Masina aceasta, a reusit in ultimii 40 de ani, sa fie una dintre cele mai bine vandute masini Ford de pe Batranul Continent, iar acum in anul 2017, ne aflam in fata unei noi generatii mult mai aratoase si mult mai avansate tehnologic.
Fanii Ford, vor spune ca noua Fiesta 2017 este de fapt un facelift al modelului lansat cu succes in 2008, insa oficialii Ford vin si ne spun ca modelul de fata are o caroserie cu dimensiuni marite si un nou tren de rulare, detalii care permit modelului sa fie numit next generation.
CAROSERIE
Fata de vechea Fiesta, noua generatie vine si imbunatateste totul la interior, prin renuntarea la complicatele comenzi ale sistemului audio si de navigatie, totul fiind in general mult mai bine gandit din punct de vedere ergonomic.
Chiar si accesul la interior se realizeaza mai facil, iar pozitia la volan este acum mai joasa pentru un condus mai confortabil pe drumurile lungi.
Noul sistem multimedia este best in class, pentru ca ofera un display de mari dimensiuni in care sunt grupate toate comenzile posibile. Acesta este montat eficient in partea superiora a plansei de bord, si ofera aceleasi facilitati precum sistemul de top gasit pe gama Mondeo si Edge.
Poate doar comezile instalatiei de aer conditionat sunt prea mici si prea jos amplasate, insa chiar si asa saltul este unul imens in comparatie cu ceea ce gaseam pana acum pe gama Fiesta.
MOTORIZARE ECOBOOST MADE IN CRAIOVA
Sub capota masinii din acest test, se ascunde motorul 1.0 EcoBoost cu 3 cilindri in linie supraalimentat, motor care nu doar ca ofera un rafinament de top, insa este si construit cu mandrie in uzina Ford din Romania.
Cine nu crede, trebuie sa citeasca sticker-ul cu numele CRAIOVA lipit de Ford pe acest motor. Insa chiar si asa, noua Fiesta este construita in continuare in uzinele Ford din Germania.
Pe sosea, noua motorizare este ajutata extrem de mult de cutia secventiala Powershift cu 6 trepte, care ofera un randament superior, atat in mediul urban cat si atunci cand mergem pe autostrazi cu viteze de peste 130 de km/h.
Un alt criteriu demn de amintit, este faptul ca aceasta geneatie 1.0 EcoBoost, are standard un sistem Stop&Start cuplat exemplar cu noua cutie Getrag Powershift.
CUM SE CONDUCE NOUA FIESTA 2017?
Ford Europa a decis ca noua generatie de Fiesta sa fie o masina mai putin dinamica, pentru ca target-ul germanilor este o crestere a confortului si pe drumurile denivelate.
Fanii versiunilor mai dinamice nu trebuie sa fie dezamagiti pentru ca noua Fiesta are in premiera si un nivel de echipare ST Line care ofera standard o suspensie mult mai dinamica.
All around, Fiesta 2017 se prezinta fara doar si poate drept singura masina din segmentul sau care concureza de la egal la egal suspensia confortabila a unui VW Polo de generatie noua si dinamismul unui Renault Clio IV.
Calitatea de fabricatie este fara doar si poate cea mai buna din clasa, spuma poliuretanica a plansei de bord si asamblarea in general, permitand celor de la Ford Europa sa-si pastreze prima pozitie si cu aceasta generatie.
DE UNDE CUMPARAM NOUA FIESTA 2017?
Sfatul echipei Autolatest Romania este sa mergeti la un test drive cu noua Fiesta la dealerul Ford NESTE AUTOMOTIVE , acolo specialistii Ford urmand sa-ti prezinte aceasta masina in cele mai mici detalii.
De asemenea, in cadrul Ford Neste Automotive, primesti si cele mai bune reduceri pentru actuala generatie, cu livrare de pe stoc sau in cel mai scurt timp.
VEZI AICI OFERTELE NESTE AUTOMOTIVE PENTRU FIESTA 2017!
PRO
Imgine de marca
Cea mai bine vanduta masina din Europa
Calitate buna de fabricatie
Motor 1.0 Ecoboost rafinat si relativ economic
Cutie Getrag Powershift rafinata
Valoare mare de revanzare
Nivel de echipare Titanium extrem de bine configurat
Nivel de echipare Trend cu cel mai bun pret din segment
CONTRA
Consumul real de benzina intr-un trafic precum cel din Bucuresti
Multe echipamente interesante gasite doar pe lista de optionale