Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu MG HS II 1.5 T-GDI 170 CP AT7 2025- Cel mai bun raport pret-performante-dotari din segment

Masina din acest test drive este una extrem de importanta, pentru ca este cea de-a doua generatie de modele HS comercializate pe piata din Romania, model care a devenit asa cum ne-am asteptat un best-seller romanesc.

Pur si simplu, MG Motor a reusit sa castige dintre clientii Stellantis, VAG si Renault-Dacia, pentru ca a pozitionat gama HS ca pret exact acolo unde europenii nu prea mai au masini SUV compacte cu dotari corecte.

MG HS II 1.5 T-GDI 170 CP AT7 2025, test drive, drive test, consum real , 0-100 km/h, date tehnice, pret oferta, calitate fabricatie

Daca vrei un SUV european cu dotari si performante echivalente, trebuie sa te uiti la un buget cu 10.000 euro mai mare, zona unde MG pur si simplu a “anihilat” concurenta europeana cu acest HS 2025.

MG HS II 1.5 T-GDI 170 CP AT7 2025, test drive, drive test, consum real , 0-100 km/h, date tehnice, pret oferta, calitate fabricatie

CAROSERIE SI CALITATE DE FABRICATIE

Lansat pe piata undeva in toamna, gama MG HS a reusit sa-si castige clientela, pentru ca este o masina complet noua fata de predecesorul sau, vandut pentru putin timp si pe piata de la noi.

MG HS II 1.5 T-GDI 170 CP AT7 2025, test drive, drive test, consum real , 0-100 km/h, date tehnice, pret oferta, calitate fabricatie

Noul HS are o caroserie mai spatioasa si ofera un nivel de echipare standard mult peste tot ceea ce gasim la concurenta, care inca cere bani in plus pentru dotari normale si standard la MG.

Aici au pierdut fara drept de apel europenii care, inca nu reusesc sa produca masini SUV de peste 170 CP cu un pret mai mic de 28.000 euro cu dotari complete.

DE CE MG HS IN 2025?

Pentru simplul fapt ca primesti o masina cu un comportament rutier foarte bun, HS avand standard o punte spate multi-link extrem de bine conceputa, chiar si cand mergi alert pe drumurile virajate.

MG HS II 1.5 T-GDI 170 CP AT7 2025, test drive, drive test, consum real , 0-100 km/h, date tehnice, pret oferta, calitate fabricatie

In plus fata de aceasta, trenul de rulare al lui HS este setat extrem de confortabil pe denivelarile scurte, detaliu deja greu de gasit la SUV-urile europene cu suspensii prea rigide.

Cat despre calitatea de fabricatie, putem spune ca noul HS este cel putin la interior o prezenta mai elaborata precum un RAV4, Tiguan sau un 3008, lucru greu de spus acum cativa ani, cand ne refeream la o masina chinezeasca.

MG HS II 1.5 T-GDI 170 CP AT7 2025, test drive, drive test, consum real , 0-100 km/h, date tehnice, pret oferta, calitate fabricatie

Pur si simplu, masina are o calitate de fabricatie si o calitate de asamblare de top, adica una pentru care europenii cer in medie un pret de peste 45.000 euro, iar HS-ul porneste in realitate de la un pret de 27.800 euro cu TVA inclus.

MG HS II 1.5 T-GDI 170 CP AT7 2025, test drive, drive test, consum real , 0-100 km/h, date tehnice, pret oferta, calitate fabricatie

MOTOR GENERAL MOTORS SI CUTIE DSG7 DE LA VW

Sub capota masinii din acest test drive se ascunde un motor 1.5 Turbo cu 4 cilindri de 170 CP si 275 Nm.

MG HS II 1.5 T-GDI 170 CP AT7 2025, test drive, drive test, consum real , 0-100 km/h, date tehnice, pret oferta, calitate fabricatie

Motorul 1.5 Turbo este un produs General Motors 15FDE, motor care are injectie directa si care ofera performante decente pe aceasta caroserie cu o greutate la gol de 1.675 kg.

Evident ca nu putem sa discutam de un dinamism desavarsit, insa HS-ul se descurca admirabil, atat in oras, cat si pe autostrada la viteze de peste 160 de km/h.

Cutia de viteze este una Borg Warner DSG7, cutie produsa chiar de catre SAIC in China, pentru marcile VW si Audi destinate pietei locale.

MG HS II 1.5 T-GDI 170 CP AT7 2025, test drive, drive test, consum real , 0-100 km/h, date tehnice, pret oferta, calitate fabricatie

Surse din cadrul VAG spun ca aceasta cutie DSG7 este produsa in mare parte chiar in China de catre SAIC si pentru modelele din Europa, motiv pentru care aceasta cutie cu ambreiaje in ulei, nu prea a mai avut probleme tehnice in ultimii 5 ani.

PRET DE ACHIZITIE SI DE CE DACIA ARE PROBLEME?

MG HS II 1.5 T-GDI 170 CP AT7 2025, test drive, drive test, consum real , 0-100 km/h, date tehnice, pret oferta, calitate fabricatie

Stim ca la prima vedere parem ca avem ceva de impartit cu cei de la Dacia, insa preturile vorbesc de la sine si cu un cost mai mic de 28.000 euro pleci acasa cu un HS automat de 170 CP, in timp ce la Dacia pleci acasa cu un Duster 2WD, cu motor cu 3 pistoane si cutie manuala.

O alta problema a lui Duster este siguranta reala de maxim 3 stele EuroNCAP, in timp ce MG HS are 5 stele de siguranta, pe toate pietele unde a fost testat.

MG HS II 1.5 T-GDI 170 CP AT7 2025, test drive, drive test, consum real , 0-100 km/h, date tehnice, pret oferta, calitate fabricatie

Si daca nu erai inca convins, nu uita ca poti sa-ti cumperi aceasta masina cu transmisie manuala ZF cu 6 trepte, cu un pret de 26.700 euro, pret pentru care deja primesti un nivel de echipare standard complet.

PRO

Calitate de fabricatie

Motor rafinat si cutie eleganta in utilizare

Tren de rulare setat confortabil si pe denivelari

Spatiu interior foarte bun

Pret exceptional comparat cu intreaga concurenta

Valoare de revanzare cu garantia de 7 ani sau 150.000 de km

Anvelope japoneze premium Bridgestone

Sistem multimedia de top oferit standard

 

CONTRA

Imagine de marca

Consum relativ mare in oras

Urmeaza sa apara MG ZS Hybrid cu pret apropiat

 

MG HS II 1.5 T-GDI 170 CP AT7 2025, test drive, drive test, consum real , 0-100 km/h, date tehnice, pret oferta, calitate fabricatie

FISA TEHNICA 

MG HS AS3A

Motor Benzina

Cod Motor 15E4E

Epurarea gazelor de evacuare- Filtru de particule pe benzină
Număr de cilindri  4
Injecție directă
Supraalimentare  turbo
Număr de supape 4
Cilindree  1496 cc
Putere / cuplu  125 kW (170 CP) / 275 Nm

Accelerație 0-100km/h 9,6 secunde
Viteză maximă 195 km/h
Zgomot la condus 68 dB
Consum pe distanțe scurte (WLTP) 9,9 l/100 km
Consum în zonele suburbane (WLTP) 7,3 l/100 km
Consum pe drumuri de țară (WLTP) 6,5 l/100 km
Consum pe autostradă (WLTP) 8,0 l/100 km
Consum combinat (WLTP) 7,6 l/100 km
Valoarea combinată a CO2 (WLTP) 173 g/km
Dimensiunea rezervorului 55,0 l

lungime 4655 mm
Lățime 1890 mm
Lățime (inclusiv oglinzile exterioare) 2066 mm
Înălțime 1664 mm
ampatament 2765 mm
Garda maximă la sol 134 mm

Raza de bracaj 11,5 m
Unghi de abordare față 18,6 grade
Unghi de abordare spate 18,4 grade
Volumul normal al portbagajului 507 litri- 1484 l
Greutate în gol (UE) 1675 kg
Greutate totală admisă 2075 kg
Sarcina utilă 400 kg
Sarcina remorcii frânată 12% 1500 kg
Capacitate de remorcare nefrânată 750 kg
Sarcina pe acoperiș 75 kg

MG HS II 1.5 T-GDI 170 CP AT7 2025, test drive, drive test, consum real , 0-100 km/h, date tehnice, pret oferta, calitate fabricatie

 

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente