2024

Autolatest Romania recomanda achizitia de masini Hyundai de la dealerul ROADHILL!

 

PRO

Unul dintre cele mai bine vandute compacte din Europa

Calitate de fabricatie

Motor 1.5 aspirat cu injectie multipunct clasica

Cutie MT6 bine sincronizata cu motorul MPI

Sistem multimedia de top oferit standard

Pret bun de achizitie

5 ani garantie fara limita de km

 

CONTRA

Pret relativ mare al versiunilor de top

Lipsa jante din aliaj in versiunea de baza

Hyundai i30 facelift 2024 1.5 MPI 97 CP MT6 Comfort, test drive, consum, 0-100 km/h, drive test, garda la sol, viteza maxima, hyundai roadhill, test romania hyundai i30 facelift 2024

FISA TEHNICA 

Motor Benzina

Numar de cilindri: 4 in linie aspirat
Injectie: Injectie Indirecta MPI
Capacitate cilindrica (cm3): 1498 cmc
Putere maxima CP – rot/min: 96/6000
Cuplu maxim Nm – rot/min:  139/3500
Carburant: Benzina
Rezervor litri: 50

Transmisie

Punte motoare: 4×2
Cutie de viteze / nr. trepte: Hyundai Manuala 6 trepte

Dimensiuni

Lungime (mm): 4340
Latime (mm):  1795
Inaltime (mm): 1455
Ampatament (mm): 2650
Portbagaj: 395-1301 l
Greutate la gol kg: 1200

Performante

0 – 100 km/h (s) – 13.4
Viteza maxima (km/h) –197
Consum mixt (l/100 km) WLTP: 6.3
Anvelope: 195/60R15

Pret
Pret lista cu TVA : 18.100 euro TVA inclus!

Hyundai i30 facelift 2024 1.5 MPI 97 CP MT6 Comfort, test drive, consum, 0-100 km/h, drive test, garda la sol, viteza maxima, hyundai roadhill, test romania hyundai i30 facelift 2024

Hyundai i30 facelift 2024 1.5 MPI 97 CP MT6 Comfort, test drive, consum, 0-100 km/h, drive test, garda la sol, viteza maxima, hyundai roadhill, test romania hyundai i30 facelift 2024

Hyundai i30 facelift 2024 1.5 MPI 97 CP MT6 Comfort, test drive, consum, 0-100 km/h, drive test, garda la sol, viteza maxima, hyundai roadhill, test romania hyundai i30 facelift 2024

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

Articole Interesante

Alte Stiri

5 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente