DESIGN
Fata de vechiul D-Max testat de echipa Whattruk in urma cu cativa ani ( Vezi Testul Complet AICI!) masina de fata a fost amplu modificata de catre japonezi pentru a rezista si mai bine pe piata in fata concurentei din ce in ce mai moderne precum Ford Ranger, Nissan Navara sau Toyota Hilux.
Acum fanii Isuzu pot sta linistiti pentru ca noul D-Max este o masina extrem de mult modificata incat este relativ greu a spune ca este vorba doar de inca un facelift banal tipic masinilor europene.
Noul D-Max a evoluat foarte mult atat la interior cat si la capitolul tehnica pentru ca masina de fata este una realmente noua din aproape toate punctele de vedere.
CARE SUNT SCHIMBARILE REALE PENTRU D-MAX 2017 FACELIFT
La interior trebuie spus ca avem pentru prima data un nou sistem multimedia care are un display destul de generos care ofera in sfarsit masinii celor de la Isuzu capacitatea de a concura modelele europene la acest capitol.
Sistemul multimedia are un display touch usor de folosit, iar pentru cei care prefera traditionalul acesta are in partea de jos si principalele comenzi cu butoane clasice.
Tot nou este si sistemul audio care este integrat si ofera un randament superior vechiului sistem, insa aici Ford si Volkswagen ofera sisteme mult mai performante insa si mult mai scumpe la achizitie.
TEHNICA D-MAX 2017
Inca din primii km vedem ca masina are acum un nou sistem de directie mult mai direct care transmisie mai eficient denivelarile suprafetei de rulare soferului chiar si la viteze mari mari pe sosea.
Tot o noutate este si cutia de viteze manuala cu 6 trepte care are acum prima treapta cu un raport mult mai mic pentru a favoriza comportamentul masinii in mediul off road in modul 4High. Sincronizarea urmatoarelor trepte permite masinii sa porneasca fara sarcina chiar si in treapta a 2-a fara prea mari probleme, detaliu important in mediul aglomerat al marilor orase.
Pe sosea masina se comporta acum mult mai elegant, aceasta avand parca un comportament de SUV din clasa mare, adica un feeling de masina masiva insa relativ usor de manevrat.
In mediul off road si acest D-Max dispune de o caseta de reductie traditionala cu 6 trepte cu demultiplicare scurata si 6 trepte cu demultiplicare mare pentru diferite suprafete de rulare. Optional noul D-Max are o noua cutie automata care dispune la randul ei de 6 trepte in loc de 5 cat avea precedenta.
ISUZU RENUNTA LA VECHIUL 2.5 TWIN TURBO PENTRU UN NOU 1.9 DSL
Poate cea mai importanta schimbare intalnit la acest nou D-Max 2017 este motorizare care are acum o cilindree de 1898 cmc in loc de cea veche de peste 2.5 litri.