Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test cu noul Mini Countryman Cooper ALL4 cu motorizarea pe benzina 1.5 Turbo de 140 CP si cutie secventiala cu 8 trepte

Mini este un brand auto care s-a transformat in ultimii ani, transferand o mare parte din productie in segmentul SUV.

 Acum vedem o prezenta constanta a celor de la Mini, care ofera in premiera o a doua generatie de modele Countryman II, care se prezinta in acest an drept un SUV premium de top.

CAROSERIE

In urma cu cativa ani, testam in premiera, prima generatie de modele Countryman I si pe atunci spuneam ca BMW, impreuna cu cei de la Mini, au realizat un SUV cu o imagine de top, insa cand vorbeam de calitatea de fabricatie, prima generatie avea ceva probleme.

Acum, generatia II, are la interior materiale de top, care sunt in cea mai mare parte superioare chiar si celor gasite intr-un model Audi Q3 sau Mercedes GLA.

DE CE COUNTRYMAN II REPREZINTA O PROBLEMA PENTRU AUDI SI MERCEDES?


In primul rand, cand vorbim de Audi Q3, vorbim de un model VW TRoc sau Mercedes GLA care este, de fapt, un Clasa A cu o garda la sol mai mare. Gama Countryman are o plarforma tehnica premium, care nu se mai regaseste decat la cateva modele BMW.

Cu o garda la sol mai mare si o transmisie integrala de tipul xDrive, permite masinii sa ofere performante de top chiar si in mediul off road.

MOTORIZARE EURO6 Temp B 2019

Sub capota masinii se ascunde un motor cu doar 3 cilindri in linie, care ofera o putere maxima de 140 CP si peste 220 Nm, motor care se mai regaseste si pe modelele BMW, in versiunile de baza.

Cu o greutate la gol de aproape 1.5 tone, nu putem spune ca aceasta motorizare face din acest Countryman o masina sport, insa chiar si asa, comportamentul sau rutier este unul peste media segmentului.

Cei 140 CP sunt suficienti pentru un SUV de clasa compacta, iar transmisia secventiala cu 8 trepte, ofera un comportament rutier de top.

CONSUM COUNTRYMAN PE BENZINA?

Pentru ca nu vorbim de un motor de doi litri si 190 CP gasit pe gama S, ci de un motor de baza, avem si un consum real de 10 litri intr-un Bucuresti destul de aglomerat. Cand iesim in afara orasului, consumul real scade pana undeva in zona de 5.4 litri penrtur fiecare 100 de km.

Un consum mediu pe drumurile nationale este de 6 litri, cifra mai mult decat satisfacatoare pentru un asemenea SUV premium cu o motorizare pe benzina.

DE CE MINI COUNTRYMAN SI NU AUDI SAU MERCEDES?

Audi Q3 si Mercedes GLA sunt doua modele concurente in segmentul premium compact, insa cand punem aceste masini fata in fata cu un Mini Countryman Cooper ALL4, observam faptul ca la capitolul imagine, masina celor de la BMW este clar superioara concurentei.

Mai mult decat atat, motorizarea BMW are cel mai bun comportament din segment, iar transmisia cu 8 trepte ofera la randul sau un rafinament mult mai bun, daca este comparata cu o transmisie DSG sau DCT de la Audi si Mercedes.

All around, masina celor de la Mini este un model cu o calitate de fabricatie mult mai buna, are o motorizare pe benzina mult mai eleganta in functionare si cea mai performanta transmisie integrala ALL4 din segmentul sau.

PRO

Imagine de marca

Design mult mai bun decat cel de la Audi si Mercedes Benz

Motor BMW pe benzina de 140 CP extrem de rafinat

Cutie automata cu 8 trepte cu un comportament premium

Transmisie ALL4 indentica cu xDrive de la BMW

Valoare mare de revanzare

 

CONTRA

Pret de achizitie mare

Lista de optionale foarte mare 


Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente