Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noua generatie Mazda 3 Sedan 2019! Noua motorizare Skyactiv-G 2.5 190 CP

De aceasta data nu vorbim de modelul Mazda 3 Hatchback, ci de versiunea Mazda 3 Sedan care este oferita in acest an intr-o forma complet noua.


Fanii Mazda vor observa faptul ca noua masina are partea din fata indentica asemenea interiorului cu fratiorul sau hactk.

DESIGN

Vechea generatie de modele Mazda 3 a fost una dintre cele mai reprezentative pentru japonezi pe piata din Europa pentru simplu fapt ca avea unui dintre cele mai elaborate linii optice pentru o masina compacta din Europa.

Acum a venit timpul ca japonezii sa ofere o noua generatie de 3, masina care arata acum si mai bine din toate punctele de vedere.

La interior oferta celor de la Mazda duce linia “simplitatii” la un nivel greu de atins de catre constructorii europeni pentru ca noua plansa a bordului este parca desprinsa dintr-un model premium cu un pret cel putin dublu fata de cel al masinii de fata.

ERGONOMIE LA INTERIOR


Noua plansa de bord este revolutionara chiar si pentru marca Mazda pentru ca ofera o simplitate in design care ofera o ergonomie greu de inteles pentru marcile germane. Sistemul de AC automat este centrat pe micuta consola centrala, insa principalele detalii sunt aeratoarele montate central si o distanta foarte mica intre maneta schimbatorului de viteze si volan.

De fapt pozitia la volan este fara doar si poate una extrem de sportiva, detaliu incredibil pentru o marca care nu face parte din segmentul premium sport.

MOTORIZARE

Sub capota masinii se acunde un motor de generatie noua Skyactiv-G care are o cilindree de 2.5 litri si care ofera o putere maxima de 190 CP. Momentul motor afisat de acest motor cu raport de compresie foarte mare este de 252 Nm incepand cu o tuatie relativ joasa.

Motorul de 2.5 litri este cel gasit pe fratiorul sau mai mare Mazda 6 si reprezinta in acest moment singurul propulsor FARA TURBO care este capabil a corespunde celor mai aprige emisii Euro 6 TempB.

Transmisia masinii este una clasica automata cu 6 trepte care ofera un comportament rutier extrem de rafinat in comparatie cu cel al concurentei echipate cu transmisii secventiale cu dublu ambreiaj.

PRO

Imagine de marca

Design fara cusur

Calitate de fabricatie-Made in Japan

Motor pe benzina Skyactiv-G 2.5 190 CP de top

Consum mic pentru ca avem un motor FARA TURBO

Cutie automata clasica cu convertizor 

Valoare mare de revanzare

 

CONTRA

Pret de achizitie peste media segmentului

Nivel de echipare de baza insuficient

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente