Micuta citadina se misca admirabil, insa este recomandata pentru o utilizare preponderent urbana.
Cealalata mare noutate se numeste Ford Fiesta, si reprezinta in acest moment tot ceea ce este mai bun in segmentul mic.
Cu o noua linie a designului foarte apropiata de cea a conceptului Verve de acum cativa ani, noua Fista arata si se misca foarte bine indiferent de motorizare.
In testul efectuat pana in Ardeal am putut sa observam ca diesel-ul mic de 1.4 litri TDCi si 68 CP este lamentabil intr-un trafic national cu TIR-uri care aleagra fara probleme cu 110 km/h.
Motorizari
Marele avantaj al masinii se poate observa in mediul urban, unde diesel-ul consuma vizibil mai putin decat suratele sale pe benzina. Chiar si asa, cea mai mare surpriza a fost Fiesta echipata cu motorul pe benzina de 96 CP, motor cu patru cilindri in linie extrem de sportiv daca se opteaza pentru un mers alert.
Puterea maxima a crescut cu 16 CP fata de versiunea precedenta insa cel mai mare castig a fost observat la capitolul comportament rutier unde treapta a treia permite atingerea chiar si a unei viteze maxime de 130 km/h.
Aceast detaliu permite ca depasirile sa fie mai relaxate in comparatie cu fratiorul sau diesel de aceeasi cilindree. Consum Modelul pe benzina a reusit sa consume in medie 6.5 litri pentru fiecare 100 de km parcursi intr-un mod destul de alert. Aceasta valoare reprezinta cu adevarat un record daca tinem cont de faptul ca masina a mers cu aerul conditionat activat pentru o mai buna dezaburire a suprafetelor vitrate.
Echipament
O alta schimbare sesizabila a fost echiparea masinii cu un tren de rulare indreptat spre o sportivitate reala. Un alt avantaj al echiparii Titanium este observat si la capitolul echipare, unde anvelope Hancock Ventus Prime ofera aderenta indiferent de suprafata de rulare.
Martie 2009