Francezii de la Renault au anuntat ca nu-si permit sa inlocuiasca actuala generatie de comerciale Renault Master, utilitara de 3.5 tone care era pana acum patru ani un bestseller in Europa.
Electrificarea fortata a segmentului comercial este un esec in Europa, motiv pentru care Renault nu a mai dezvoltat o noua generatie de utilitare de 3.5 tone Master.
Acum, francezii au ales sa opereze un facelift actualei generatii care aduce in premiera motorul de turism 2.0 BlueDCI in locul motorului mai mare 2.3 dCI care a fost cea mai buna motorizare a francezilor.
Din pacate pentru o masina utilitara de volum motorul mic 2.0 Bluedci M9R650 nu va avea niciodata o rata a fiabilitatii la nivelul motorului 2.3 Bluedci care a fost montat si pe modelele Nissan Navara sau Mercedes Clasa X.
In prezent motorul diesel 2.0 Bluedci M9R650 se monteaza pe gama Trafic si Koleos fabricat in Coreea de Sud.
Test Drive cu noul Renault Master 2.3 dCI 150 CP 5.5 tone 2013