Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

ANALIZA- Mercedes S320 CDI W220-Second hand, probleme, costuri, pret, fiabilitate

Vremurile cand romanii intrau in orice show-room cu adeverinta de salariu si buletinul si ieseau la volanul unei masini nou sunt demult apuse.

Acum situatia financiara promoveaza doua doua trenuri:

Primul este acela de a pastra masina cumparat in anii 2007-2008 si de a o mentine in functionare cat de cat ( vezi imbatranirea parcului auto din Romania) , iar cel de-al doilea este cumpararea unei masini second hand din Europa de Vest.

Aceasta ultima cale are multe primejdii de trecut insa romanii sunt inventivi si risca mult in ciuda faptului ca de cele mai multe ori pierderile sunt cu mult mai mari decat daca acestia si-ar fi cumpara o masina noua in 2010.

Solutie

Autolateste este adeptul achizitionarii de masini second hand deoarece acestea sunt mult mai ieftine, mult mai performante si nu in ultimul rand mult mai sigure in trafic decat low-costurile oferite de majoritatea importatirilor.

Exemplu

Daca cineva ar fi venit in redactie sa ne spuna ca ne ofera o suma de 10.000 euro pentru ca noi sa cumparam un second hand raspunsul ar fi evidnet S.

Acest S vine clar de la marele Mercedes care a ajuns sa coste in Germania incepand cu 6.000 euro fara taxa inclusa.

Rezultat

Cel mai indicat model al momentului din gama Mercedes S este evident marele S320 CDI din 1999!

Aceasta masiba este echipata cu un diesel de 3.2 litri si 197 CP si o cutie automata cu 5 rapoarte.

Multi o sa vina sa ne spuna ca acest S este un fel de cal de povara al segmentului in Germania insa cu siguranta calitatea de fabricatie de top constituie o alegere de top chiar si in prezent.

Motor

Sub capota se ascunde un 6 in linie de 3.2 litri care nu ofera o putere maxima foarte mare insa cei 470 de Nm sunt prezenti si misca mastodontul elegant.

Consumul de motorina poate ajunge chiar si la o vaolare de 12-14 litri in Bucuresti insa cand iesim in mediul extern acesta scade pana la un nivel de 6-8 litri.

Autonomia masinii poate sa ajunga chiar si la 1.000 de km daca tinem cont ca rezervorul are 90 de litri.

Costuri

Cel mai mare impediment este se pare cilindreea de peste trei litri care inseamna un impozit extrem de mare (260 lei pentru fiecare 200 de cmc).

Chiar si asa, confortul si fiabilitatea masinii sunt de top, iar daca pe bord sunt afisati peste 150.000 km trebuie sa stiti ca aceste masini sunt creditate a parcurge fara reparatii mari peste 500.000 de km.

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente