Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noul Volvo XC40 T3 are sub capota un motor pe benzina cu 3 cilindri turbo de 156 CP

DE CE 3 CILINDRI ?

La aceasta intrebare cu siguranta fanii Volvo nu vor raspunde prea fericiti pentru simplu fapt ca Volvo a fost ultimul producator de masini premium cu motorizari pe benzina si diesel cu 5 cilindri in linie.

Acum Volvo este detinut de catre chinezi si gama de motorizari de actuala generatie este gandita pentru a corespunde normelor WLTP care au intrat in vigoare luna trecuta.

Pe scurt este vorba de constrangerea Comisiei Europene de a reduce emisiile de noxe, drept urmare majoritatea constructorilor dezvoltand motoare extrem de mici greu de atincipat in urma cu 10 ani pe o masina premium.

Volvo XC40 T3 CONCUREAZA CU BMW X1 si AUDI Q3


Pentru a intelege mai bine gama XC40 trebuie sa ne gandim la faptul ca Volvo concureaza pentru prima data marcile de top germane in segmentu SUV de clasa mica.

Aici amintim noile modele BMW X1 sau Audi Q3, care nu sunt decat versiuni crossover sau SUV al unor modele de clasa compacta.


Noul XC40 are un design extrem de bine realizata, acesta fiind gandit pentru a reprezenta un XC90 de clasa mica. In realitatea, in ciuda eforturilor marcii masina aceasta are reale capacitati premium insa motorizarile sale nu au mari sanse a concura gama germanilor de la Mercedes sau BMW.

PERFORMANTE PENTRU UN 3 IN LINE 


Motorul vizat are doar 1.5 litri si doar 3 cilindri in linie care primeste o supraalimentare de ultima generatie asemenea unei injectii directe care functioneza fara probleme cu o benzina cu un nivel de sulf extrem de mic.

Pe hartie masina dezvolta o putere maxima de 156 CP si un moment motor de 265 Nm, preformante decente pentru o masina de volum.

Cand ne uitam la oferta celor de la BMW pe gama X1 vedem ca germanii ofera din fericire si motorizari pe benzina mult mai puternic care vin in oferta a satisface nevoile clientelei traditionale.

De partea cealalta Volvo nu are motorizari pe benzina mai mare de doi litri, insa marea problema a masinii de fata este lipsa cu desavarsire a unei transmisii automate pentru motorul de 156 CP.

Este inadmisibil ca o marca premium care ofera un crossover extrem de important sa nu ofere nici macar pe lista de optionale o asemenea transmisie, clientii putand doar sa aleaga STANDARD cutia clasica cu 6 trepte manuala.

Daca vrei cutie automata trebuie sa te indrepti spre un T4 care din pacate are un pret de achizitie mult mai mare.

 

PRO

Imagine de marca

Design interior si exterior cu reale pretenii premium

Motor slabut pentru o masina de 1.5 tone la gol insa relativ economic

Dotarile importante sunt doar optionale

Valoare mare de revanzare

 

CONTRA

Imagine dupa preluarea marcii de catre chinezi

Lipsa transmisie automata pe o masina de peste 32.000 euro

Pretul de baza este mult prea mare pentru oferta de motorizari si echipamente

Lipsa unei retele de service in Romania

s

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente