Modelul dispune de o caroserie de mari dimensiuni care ofera o calitate de fabricatie buna si de ce nu, o gama de motorizari extrem de eficiente.
Modelul cel mai bine vandut in Europa de Vest si automat cel mai importat SH in Romania este cel echipat cu motorul 1.6 HDI, motor care dezvolta o putere maxima de 112 CP sau 115 CP pentru e-HDI.
Distributia este pe curea si se schimba la 10 ani sau 160.000 de km, detaliu care promoveaza acest motor in fata unui model Laguna 1.5 dCi sau VW Passat 1.6 TDI.
Daca vreti un 508 ca apoi sa-l puneti pe GPL trebuie sa tineti cont ca doar motorul 1.6 VTi de 120 CP are injectie multipunct pentru care se preteaza o instalatie GPL AICI!
Pentru motorul 1.6 THP de 156 CP realizat impreuna cu BMW nu merge montat GPL pentru ca are injectie directa si instalatia costa peste 6.000 de lei si merge in amestec.
PROBLEME:
Coroziunea prematura a unor componente la trenul de rulare fata datorita utilizarii unor materiale de calitate slaba.
Infiltrarea apei in zona portbagajului pentru ca anumite chedere au fost amplasate gresit sau chiar s-au deteriorat.
Electronica pe anumite modele
COSTURI MENTENENTA 1.6 HDI:
Frane fata discouri si placute 392 euro
Amortizoare fata 307 euro
Kia Ambreiaj 890 euro
Kit Distributie cu pompa de apa 700 euro
Costuri totale pentru o masina cu peste 160.000 de km la bord de 2.289 euro
Costurile cresc daca vorbim de motorizarea 2.0 HDI sau 2.0 Blue HDI cu 150 sau 180 CP
RECHEMARI OFICIALE: