Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Whattruck-Renault Kangoo E-Tech Electric 2023 este o noua incercare de electrificare fortata a segmentului comercial

Se pare ca electrificarea fortata a segmentului comercial din Europa aduce pe piata modele care din pacate nu vor avea nici o sansa de succes.
Renault Kangoo E-Tech Electric, test drive, pret romania, probleme, consum kwh, capacitate neta batetrie, whattruck, autolatest, review, essai Renault Kangoo E-Tech Electric, 0-100, drive test

Si o spunen noi cei de la Whattrcuk care in urma cu 7 ani testam in premiera in Romania primul Kangoo electric pe numele sau ZE, masina care avea o autonomie reala in Bucuresti doar de 98 km.

Test drive in premiera nationala cu noul Renault Kangoo ZE-Prima utilitara full electrica

Acum, la inceput de an 2023 vom vedea pe piata din Romania aparitia modelului Renault Kangoo E-Tech Electric care are sub capota un motor electric decent, insa care nu primeste decat un acumulator de 40 kwh capacitate neta.

Renault Kangoo E-Tech Electric, test drive, pret romania, probleme, consum kwh, capacitate neta batetrie, whattruck, autolatest, review, essai Renault Kangoo E-Tech Electric, 0-100, drive test

Pe sosea, acest Renault Kangoo E-Tech Electric va avea o autonomie WLTP oficiala de 285 km, insa in realitate acesta are mari sanse sa nu depaseasca 200 de km in conditii optime ( temperatura exterioara, ac oprit etc).

Conform primelor informatii noul Renault Kangoo E-Tech Electric va avea un pret de baza care incepe la 37.000 euro, insa daca alegem cateva echipamente optionale vom ajunge la un pret de 40.000-45.000 euro TVA inclus.

Renault Kangoo E-Tech Electric, test drive, pret romania, probleme, consum kwh, capacitate neta batetrie, whattruck, autolatest, review, essai Renault Kangoo E-Tech Electric, 0-100, drive test

Pe piata din Romania si acest Renault Kangoo E-Tech Electric va avea aceeasi soarta precum cea a concurentilor sai directi care NU SE VAND chiar si cu celebra RABLA PLUS unde statul ofera o reducere de 11.000 euro la achizitie.

Renault Kangoo E-Tech Electric, test drive, pret romania, probleme, consum kwh, capacitate neta batetrie, whattruck, autolatest, review, essai Renault Kangoo E-Tech Electric, 0-100, drive test

DE CE NU VOR TRANSPORTATORII MASINI ELECTRICE?

In primul rand vorbim de vechicule comerciale care sunt puse “la treaba” zi de zi, adica care merg in cel mai teribil trafic din Europa chiar si 400 de km in sarcina.

In zona Bucuresti o asemenea masina devine irelevanta pentru ca majoritatea fabricilor sunt in afara orasului, iar patronii ofera aceste utilitare soferilor acasa pentru ca drumul pana la sediu sa fie scurtat cu 2 ore dimineata si seara.

Renault Kangoo E-Tech Electric, test drive, pret romania, probleme, consum kwh, capacitate neta batetrie, whattruck, autolatest, review, essai Renault Kangoo E-Tech Electric, 0-100, drive test

Daca acestia conduc o masina electrica autonomia devine relevanta pentru ca aceasta nu va mai putea sa ajunga sa-si indeplineasca treaba pentru care a fost cumparata!

Transportul comercial urban este eficient in orasele din Europa de Vest cu o infrastructura bine pusa la punct, nu in Bucuresti si Ilfov unde traficul este haotic, adica si consumul este greu de anticipat in special pentru un comerciant!

Renault Kangoo E-Tech Electric, test drive, pret romania, probleme, consum kwh, capacitate neta batetrie, whattruck, autolatest, review, essai Renault Kangoo E-Tech Electric, 0-100, drive test

Sursa AICI!

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente