Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul Mini Mayfair 2010 1.6 Turbo 175 cp

Chiar si asa, istoria Mini nu a inceput odata cu achizitionarea marcii de catre BMW ci in urma cu mai bine de jumatate de secol cand, dupa terminarea celui de-al Doilea Razboi Mondial, inginerul Sir Alexander Arnold Constantine Issigonis care lucra la British Motor Corporation a dezvoltat conceptul de automobil mic cu motorul montat in fata si transmisia pe aceeasi punte.

Dupa cateva probleme de logistica proiectul Austin ADO15 si-a facut aparita in luna aprilie 1959. Ce a urmat toata lumea stie.

Editie speciala Mini Myfair 50

Masina din acest test drive este in prezent cea mai extravaganta aparitie sub aceasta sigla deoarece este cel mai luxos Mini care a vazut lumina zilei.

Chiar daca poate parea surpinzator daca ne uitam la pretul de achizitie nu putem sa nu ne aducem aminte ca Mini Myfair 50 este un produs de lux care doreste sa reaminteasca succesul marcii atat din punct al vanzarilor cat si in competitiile sportive.

Pentru a diferentia un Mayfair de un Mini banal trebuie sa ne uitam putin la grila radiatorului unde observam doua proiectoare care aduc aminte de reusitele masinii in celebrul raliu Monte Carlo.

O alta tusa de calitate britanica este reprezentata de sigla Mini 50 de ani care troneaza mandra langa cele doua proiectoare impozante.

Interior

Mult lume stie ca Marea Britanie este patria celor mai luxoase automobile din lume precum Rolls Royce sau Range Rover, iar pentru a face o editie speciala cu adevarat speciala Mini a echipat acest Mayfair cu un interior de cea mai buna calitate. Tapiteria de piele Lounge Toffy cu eticheta Mayfair este de cea mai buna calitate. Mai mult, aceasta tapiterie face ca viata din acest Mini sa para mult mai rafinata decat o sa intalnim in alte masini premium. O alta caracteristica premium a masinii sunt insteriile de lemn piano finish care se regasesc pe bord dar si pe oglinizile retrovizoare.

Propulsor

Pentru a sarbatorii cum se cuvine a cinci decenii de succese Mini Mayfair are sub capoata un motor pe benzina imprumutat de la fratiorul sau mai nervos Cooper S. Cu o cilindree de 1.6 litri si 175 CP acest patru in linie supraalimentat este foarte generos indiferent de situatia in care ne aflam. Pentru cei care doresc sa retraiesca experienta unui Monte Carlor modern Mini permite decuplarea sistemului de stabilitate DSC si activarea programului Sport.

In rest nu mai ramane decat sa activam faza lunga, moment cand se pornesc si cele doua proiectoare din fata grilei radiatorului si sa abordam cateva viraje in coasta.

Economie

Chiar daca fabricantul a montat revolutionarul sistem Start&Stop de la BMW consumul afisat de micutului Mini Mayfair in mediul urban este destul de mare, respectiv o medie de 14 litri in Bucuresti.

Costuri

Toata lumea stie ca un Mini este o masina lifestyle fapt care implica intr-o oarecare masura si un pret de achizitie peste media clasei. Daca vrem sa cumparam un exemplar aniversar Mayfair trebuie sa scoatem in plus din buzunar o suma de 5.400 euro. Pentru aceast surplus clientul primeste una dintre cele mai luxoase interioare din segment si o motorizare de top.

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente