Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

PREMIERA-Test drive cu noul Lexus HS250h

Colegii nostril din Canda au avut ocazia sa testeze in premiera noul Lexus HS250h.

Aceasta masina face parte din noua strategie a marcii japoneze de a comercializa masini hibride intr-un segment de preturi mai apropiate de clasa medie din Europa.

Chiar si asa, Lexus Europe nu comercializeaza momentan aceasta masina deoarece feedback-ul pietei nord americane este crucial pentru noua masina.

test drive Lexus HS250h, pret, probleme Lexus HS250h, drive test, autolatest, testeauto, consum, probleme tehnice, cutie cvt, review hs250h

PRET

In Canada noul Lexus este comercializat in schimbul sumei de 39.900 dolari canadieni, adica undeva in jurul valorii de 32.000 euro. Intr-o echipare full option un asemenea exemplar poate ajunge sa coste undeva in jurul valorii de 50.000 dolari canadieni.

INTERIOR

Noua masina Lexus este cu adevarat premium datorita faptului ca japonezii au luat decizia de a echipa noul HS cu aproximativ toate optiunile posibile inca de al un nivel de echipare de baza. Elementele de comfort se regasesc standard insa daca vrem si lux atunci trebuie sa scoatem bani din buzunar.

test drive Lexus HS250h, pret, probleme Lexus HS250h, drive test, autolatest, testeauto, consum, probleme tehnice, cutie cvt, review hs250h

GADGET

Noul HS250 vine echipat asemenea fratiorului sau low cost Toyota Prius cu un sistem hibrid multimod care beneficiaza de ajutorul a patru programe de fucntionare. Acestea sunt Normal Mode, Power Mode, ECO Mode si EV Mode.

Ultimul permite masinii sa functioneze doar cu ajutorul motoarelor electrice cat timp bateria are energie. Astfel, daca ne gasim la o ora de varf pe Podul Grant atunci nu ramane decat sa activam modul EV pentru a ajunge in Militari sau Drumul Taberei. Rezultatul este acela ca masina nu polueaza si nici nu consuma benzina.

test drive Lexus HS250h, pret, probleme Lexus HS250h, drive test, autolatest, testeauto, consum, probleme tehnice, cutie cvt, review hs250h

Viteza maxima in modul EV este de 40 km/h, insa daca se opteaza pe modul full electric masina nu poate merge decat cativa km. Oricum din Crangasi pana in Drumul Taberei sunt 3-4 km, deci suficient pentru a trece de portiunea aglomerata.

test drive Lexus HS250h, pret, probleme Lexus HS250h, drive test, autolatest, testeauto, consum, probleme tehnice, cutie cvt, review hs250h

MOTOARE

Sub capoata noului Lexus se ascunde un motor pe benzina de 2.4 litri cu patru cilindri imprumutat de la berlina Toyota Camry. Acesta functioneaza impreuna cu inca doua motoare electrice montate in fata si in spate. Rezultatul este o putere maxima de 187 CP. Transmisia este de tipul CVT cu 7 rapoarte intalnita si pe modelul european Toyota Avensis III 1.8.

CONSUM

Masina din test a consumat in medie 8.1 litri in oras, in conditiile in care oficialii japonezi declara ca un HS250h consuam in medie 5.9 litri pentru fiecare 100 de km parcursi. In total un asemenea exemplar daca este condus precaut poate sa atinga o autonomie destul de mare.

test drive Lexus HS250h, pret, probleme Lexus HS250h, drive test, autolatest, testeauto, consum, probleme tehnice, cutie cvt, review hs250h

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente