Noua masina prezenta si in acest test drive este una realmente revolutionara pentru acest segment pentru ca aduce intr-un singur loc o calitate de fabricatie de top, o motorizare diesel best in class si un tren de rulare care are reale capacitati off road.
CAROSERIE
Fanii modelului X-Trail vor spune ca noua generatie este de fapt un SUV dedicat soselei, iar incursiunile in afara sa fiind din ce in ce mai greu de atins de noul model.
Intr-o oarecare masura si noi suntem de acord cu ei, insa venim si spunem ca noul X-Trail este o masina care a crescut in segmentul SUV, adica aceast model are acum sansa de a concura de la egal la egal si modelele premium precum BMW X4, Mercedes GLK sau Audi Q5.
Caroseria sa este mai mare si este gandita pentru a da un grad al comfortului mult peste ceea ce reprezenta vechea generatie, calitativ modelul fiind clar superior.
Acum este foarte greu sa diferentiem la capitlul calitate-performante si gadget-uri un BMW X4 de 60.000 euro si acest Nissan X-Trail pentru ca masina japonezilor este mult superioara precedentei generatii.
INTERIOR
Vechiul X-Trail inca mai avea o plansa de bord cu elemente optice gasite inca de la prima generatie precum consola centrala masiva si spatiul interior best in class. Acum in anul 2015 noul X-Trail se dovedeste in echiparea sa de top din acest test drive o masina realmente premium, o masina care aduce mult cu ceea ce gasim in segmentul automobilelor de lux.
Acum pozitia la volan este mai joasa iar plansa de bord realizata conform gandirii intalnite la Qashqai II aduce mult la capitolul comfort rutier.
Mai mult decat atat sistemele multimedia si cele de asistare pasiva si activa reprezinta un salt imens fata de X-Trail II, aceste echipamente permitand masinii sa concureze cum spuneam mai sus si masinile premium germane in ciuda faptului ca X-Trail nu a fost nicioadata considerat o masina de lux.
Ei bine acum daca ne uitam putin la lista de dotari si la prezentarea generala a masinii nu avem decat sa uitam modelul mult indragit de europeni.
MOTORIZARE dCI RENAULT
Sub capota mare a lui X-Trail III se regaseste motorul dCi de 1.6 litri care echipeaza toate masinile de top Renault insa si anumite modele Mercedes Benz.
Este vorba de motorul dCI de 130 CP, motor care a fost desemnat de echipa Autolatest in urma cu trei ani drept cel mai bun motor de aceasta cilindree din lume.
Sub capota masivului X-Trail acesta pare ca este submotorizat, insa chiar si asa unitatea diesel Renault este puternica si la fel de economica.
Momentul motor de peste 300 de Nm este suficent pentru a misca elegant noul Nissan, iar consumul real de motorina de 7.5 litri intr-un Bucuresti agomerat reprezinta un adevarat record.
Cand am iesit in afara orasului consumul afisat a fost de 5.5 litri, de asemenea o cifra care nu poate decat sa fie de top.
PRO
Motor diesel puternic si economic
Caroserie noua spatioasa si extrem de bine realizata
Gadget-uri de ultima generatie asemenea masinilor premium
Pret de achizitie corect
Tren de rulare comfortabil si exact
CONTRA
Pret mare al versiunii de top
Lipsa cutie automata
Valoare mica de revanzare
CUMPARA ACEST MODEL CU UN DISCOUNT AUTOLATEST DOAR PRIN TRIMITEREA UNUI EMAIL PE ADRESA: autolatest@gmail.com.
CONSULTANTA AUTOLATEST ESTE GRATUITA IN ALEGEREA ORCARUI MODEL OPEL, KIA, FORD, DACIA, RENAULT, ISUZU SAU SUZUKI.