Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test drive in premiera cu noul BMW Seria 4 Gran Coupe 420d xDrive si Pachet M 2016

Pentru cei neavizati sau mai putin cunoscatori pentru modelele BMW trebuie spus ca atunci cand ne referim la o masina BMW Gran Coupe prezentam de fapt un BMW special care nu are nici o legatura cu un Seria 4 sau Seria 3 de mare serie.

CAROSERIE

Asa cum am mai spus modelul BMW Seria 4 Gran Coupe 2016 este un concept bavarez care aduce multe elemente de la fratiorul mai mare 6 Gran Coupe pe o platforma tehnica de BMW Seria3 F30.

Pe scurt aici vorbim de o masina coupe cu patru portiere care se bazeaza tehnic pe un Seria 4, adica un Seria 3 de volum insa care are caracteristici complet diferite fata de acestia.

La interior noul 4 Gran Coupe ne asteapta cu un pachet special care are un pret de 7.000 euro, pachet care include o tapieterie de piele alba de cea mai buna calitate si multe echipamente gasite doar pe lista de optionale pe un Seria 3 normal.

Pe scurt masina aceasta arata foarte bine la exterior si mult mai bine la interior, adica avem de fata un model real premium din toate punctele de vedere.

Aici BMW primeste nota 10 la calitatea de fabricatie si tipul materialelor din care este construit interiorul.

COMPORAMENT RUTIER


Daca un Seria 4 de volum sau un Seria 3 se comporta normal pentru un BMW de clasa medie, cand vorbim de noul BMW Seria 4 Gran Coupe trebuie spus ca masina are un feeling mult mai dinamic, are un look mult mai elegant si de ce nu o imagine complet diferita fata de fratiorii sau mai ieftini.

Pe soselele din Romania un BMW Seria 4 Gran Coupe echipat cu pachetul M devine o sportiva fara doar si poate, masina din acest test drive fiind echipata si cu o transmisie integrala de tipul xDrive.


Pe scurt BMW-ul de fata este greu de prins pe picior gresit chiar si cand afara se ruleaza in conditii meteo nefavorabile, transmisie ZF8 si tractiunea integrala fiind mult peste ceea ce ofera un Audi A5 Quattro.

Raspunsul accelereatiei tipic BMW este o caracterisitica care exceleaza la aceasta masina, cutia ZF8 fiind setata exclusiv de catre ZF pentru acest model cu pachetul M.

MOTORIZARE DIESEL ECONOMICA EURO 6


Singurul element care nu are nici o legatura cu un concept de Gran Coupe premium cu un pret de achizitie de peste 60.000 euro este fara doar si poate motorizarea de fata.

Este vorba de un motor diesel de doi litri cu doar 4 cilindri in linie care dezvolta o putere maxima de 190 CP.

Acest agregat BMW este recunoscut ca fiind cel mai economic, insa masina de fata are o greutate la gol de peste 1.7 tone, iar motorizarea diesel de 190 CP se vede clar depasita de caroseria masinii.

Sfatul nostru este sa alegeti un motor din gama cu 6 cilindri pentru ca doar atunci putem sa vorbim de un pachet BMW realmente premium, moment cand primiti pe langa o caroserie de top si o motorizare de top.

In multe cazuri motorul mai mare de trei litri este chiar mai economic decat acest micut 2.0 pentru simplu fapt ca are o putere maxima mai mare +250 CP si un moment motor mult mai mare disponibil incepand cu o turatie mult mai mica.

PRO

Imagine de marca

Calitate de fabricatie

Pachet M cu sistem de franare de top

Interior foarte bine construit

Transmisie xDrive extrem de eficienta si rafinata

Calitate de fabricatie peste Seria 3 F30

 

CONTA

Motorul de baza 2.0 diesel este prea slab

Motor diesel extrem de galagios

Sistem Stop&Start cu pornite putin rafinata

Pret relativ mare de achizitie

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente