Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Sa fie aceasta cea mai buna masina de oras din Romania? Test cu modelul Dacia Sandero Stepway dCI 90 CP

Pentru a ajunge la aceasta performanta romanii de la Dacia au dezvoltat o gama de masini atat de bine pusa la punct incat noii clienti de masini sunt de fapt vechii clienti de Opel sau Volkswagen daca vorbim de piata din Germania.

Unul dintre cele mai bune automobile ale celor de la Dacia este de fapt modelul Sandero Stepway, un crossover dedicat atat mersului in orasele aglomerate cat si pentru cei care ies in natura.

DE CE STEPWAY?

In primul rand de fiecare data cand  vorbim de modelul Stepway trebuie sa spunem ca masina celor de la Dacia este mult mai mult decat pare la prima vedere.

Aproape toata lumea stie despre Stepway ca este cel mai scump Sandero de pe piata si ca are un design atipic in comparatie cu masina de mare serie.


Ei bine un Stepway este de fapt cea mai specializata versiune a platformei tehnice de Dacia Logan pentru simplu fapt ca masina are un nou tren de rulare complet modificat fata de cel al unui Sandero de serie.

Noua suspensie ofera masinii de fata o garda la sol chiar mai mare si decat cea a unui model Dacia Duster, garda la sol care este cea mai mare din segment.

Pentru a ajunge la aceasta performanta modelul Stepway are noi articulatii cu noi bucsi si capete de bara care sunt realizate pentru a face fata unei incursiuni in mediul soft off road.

Noi romanii stim ca de fapt termentul de soft off road se traduce in viata reala intr-un veritabil off road, masina mergand chiar si in locuri unde de obicei vedem doar masini specializate cu sasiu separat si caseta de reductie.

CUM SE COMPORTA UN STEPWAY IN ORAS?

Pe langa faptul ca un Sandero Stepway este extrem de capabil in mediul off road, acesta este si o masina foarte buna pentru mersul in regim urban.

Aici putem relata ca noul Stepway este una dintre cele mai dinamice masini de oras pentru ca, imensa garda la sol ajuta soferii sa parcheze chiar si peste cele mai inalte borduri ale Capitalei.

Dimensiunile compacte ale lui Stepway si garda la sol foarte mare sunt doua elemente care face acest model unul dintre cele mai recomandate de echipa Autolatest pentru cei care locuiesc in Bucuresti.

MOTORIZARE DCI MODIFICATA

Ultimul si poate cel mai important elemente al noii masini este motorizarea dCI de 1.5 litri care dezvolta o putere maxima de 90 CP.

Motorul de fata are acum un nou sistem de injectie care permite contructorului sa echipeze masina cu sistemul ECO care reduce din puterea propulsorului pentru a scadea consumul de motorina in zonele urbane.

Cand sistemul ECO este oprit motorul dCI este realmente o motorizare puternica, masina putand merge cu o viteza de 120 km/h in cea de-a III treapta a cutiei de viteze. In regim de croaziera la o viteza constanta de 130 km/h turatia este de 2.600 rpm, zona optima pentru un consum mic la acest dCI.


Din punct de vedere al consumului masina din acest test a realizat un incredibil 5.2 litri afisati in Bucuresti, si o medie de 3.2 litri pentru mersul in regim extraurban.

 

PRO

Cel mai bun crossover de pe piata

Echipare standard foarte buna

Sistem de navigatie MediaNav foarte bun

Suspensie extrem de comfortabila

Garda la sol foarte mare

Consum incredibil de mic cu noul sistem ECO

Valoare mare de revanzare

 

CONTRA

Pret relativ mare de achizitie

Directie cu un feed-back neplacut pe drumurile cu denivelari

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente