Test Drive cu noul Renault Megane Intens 1.6 Energy dCI 130 CP cutie manuala 2016! Un Best-Seller in Clasa Compacta

Articole Interesante

Este vorba de motorul diesel de 1.6 litri din gama dCI Energy care de cativa ani a ajuns sa fie recunoscut drept unul dintre cele mai bune motoare diesel din lume.

NOUL MEGANE PRIMESTE UN DIESEL DE TOP-1.6 DCI


Masina de fata este noul Renault Megane Hatch care a fost recent lansat in Europa in aceasta primavara. Noua generatie de Megane este revolutionara pentru ca are pe langa o calitate de fabricatie de top si cel mai bun interior din clasa sa.

Sistemele multimedia de utlima generatie precum R-Link 2 cu Waze integrat si LCD-urile care inlocuiesc toate indicatoarele traditionale fac din Megane o masina mult mai avansata decat un Opel Astra sau chiar si VW Golf 2016.

CAROSERIE BY MERCEDES BENZ


Noul Megane in versiunea de fata este o masina corecta din toate punctele de vedere pentru ca acum calitatea de asamblare a masinilor Megane este cel putin la nivelul unui Golf. Acest lucru se datoreaza colaborarii dintre Renault si Mercedes, germanii realizand un audit in toate uzinele Renault pentru a creste calitatea produselor Renault fata de cele precedente.

Acum in 2016 noul Megane devine o masina de clasa compacta cu o calitate de fabricatie si o calitate perceputa aflata la un nivel teutonic, iar noile sistem multimedia oferite de Renault la preturi relativ mici de achizitie fac din acest produs unul dezirabil.

GADGET CAR


De fapt daca vrei sa-ti cumperi un Megane echipat asemenea masinii din acest test drive trebuie sa compari acest Megane cu un Opel Astra sau un Golf 7 2017.

Daca echipam masinile germane cu aceeleasi sisteme multimedia sau cu aceeleasi echipamente optionale vedem de fapt ca Astra si Golf costa in medie cu peste 8.000 euro mai mult decat acest Megane.

Cine vrea o versiune de baza ieftina pentru Megane poate oricand sa aleaga o versiune entrycare este complet traditionala ( ac manual, lipsa navigatie, lipsa faruri LED etc), adica o masina ideala pentru flote.

CEL MAI BUN MEGANE DIESEL ESTE ECHIPAT CU 1.6 DCI NU CU 1.5 DCI!


90 % dintre clientii de Renault Megane 2017 vor alege fara doar si poate un Megane echipat cu motorul traditional 1.5 dCi de 110 CP, insa asa cum s-a intamplat si in trecut cea mai buna versiunea ramane cea echipat cu motorul de 1.6 litri dCI.

In urma cu 10 ani gama Renault Megane avea sa fie un succes in Romania cu motorul 1.5 dCI de 80 CP, chiar daca motorul de top era unul pe nume 1.9 dCI de 130 CP.

Si in prezent clientii din Romania vor alege fara probleme motorul diesel de baza de 110 CP pentru ca este mai ieftin si de ce nu, mai economic.

Insa chiar si asa, cel mai bun motor diesel al gamei Megane este indiscutabil propulsorul 1.6 dCI de 130 CP care echipeaza de cativa ani si masini precum Mercedes Clasa C sau Mercedes Vito.

Propulsorul dCi de fata are in plus o distributie pe lant si un rafinament greu de atins de modelele concurente chiar daca acestea se numesc 1.6 Blue HDI, 1.6 TDI sau 1.6 D de la BMW.

ur si simplu motorul francezilor este extraordinar pentru ca ofera o putere maxima mare, o putere care este disponibila pe o plaja de turatii extrem de mare, si de ce nu are un consum mediu in medie cu 1 litru mai mic decat cel al concurentei.


PRO

Imagine de marca

Cel mai bun motor din clasa sa

Distrubutie pe lant

Performante rutiere

Consum extrem de mic

Cel mai bun sistem de navigatie din clasa sa

GPS cu Waze integrat

Valoare mai mare de revanzare decat Megane 1.5 dCI

 

CONTRA

Tren de rulare usor prea confortabil

Valoare mica de revanzare in comparatie cu VW Golf si Opel Astra

 


Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Galerie Foto

Articole Recente