Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul Renault Kadjar Intens cu noua motorizare diesel 1.7 BluedCI 150 CP 4×4 2019

Despre acest model am tot vorbit in testele precedente unde am avut onoarea de a merge cu toate motorizarile atat pe benzina cat si diesel.


Dintre acestea cea mai buna a fost fara discutii motorizarea 1.6 dCI 130 CP din seria Energy cu transmisie integrala si o putere maxima optima pentru un SUV de clasa compacta.

Citeste testul cu vechiul Kadjar 1.6 dCI AICI!

CU CE VINE NOU KADJAR IN 2019?


Dupa cum bine stiati gama Kadjar a suferit anul trecut un amplu facelift meritat pentru ca masina fancezilor a ajuns la a doua tinerete, iar concurenta in acest segment este din ce in ce mai acerba.

Pentru a face cumva uitata varsta masinii, Renault a modifcat optica lui Kadjar 2019, acum clientii primind o noua linie a caroseriei care aduce spoilere fata-spate cu un design mult mai dinamic.

Tot nou este si interiorul unde vedem cum Renault a crescut calitatea de fabricatie perceputa, respectiv plansa de bord este acum realizata din materiale premium asemenea fetelor de usi.

ACUM AVEM LA BORD UN NOU SISTEM MULTIMEDIA R-LINK II

Din punct de vedere tehnologic avem in premiera un R Link II care dispune de noi functii fata de precedenta generatie, sistem foarte bun pe gama Renault pentru ca este realizat impreuna cu cei de la Tom Tom.


Din pacate nu vedem versiunea R Link II verticala gasita pe modelele de top Renault Talisman si Koleos, insa chair si asa sistemul functioneaza fara probleme.


Poate doar volumul digital aplicat direct pe display-ul navigatiei poate sa creeze cateva probleme de ergonomie fata de precedentul sistem.

Cei traditionalisti vor regreta lipsa unui buton rotativ clasic, insa si acest Renault si-a pastrat “satelitul” din spatele volanului care functioneaza extrem de eficient.


LOVITURA DE GRATIE DATA CONCURENTEI ESTE NOUA MOTORIZARE 1.7 BLUEDCI

Adica vorbim de noua motorizare diesel a Aliantei Renault-Nissan-Dacia-Mitsubishi, un diesel de ultima generatie care are o capcitate de 1 747 cm3 si care vine sa inlocuiasca in gama un motor extrem de bun, respectiv vechiul 1.6 dCI echipare si pentru masinile Mercedes Benz.

Noua motorizare este conform celor de la Renault o versiune imbunatatia a mai vechiului R9M pentru ca francezii spun ca este vorba de schimbarea alezajului in timp ce restul blocului motor a ramas la fel.


Noi venim si spumem ca motorizarea de fata 1.7 BlueDCI este complet diferita fata de vechiul dCI clasic pentru ca are din start o injectie complet diferita ( lucreaza la presiuni mai mari), o cilindree mai mare si care utilizeaza din start un sistem AdBlue pentru atingerea noilor norme de poluare din Europa.

Pe sosea vedem ca noul motor are si un comportament in exploatare complet diferit, respectiv acesta are un cuplu mare de 340 Nm incepand cu o turatie de 1.750 rpm, putere care permite masinii sa ruleze chiar sportiv atunci cand este nevoie.

Cei 20 de CP in plus sunt sesizabili doar in mediul extraurban unde acest SUV are un comportament fara suprize chiar si atunci cand facem depasiri in zone doar cu o singura banda pe sens.

CE CONSUM ARE NOUA MOTORIZARE

Pentru ca acum avem de fata un motor capabil a atinge noile norme Euro 6d-Temp vorbim si de un consum mediu de 5.2 litri pentru fiecare 100 de km sau o valoare de 136 grams CO2 / km.

Cu acestea in minte vedem cum francezii continua seria de masini SUV extrem de economice, modelul de fata condus economic poate parcurge chiar si peste 1.100 de km cu un singul plin de 54 litri.


Intr-un oras aglomerat cum este Capitala Romaniei nu mai putem sa vorbim de un consum mediu pentru ca traficul este atat de congestionat incat si masinile hybrid afiseaza cifre incredibile. 

CONCLUZIILE AUTOLATEST


Una dintre cele mai importante masini SUV din Europa a primit un facelift si o motorizare diesel de ultima generatie si noi putem relata faptul ca acest Kadjar a ajuns la maturitate si ofera cam tot ceea ce doreste un client in 2019.

Motorul este destul de zgomotos insa ofera reprize foarte bune si un consum incredibil de mic pentru o masina care este conforma cu noile norme WLTP 2020.


In final spunem ca daca vrei cu adevarat sa vezi cum poate merge un Kadjar trebuie sa testezi o versiune de top 1.7 BlueDCI in detrimentul micutlui 1.5 BlueDCI, motor economic insa doar atat! Performerul gamei este acest diesel de 150 CP care in viitor putem sa-l vedem chiar si intr-o versiune twin turbo de peste 180 CP.

Pana atunci ne multumim cu noul 1.7 litri, motor care poate da dureri de cap concurentei germane.

PRO

Calitate de fabricatie crescuta

Motor diesel de generatie noua puternic si economic

Diesel cu distributie pe lant

Nou sistem multimedia R Link II

Tapieterie de piele si sistem audio Bose

Transmisie integrala 4×4 imprumutata de la Nissan Qashqai

 

CONTRA

Motor nou insa usor zgomotos

Ergonomie sistem multimedia

Pret mare de achizitie al versiunii de fata

Lipsa cutie EDC7 pe motorul de top diesel

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente