Se pare ca doleantele celor de la Dacia si Ford nu conteaza cand vine vorba de infrastructura pentru simplul fapt ca Ministerul Transporturilor devine, fara discutii cea mai mare problema a constructorilor auto din Romania.
La Dacia este imposibil sa ajungi cu camionul plin de Dustere de la Mioveni pana la Sibiu in mai putin de 3.5 ore, iar de la Craiova pana la Sibiu camionul cu Ford-uri face la randul sau pe drumurile CNAIR nu mai putin de 4 ore.
Acesta este si motivul pentru care turcii de la Ford au ales sa faca acest transport cu CFR-ul, insa in aceasta diminteaza a avut loc un accident feroviar extrem de grav care a distrus in totalitate o garnitura cu masini Ford Puma.
In aceste conditii de infrastructura CNAIR si CFR subordonate Ministerului Transportului tragem repede concluzia ca acest minister este de fapt cel mai mare impediment pentru producatorii de automobile din Romania.
Dacia deja produce mai multe masini Dacia in uzinele din Maroc, iar Ford a fost vandut turcilor pentru a produce utilitare la Craiova care nu necesita un termen de livrare atat de rapid precum automobilele personale.
Romania pierde astfel in urmatorii 5 ani jumatate din industria auto care se muta in tari in care infrastructura nu mai este o problema!
Si daca nu credeti ca Romania va pierde aceasta industrie trebuie doar sa te uiti pe harta sa vezi unde a construit BMW uzina din Debretin (BMW Gyár Ungaria), muncitorii din Oradea putand ajunge la Debretin in doar 60 de minute pentru ca pe sosea sunt doar 75 de km de mers!
Grindeanu mai are tupeu sa stea ministru, dupa toata degringolada produsa, in care au venit stiri contradictorii referitoare la accident, deoarece nimeni nu voia sa recunoasca ce s-a intamplat? La greci ministeul si-a dat demisia imediat
Sau ooate asteapta o promovare ca Presedinte al Camerei Deputatilor. Vai de capul nostru unde am ajuns cu incompetentii astia.