Din pacate exista un model Opel care are mari probleme in Europa, respectiv gama citadina Karl.
Acesta este un adevarat esec pentru Opel asemenea modelului Adam pentru ca nici macar nu mai este construit de catre Opel.
Karl mai are si o alta mare probleme, respectiv are cea mai mica valoare de revanzare din istoria marcii, adica daca platesti 10.000 euro pentru un Karl in doi ani masina nu mai are o valoare de piata nici macar 40% din valoare initiala.
VALOARE DE REVANZARE CATASTROFALA
Deprecierea masinii este atat de mare incat daca comparm un Astra G de 20 ani cu 300.000 de km la bord costa acum in anul 2019 in medie 1.000 euro.
Daca luam un Karl din 2017 cu 30.000 de km avem un pret mediu de 6.000 euro, adica cu 50% mai mica decat pretul initial. Astra G a costat in medie 20.000 de marci germane, iar acum costa 1.000 euro!
Adica si-a pastrat 10% din valoarea intiala chiar si dupa doua decenii in timp ce Karl peste 20 de ani trebuie sa coste maxim 100 de euro daca mai are sanse de a rula.