Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul Mitsubishi ASX PHEV 2023 cu motor aspirat 1.6 MPI, cutie AT Multimodala si baterie de 10.5 kwh

In ciuda faptului ca nu mai vorbim de o masina construita in Japonia, noul Mitsubishi ASX ramane una dintre cele mai interesante masini PHEV de pe piata.

Si cand spunem PHEV, vorbim de Mitsubishi, care este cel mai mare constructor de asemenea masini, japonezii fiind primii care au introdus in productia de masa aceste masini in urma cu 10 ani.

Mitsubishi ASX PHEV 2023, test drive, autolatest Mitsubishi ASX PHEV 2023, drive test romania, autolatest romania, testeauto, garda la sol, motor 1.6 mpi Nissan, 0-100 km/h, baterie 10.5 kwh, putere kw incarcare, whattruck suv, consum real

Acum, vorbim de un ASX PHEV construit de catre Renault in uzina din Europa, o masina de clasa compacta care are un design interesant si care ofera din start foarte multa tehnologie.

PHEV CU BATERIE DE 10.5 KWH!

Fata de un Eclipse Cross deja cunoscut, acest ASX PHEV este o masina complet diferita din punct de vedere al tehnologiei, pentru ca utilizeaza un motor pe benzina aspirat de Nissan si o cutie de viteze multimodala, care are integrate trei motoare electrice.

Mitsubishi ASX PHEV 2023, test drive, autolatest Mitsubishi ASX PHEV 2023, drive test romania, autolatest romania, testeauto, garda la sol, motor 1.6 mpi Nissan, 0-100 km/h, baterie 10.5 kwh, putere kw incarcare, whattruck suv, consum real

Primul si cel mai important este cel care actioneaza trenul de rulare si care ofera o putere maxima de 65 CP si 205 Nm, motor care actioneaza cele patru rapoarte ale transmisiei.

De asemenea, mai exista si un motor electric destinat pentru marsariere si un sistem MHEV care poate sa fie considerat la randul sau un motor electric, pentru ca aduce, pentru scurt timp, o crestere a puterii.

Mitsubishi ASX PHEV 2023, test drive, autolatest Mitsubishi ASX PHEV 2023, drive test romania, autolatest romania, testeauto, garda la sol, motor 1.6 mpi Nissan, 0-100 km/h, baterie 10.5 kwh, putere kw incarcare, whattruck suv, consum real

Acest sistem, complicat la prima vedere, functioneaza surprinzator de bine, mersul masinii in mod normal fiind unul aproape 100% electric, cum vedeam la gama Opel Ampera/Chevrolet Volt, unde motorul 1.4 Ecotec era doar un simplu generator.

Mitsubishi ASX PHEV 2023, test drive, autolatest Mitsubishi ASX PHEV 2023, drive test romania, autolatest romania, testeauto, garda la sol, motor 1.6 mpi Nissan, 0-100 km/h, baterie 10.5 kwh, putere kw incarcare, whattruck suv, consum real

CUM SE CONDUCE IN VIATA REALA?

Aici putem spune ca daca esti un mare fan al masinilor electrice, poti merge zi de zi 50 km cu acest Mitsubishi ASX, iar alimentarea acumulatorului se face eficient in mediul extraurban, fara a avea nevoie de un charge fortat cum vedem la modelele PHEV concurente.

Adica, mergi electric in oras, si cand iesi in afara sa, masina este suficient de smart pentru a avea un consum mediu extrem de mic, insa si pentru a incarca acumulatorul de 10.5 kwh.

Mitsubishi ASX PHEV 2023, test drive, autolatest Mitsubishi ASX PHEV 2023, drive test romania, autolatest romania, testeauto, garda la sol, motor 1.6 mpi Nissan, 0-100 km/h, baterie 10.5 kwh, putere kw incarcare, whattruck suv, consum real

Si ca un plus tehnologic, acest Mitsubishi ASX va putea sa primeasca si o instalatie GPL dupa ce iese din garantie, pentru ca motorizarea pe benzina Nissan are injectie multipunct clasica.

CONCLUZII

Mitsubishi ASX PHEV 2023, test drive, autolatest Mitsubishi ASX PHEV 2023, drive test romania, autolatest romania, testeauto, garda la sol, motor 1.6 mpi Nissan, 0-100 km/h, baterie 10.5 kwh, putere kw incarcare, whattruck suv, consum real

Toti stim ca acest Mitsubishi ASX este de fapt un Renault Captur, insa realitatea este complet diferita, pentru ca aici primesti din start o garantie de 5 ani si accesul la o retea de service mult mai rafinata si eleganta in raport cu ceea ce gasesti la Renault/Dacia.

Mitsubishi ASX PHEV 2023, test drive, autolatest Mitsubishi ASX PHEV 2023, drive test romania, autolatest romania, testeauto, garda la sol, motor 1.6 mpi Nissan, 0-100 km/h, baterie 10.5 kwh, putere kw incarcare, whattruck suv, consum real

Noul Mitsubishi ASX PHEV este relativ puterinc insa extrem de eficient, iar pentru un pret de achizitie de 29.500 euro chiar poti sa spui ca esti la volanul uneia dintre cele mai moderne masini plug in de pe piata.

Diferentele fata de un ASX MHEV sunt foarte mari la capitolul consum de benzina, unde versiunea de fata a devenit o mare problema chiar si pentru modelele Hybrid si PHEV semnate de catre Toyota.

Mitsubishi ASX PHEV 2023, test drive, autolatest Mitsubishi ASX PHEV 2023, drive test romania, autolatest romania, testeauto, garda la sol, motor 1.6 mpi Nissan, 0-100 km/h, baterie 10.5 kwh, putere kw incarcare, whattruck suv, consum real

Si daca tot nu vrei o masina PHEV, exista in gama un Mitsubishi ASX 1.6L DHT HEV care este 100% hybrid si are un pret de 25.000 euro cu toate taxele incluse.

 

PRO

Design modern

Interior cu materiale de buna calitate

Trei motoare cu o putere de peste 158 CP si 300 Nm

Cutie automata multimodala eficienta in utilizarea urbana

Consum extrem de mic chiar si cand nu avem acumulatorul incarcat

Sistem E Save de stocare si incarcare a energiei din acumulator

Merge 50 km EV  in cel mai teribil trafic din Bucuresti

 

CONTRA

Pret de achizitie mare fara RablaPlus

Autonomie a acumulatorului relativ mica de 10.5 kwh

Rezervor prea mic de benzina-Doar 39 de litri!

Mitsubishi ASX PHEV 2023, test drive, autolatest Mitsubishi ASX PHEV 2023, drive test romania, autolatest romania, testeauto, garda la sol, motor 1.6 mpi Nissan, 0-100 km/h, baterie 10.5 kwh, putere kw incarcare, whattruck suv, consum real

FISA TEHNICA 

Motor Benzina

Numar de cilindri: 4 in linie aspirat
Injectie: Injectie Multipunct
Capacitate cilindrica (cm3): 1598 cmc
Alezaj X Cursa (mm): 78,0 mm x 83,6 mm
Putere maxima CP/KW – rot/min: 92/5600
Cuplu maxim Nm – rot/min:  144/3200
Carburant: Benzina
Rezervor litri: 39

Motoare Electrice

2 motoare electrice de 65+20+ MHEV de 15 CP
Cuplu motor cumulat aproximativ de 250 Nm
Acumulator- 10.5 kwh
Autonomie electrica- 65 km (WLTP / EAER)
Timp incarcare –De la 0 la 100% (priza de 2.3 kw) -3 ore

Transmisie

Punte motoare: 4×2
Cutie de viteze / nr. trepte: Multimodala Renault

Dimensiuni

Lungime (mm): 4227
Latime (mm):  1797
Inaltime (mm): 1576
Ampatament (mm): 2639
Portbagaj: 422 l
Greutate la gol kg: 1531

Performante

0 – 100 km/h (s) – 10.1
Viteza maxima (km/h) –170
Consum mixt (l/100 km) WLTP: 1.3
Anvelope: 215/55R18

Pret
Pret lista cu TVA : 36.045 euro din care scazi Rabla Plus 6.500 euro si ajungi la un total de 29.500 euro!

Mitsubishi ASX PHEV 2023, test drive, autolatest Mitsubishi ASX PHEV 2023, drive test romania, autolatest romania, testeauto, garda la sol, motor 1.6 mpi Nissan, 0-100 km/h, baterie 10.5 kwh, putere kw incarcare, whattruck suv, consum real

Articole Interesante

Alte Stiri

4 COMMENTS

  1. Prețul nu e relevant daca nu se specifica nivelul de echipare și dotări suplimentare. De exemplu un Renault Captur PHEV echipare techno și 5 dotări suplimentare este in jur de 25000 eur după ce scădem rabla. După 3 ani garanție putem merge la service Mitsubishi?

    • Puteti merge si de la prima revizie la Mitsubishi daca se face revizia cu piese OE si cu factura…..insa din pacate Renault-ul nu poate avea decat 3 ani garantie!

    • Am uitat, poți alege o recuperare mai mare a energiei de frânare (….și chiar o fac, când sunt într-un drum mai aglomerat, predilect in oraș, între semafoare, când viteza de deplasare e mica, etc.) prin plasarea levierului in pozitia. B, deci nu D!

  2. Materiale mai bune la Mitsubishi, mă îndoiesc, cu excepția tapițeriei, am aceleași materiale pe Renault Captur PHEV. Sunt foarte mulțumit de mașina, mai puțin de service-uri și prețurile practicate de aceștia. Garanția, da, este in favoarea Mitsubishi.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente